mmm.. Ik en dinami IK ga dinsdag weer sporten.. Kga dan steps doen. Da vin ik toch het leukst.. Dus mn conditie zal ook wel omhoog gaan.. haha.. en gelijk 5 kg afvallen hahah
je wordt echt sportief zeg nu nooms en ik ook nog hihi wij ware zo dom om t te vergete maarre we gaan ook sportief doen mee de doggies he of zonder ken ook
haha.. alleen is mijn hond nie zo sportief meer.. Die kan nie zo heel ver meer lopen.. Want dan is ze echt bekaf.. Ze word al oud ej.. Ze is nu 8 jaar
we gaan trouwens n soort ponykamp doen miss van paar dagen ofzo en dan lekker met ze alle na buite enz maar alleen iedereen mag mee die goed kan rijden anders verliezen we sommige mensen
okeej dan mag gina wel mee met de korte rondjes als we lui zijn en anders gaan we gewoon ver zonder ofz..kenne we lekker roddelen
Na vandaag heb ik denk nie zo heel veel meer te vertellen hoor en roddelen al helemaal nie denk Zou ik ook nooit doen
hihi jah doen we met een groepje van 5 ofzo dan hebbe we ook genoeg paardjes voor iedereen en dan kenne de andere keer appart groepje ofzonaomi op chanel
haha, ja Naomi op chanel.. Arme chanel.. haha. maarja... wanneer was je het ongeveer van plan?? Van de zomer of nie?