Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nadine240904 schreef:Zeg Rianne, hoe komt het eigenlijk dat je ineens ''alles weet''? Ik dacht dat je nooit op de manege kwam, zie je daar nooit. En hoor je er ook nooit over...
En wat Jasmijn, o sorry, Nasmijn betreft... Toen ze hier net stond was ze al strontvervelend, dus ik denk niet dat het ''alleen maar aan de manege ligt''. Heus zal ze door de manege de manegestreken leren zeg maar, maar vanaf het begin is ze niet echt te genieten. En Blacky, (voorheen Black Beauty) daar vroeg Wilfred ook 3000,- voor ofzo, terwijl dat paard al heel lang een manege paard was.

hafgirl15 schreef:van rianne bedoelde ik
jacimatho schreef:van beiden...maar goed, dit is dan weer typisch gedrag van de Leeuwarder manege.
![]()
Al zolang als ik me kan heugen is het daar katten en vitten op elkaar....houd het liever een beetje gezellig, jullie delen tenslotte dezelfde hobby toch?
zwarteroosje schreef:Nadine240904 schreef:Zeg Rianne, hoe komt het eigenlijk dat je ineens ''alles weet''? Ik dacht dat je nooit op de manege kwam, zie je daar nooit. En hoor je er ook nooit over...
En wat Jasmijn, o sorry, Nasmijn betreft... Toen ze hier net stond was ze al strontvervelend, dus ik denk niet dat het ''alleen maar aan de manege ligt''. Heus zal ze door de manege de manegestreken leren zeg maar, maar vanaf het begin is ze niet echt te genieten. En Blacky, (voorheen Black Beauty) daar vroeg Wilfred ook 3000,- voor ofzo, terwijl dat paard al heel lang een manege paard was.
Dit topic bedoelde k![]()
Wij komen dr geregeld op de manege om te zien hoe het met dr is en voor foto's.
Paarden zijn meestal ff vervelend als ze er nieuw staan, maar het komt er grotendeels wel door! Nassie is erg lief je moet haar gewoon kennen en zij jouw.
brendalevita schreef:[
Ben het er helemaal mee eens ,vandaar dat ik er hard gillend ben weggegaan,maar goed slaat ook nergens op die discussie er word veel te fel gereageert.
Het gaat over de leeuwarder manege die weg gaat en de meningen erover.....niet elkaar aanvallen ,ieder zijn eigen mening en lievelingspaard
zwarteroosje schreef:Nadine240904 schreef:Amenvandaar dat ik zo boos reageerd, ik vind Kai ook niet leuk hoor je me toch ook niet over?
Als iemand Kai niet leuk vind, ligt dat in mijn voordeel

zwarteroosje schreef:Nee