Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:41

Hoebedoel je ik heb veel achter elkaar geplaatst Nagelbijten / Gniffelen

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:44

Nadine240904 schreef:
Zeg Rianne, hoe komt het eigenlijk dat je ineens ''alles weet''? Ik dacht dat je nooit op de manege kwam, zie je daar nooit. En hoor je er ook nooit over...

En wat Jasmijn, o sorry, Nasmijn betreft... Toen ze hier net stond was ze al strontvervelend, dus ik denk niet dat het ''alleen maar aan de manege ligt''. Heus zal ze door de manege de manegestreken leren zeg maar, maar vanaf het begin is ze niet echt te genieten. En Blacky, (voorheen Black Beauty) daar vroeg Wilfred ook 3000,- voor ofzo, terwijl dat paard al heel lang een manege paard was.

Sinds Nasmijn er staat kom ik er geregeld hoor!! Gewoon even kijken bij Nasmijn en de andere paardjes!! Ik heb je ook nog nooitt gezien dus dat is flauwe kul!! En als je daar bent en je genoeg andere mensen kent die daar ook nog gewoon rijden dan blijf je goed op de hoogte van alles op de manege hoor!!!

En Nasmijn is alleen tegen de mensen die ze mag aardig! Waarschijnlijk mocht ze je niet en deed ze daarom niet aardig!! En elk paard die nieuw komt is even vervelend omdat het vaak een nieuwe omgeving is en ze was de drukte om haar heen niet gewend want ze stond niet op een grote fokkerij!! En ik vind dat jij niet weet hoe Nasmijn was bij haar vorige eigenaar was!! Jij schuift daarbij de schuld op mij en de vorige eigenaar dat Nasmijn zo raar doet op de manege!! Maar dit paard is SUPER eenkennig en hield daarbij niet van grote druktes want met keuringen stond ze dan ook vaak te stuiteren!! En dat chagereinige gedoe op stal komt omdat ze dan diegene die haar stal in komt niet mag!! Ik kan zo een aantal mensen opnoemen die Nasmijn wel een heel leuk paard vinden en waarbij ze wel heel lief is!! Je moet gewoon haar in haar waarde houden hoe ze is!! en dan doet ze ook aardig tegen jouw!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:48

Omg Rianne, hoor jezelf nou?

Ik zeg niet dat het jóúw schuld is dat ze zo is, maar het zal ook heus niet aan de manege liggen allemaal.

Ik heb een aantal keer op haar gereden, en vond het gewoon niets aan. Niet mijn type paard. En aangezien die paar x dat ik bij haar in de box/stal ben geweest, kun je heus niet zeggen dat zij mij niet mag. Ze was wel braaf tijdens het rijden, maar ik vond het gewoon niets aan.

Daarom hoef je niet gelijk zo kinderachtig te reageren dat NASMIJN mij niet mag Ach gut

hafgirl15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:51

vind ik ook wel een erg sneue reactie....

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:51

Van?

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:53

van beiden...maar goed, dit is dan weer typisch gedrag van de Leeuwarder manege.
Rolleyes
Al zolang als ik me kan heugen is het daar katten en vitten op elkaar....houd het liever een beetje gezellig, jullie delen tenslotte dezelfde hobby toch?
Laatst bijgewerkt door Jacimatho op 19-10-06 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:54

Pardon? Typisch gedrag van de Leeuwarder Manege? :S Tsjee, ik vind dit allemaal een beetje belachelijk hoor. Rianne vat mijn mening over Jasmijn verkeerd op.

hafgirl15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:55

van rianne bedoelde ik

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:59

hafgirl15 schreef:
van rianne bedoelde ik

NOu zorry hoor maar het is mijn mening over het hele gebeuren en ik zeg niet dat het niet mag dat je Nasmijn niet een leuk paard mag vinden, maar mijn mening is dit gewoon!! En ik kreeg gewoon dik het gevoel dat je mij de schuld ervan gaf dat Nasmijn zo chaggie is op de manege!!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:59

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 31-01-19 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:04

Hoezo voel je je aangesproken? Dat over '' Rianne die alles weet '' gaat toch niet over Jasmijn?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:08

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 31-01-19 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:14

jacimatho schreef:
van beiden...maar goed, dit is dan weer typisch gedrag van de Leeuwarder manege.
Rolleyes
Al zolang als ik me kan heugen is het daar katten en vitten op elkaar....houd het liever een beetje gezellig, jullie delen tenslotte dezelfde hobby toch?

Ben het er helemaal mee eens ,vandaar dat ik er hard gillend ben weggegaan,maar goed slaat ook nergens op die discussie er word veel te fel gereageert.
Het gaat over de leeuwarder manege die weg gaat en de meningen erover.....niet elkaar aanvallen ,ieder zijn eigen mening en lievelingspaard Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:16

zwarteroosje schreef:
Nadine240904 schreef:
Zeg Rianne, hoe komt het eigenlijk dat je ineens ''alles weet''? Ik dacht dat je nooit op de manege kwam, zie je daar nooit. En hoor je er ook nooit over...

En wat Jasmijn, o sorry, Nasmijn betreft... Toen ze hier net stond was ze al strontvervelend, dus ik denk niet dat het ''alleen maar aan de manege ligt''. Heus zal ze door de manege de manegestreken leren zeg maar, maar vanaf het begin is ze niet echt te genieten. En Blacky, (voorheen Black Beauty) daar vroeg Wilfred ook 3000,- voor ofzo, terwijl dat paard al heel lang een manege paard was.

Dit topic bedoelde k Hamer

Wij komen dr geregeld op de manege om te zien hoe het met dr is en voor foto's.

Paarden zijn meestal ff vervelend als ze er nieuw staan, maar het komt er grotendeels wel door! Nassie is erg lief je moet haar gewoon kennen en zij jouw.

Als jij 't zegt Knipoog

Ik zou er verder op in gaan maar ik laat het maar zo.
Ik had het tenslotte tegen Rianne, niet tegen jou.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:17

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 31-01-19 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:17

brendalevita schreef:
[

Ben het er helemaal mee eens ,vandaar dat ik er hard gillend ben weggegaan,maar goed slaat ook nergens op die discussie er word veel te fel gereageert.
Het gaat over de leeuwarder manege die weg gaat en de meningen erover.....niet elkaar aanvallen ,ieder zijn eigen mening en lievelingspaard Haha!

Ik vond ok altijd dat ik op de leeuwarder manege een gevoel had dat er over mij werd geroddeld! maar Nadine heeft haar excuses al aangeboden aan mij via PB en ik mijne aan haa!! Dus het is wel weer goed gekomen hoor met de mini topic ruzie Knipoog

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:18

Super!!!!!! en idd overal word geroddelt das niet aan een manege gebonden hihiih.......

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:20

Amen OK dan! vandaar dat ik zo boos reageerd, ik vind Kai ook niet leuk hoor je me toch ook niet over?
[/quote]

Als iemand Kai niet leuk vind, ligt dat in mijn voordeel Haha!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:26

.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:27

Hoezo niet dan?

Oke, een vraagje aan jullie allemaal.
Stel, jullie hebben geen eigen paard (voor de personen die dat wel hebben) en als je in je 1tje een heel jaar een manege paard/pony mocht leasen voor 50,- per maand, en dus dat je dan ook alle vrijheid hebt. Zouden jullie dat doen?

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:29

zwarteroosje schreef:
Nadine240904 schreef:
Amen OK dan! vandaar dat ik zo boos reageerd, ik vind Kai ook niet leuk hoor je me toch ook niet over?

Als iemand Kai niet leuk vind, ligt dat in mijn voordeel Haha!

Ik zal het nie eens in me hoofd halen om daar een paard te gaan huren Stoom uit je oren
[/quote]

Als ik een paard zou huren daar kon ik net zo goed een eigen kopen!! (zie vorige berichtje van mij over geld questie) eigen paard in je uppie bleek veel goedkoper te zijn!! Dus ik zou dan nog liever nasmijn kopen dan huren en overgens ik steun dan ook nog eens wilfred met zijn nieuwe plan als ik er 1 ga huren!! maar dit is mijn mening Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:32

En als het 50,- pm zou zijn? Nog niet?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 17:49

.

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 17:51

Ik lease voor soms 50 soms 75 ligt aan de stalling,en heb haar alle dagen tot mijn eigen beschikking!!!
Das toch geen geld ,als ik kijk wat de da en smid kosten zijn,en ik deel haar met niemand!! Haha!

Kijk als ik altijd genoeg geld had,had ik een eigen gekocht,maar met een eigen moet je je realiseren dat je onverwachte kosten kan krijgen,dat kan best oplopen!!Dus dit is geen geld je hbt alle gemakken en geen ongemakken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 17:55

zwarteroosje schreef:
Nee

Waarom niet als ik vragen mag?
En dan wil ik even een antwoord waar de persoon Wilfred niets mee te maken heeft.