Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:42

Foto's zijn idd stoer he, ik kan haartjes tellen! Haha!

Ik ben btw ziek, ik kan amper praten, en na 5 koppen thee is dat iets verbeterd... Nagelbijten / Gniffelen

Da's wel vaag dat ze zo overgevoelig is, weet je of d'r ook nog een reden voor is ofzo? Lijkt me wel irritant ja iemand die overal om gaat janken... Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:50

Aaaaah pagina 10! Go jij! Go jij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:50

(Ja, daar kwam ik na 8 minuten achter Koe )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:58

Ha 10 alweer! Hahaha de foto's zijn idd superscherp, echt zo stoer gewoon! Dat koppie van Stees ook * Kwijl *

Oh, da's minder dat je ziek bent. Wel snel beter worden he?! Maar wel een voordeel dat je de heeeeele dag met een kop thee achter bokt kan zitten Ja . Ik was vrijdag ook een dagje thuis gebleven, heb het niet meer zo naar mijn zin op school en ik voelde mij niet zo lekker. Dus ik dacht, weten jullie wat? Jullie bekijken het maar Tong uitsteken Ik ben altijd aanwezig dus die ene keer thuis.

Ik weet niet echt of er een reden is voor haar gedrag. Zij heeft net als mij heel erg de balen in school vanwege het beleid en we hebben allebei een beetje het idee dat we een verkeerde studiekeuze hebben gemaakt. Alleen ik probeer er het beste van te maken en probeer er luchtig mee om te gaan. Maar zij grijpt het heel erg aan op de een of andere manier. Ook heb ik andere vriendinnen op school gemaakt en zij heeft het idee dat ik haar beetje bij beetje laat vallen. Dat is ook wel zo, geef ik eerlijk toe. Ik ga ook liever om met andere meiden dan met haar. Andere vriendinnen hebben haar dan ook al een tijdje geleden laten vallen. Als je iedere keer moet oppassen met wat je zegt is het niet echt leuk kletsen met zo'n iemand.

Het komt volgens mij ook omdat ze een vriendje heeft, ze is nu net 18 en op haar 17e kreeg ze haar eerste vriendje. Toen deed ze ook een paar weken zo raar als nu en toen het uit was deed ze ineens weer normaal. Was ze weer vrolijk en lacherig etc. Nu heeft ze dus sinds een paar maanden een ander vriendje en sindsdien is het weer begonnen. Alle fouten liggen bij een ander en zij doet nooooit iets fout volgens haar. Terwijl zij juist degene is met dat vreemde gedrag waardoor veel mensen zo'n idee hebben van ik zoek wel andere mensen met wie ik om wil gaan.

Pff, ik kan niet wachten tot het donderdag is. Met paardrijden kan ik altijd lekker als van me afzetten en nergens anders aan denken dan mij en het paard waar ik op rijd. Het lijkt wel een drug dat paardrijden, je hebt een uur een heerlijk gevoel en je denkt alleen maar aan leuke dingen. Maar zodra je op weg bent naar huis komen alle sores van school etc weer terug...

Oei, lang verhaal Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 13:07

Tuurlijk wordt ik weer beter, de vraag is alleen wanneer... Nagelbijten / Gniffelen 't Ziet er nu nog niet uit alsof d'r enige verbetering is, ondertussen heb ik weer een nieuw koppie thee gepakt, zoveel thee drink ik normaal in 1 week denk ik... Nagelbijten / Gniffelen

Hmm, da's minder ja dat je vriendin zo vaag doet, als ik een wijs typ zou zijn zou ik zeggen dat een goed gesprek mss een idee is, waarom ze zo is veranderd. Alleen zelf heb ik bij zulke gevallen iets van laat maar... Bloos Als je 't beter kan hebben met andere meiden zou ik gewoon veel meer met die anderen optrekken.

Paardrijden helpt bij mij ook zo als ik ergens mee zit, maarja je moet je dan ook wel concentreren op andere dingen, bij Stees kan ik trouwens ook heerlijk tot rust komen af en toe, gewoon stom d'r bij gaan zitten en knuffelen... Dan vergeet ik alles om me heen eventjes... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 13:18

Paarden zijn gewoon dieren die rechtsreeks uit de hemel zijn gekomen Ja Idd, zelfs al ben je maar bij ze, je vergeet gewoon alles om je heen. Onder de les concentreer ik me idd veel op mijn paard en daardoor vergeet ik al het andere. Een geweldig gevoel. Daarom verheug ik me ook altijd zo op Belgie, van de eigenaresse van de manege mag ik ieder paard pakken en ermee het bos in gaan en wegblijven zolang ik wil. Heerlijk gewoon die bosritten die je dan maakt.

Ik ben zelf ook zo'n type van laat maar zitten als het daarop aankomt. Een gesprek kan ik wel aangaan maar ik weet zeker dat we daar niet als vriendinnen uitkomen. Ik weet ook zeker dat ze dan nog erger gaat janken en het slachtoffer gaat uithangen. Het is ook vooral echt belangrijk dat ze met haar ouders gaat praten bedacht ik net. Ze gaan binnenkort verhuizen en daarover was ze ook al heel erg dwars. Ze krijgen deze week de sleutel en ze heeft nog geen behang niks uitgezocht voor haar kamer. Haar ouders laten het ook maar voor wat het is... Maarja, we zien wel waar het op uitkomt met haar. Voor mij is het iig al een beetje gedaan met haar.

Ik denk dat ik ook maar eens even een kopje thee met honing ga zetten. Wel trek in. Vind jij het trouwens een goed idee als ik een topic te openen bij paardenpraat ofzo om toch eens de meningen te vragen over western? Mij interesseert het eigenlijk geen bal wat anderen ervan vinden maar ik ben wel benieuwd met wat voor argumenten de tegenstanders zullen komen Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 13:25

Jah paarden zijn gewoon kleine verdwaalde engeltjes... Lovers

Hmm, zo te horen zit alles d'r een beetje dwars... Zou niet handig zijn als ze straks in een kale kamer zit ofzo... Beetje vreemd.

Ik heb rooibosthee met honing ofzo... Vork Is wel een grappig smaakje, maargoed mij kan je elke smaak thee geven. Tong uitsteken

Hmm, tsja de meeste zullen het of sielugh vinden en d'r niks vanaf weten of 't niet interesseren, heb laatst nog iemand uit moeten leggen dat westernrijden geen rodeorijden is... D'r zijn nogal wat mensen bevooroordeeld wat betreft westernrijden, maar als jij zo'n topic wilt openen, mijn zegen heb je hoor. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 13:30

Ok ga ik meteen mee bezig Tong uitsteken Tsjonge, dat mensen werkelijk denken dat het rodeo rijden is! Wat een stomme gedachte is dat! Die scherpe bitten en sporen die wij gebruiken. Ontzettend sjielugh... Tong uitsteken

Achja, als alles dwars zit waar is dan het beginpunt? Ik denk dat ik het maar aan haar ouders overlaat Ja

Volgens mij hebben wij geen rooibos, alleen Earl Grey. Ook heel lekker!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 13:34

Haha jah, wel fet gemeen, en ook die slidingstops enzo, Stees is zo getraumatiseerd dat ze 't zelfs los doet... Clown

Denk dat 't inderdaad beter is die griet aan iemand anders over te laten. Haha!

Wij hebben altijd vreemde smaakjes in huis, we hebben kersen en die ruikt vreemd, en laatst hadden we ook caramelthee... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:13

Iiieeuw caramel! Ik vind caramel echt heel vies, ook als het een snoepje is ofzo Tong uitsteken Welke ik ook niet lekker vind is dat zoethout maar op een gegeven moment wen je aan de smaak.

Hahaha arme Stees is geboren met de sliding trauma's Haha! Het zou wel gaaf zijn als ze zo'n superspinner is als haar pappa. Ik heb ooit eens van Eef gehoord dat zij best vaak van Chex is gevallen omdat hij zo hard kan spinnen! Lijkt me echt eng om zo hard rondjes te draaien!

Zo hee, komt hier even met bakken uit de hemel vallen! Kwamen er maar paarden uit de hemel vallen Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:17

Caramel is lekkur. Vingers aflikken

Hmm, heb Stees nog niet zien spinnen in de wei dus da's nog even afwachten... Clown Zou wel leuk zijn als ze ietsjes vlotter zou kunnen spinnen dan Charm, heb 1x iets voor elkaar gekregen wat je als 't zegmaar heel veel harder zou gaan een spin zou zijn, een "ikhebgeenzinmaarhetmoetdusikgamaarwatlangzamer-spin". Clown

Hier is 't nog steeds droog, we hebben zelfs een beetje zon, enne als d'r paarden naar beneden vallen moet je wel een goeie plu hebben. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:20

Hahaha ja, zo zien Charm d'r spins er idd uit. Ok, 1 rondje maar meer niet, da's wel genoeg voor vandaag Tong uitsteken

Zal wel maf zijn, kom je aanfietsen zie je Stees keihard in de rondte gaan Haha!

Oh, jullie hebben de zon gepikt! Maar regen vind ik best gezellie zo. Gisteravond was het ook behoorlijk raak met onweer etc.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:23

Haha ja zie 't al voor me, achja Stees doet wel vaker dingen die normale poownies niet doen, moet zeggen dat toen ik voor 't eerst de slidingsporen in 't weiland ontdekte ik wel even zoiets had van "wtf? Wa's dit Blond", heb ook nog aan Eef gevraagd of dit wel normaal was. Tong uitsteken

Ik heb de zon idd gepikt, mijn zon, want dan kan Stees lekker in d'r weitje staan. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:31

Hahaha wat zei Eef? Ooh is volkomen normaal? Tong uitsteken

Hmm, topic word volgens mij nog wel druk. Alleen hoop ik wel dat er meerdere wnruiters komen. Zo ontzettend veel weet ik nl nog niet van western dat ik rijtechnische vragen kan oplossen

Achja, zonnetje voor Steesje. Nou, hier word het met de minuut donkerder. Net ook even een onweersklap. Ik heb btw nog steeds geen thee gezet!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:33

Eef had zoiets van "duh, ze is toch reininggefokt" Vork

Zou wel 'ns druk kunnen worden, hoop alleen niet op al te kortzichtige reacties. Tong uitsteken

Lekker weer dus bij jullie... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:37

Hahaha typisch Eef Haha!

Nee, daar hoop ik ook niet op. Van die penny's of bijdehandte gasten die alleen maar hun eigen mening aanhouden en niet eens willen weten wat wij te zeggen hebben. Maar als er tegenstanders zijn gaan die zeker weten reageren, ik bedoel, dit is Bokt Haha! Ik heb daarom ook gevraagd of er wel uitleg bij kan worden gegeven bij meningen.

Heerlijk weertje Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:39

Tsja, d'r zitten best wel wat penny's op bokt dus "da's fet sielugh" zal er wel bij komen te staan... Tong uitsteken Overigens zijn dat wel de types die geen uitleg geven en wanneer je daarom vraagt lezen ze eroverheen... Clown

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:44

Zijn jullie zelf ook geen lieve schattige penniemeisjes geweest dames Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:45

schumax schreef:

Juah maar ik zei niet dat western sielugh was. Moet jij niet hard werken en wat werknemers troosten? Haha!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:46

Haha! te laat, ze is al uren weg Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:46

Het type Amosjuh idd. Je mag een paard niet slaan maar wel corrigeren Verward En als je dan om uitleg vraagt krijg je geen antwoord.

Tja, ik dacht ik zet gewoon al wat van de vooroordelen neer dan lezen ze dat hopelijk en reageren ze daar iig niet op. Want dat gezeur over onze sporen word ik nu zo'n beetje gek van.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:48

Haha ja, want onze sporen zijn echt wel fet sielugh, een paar voorbeelden erbij zetten was een goeie zet. Tong uitsteken

schumax schreef:
Haha! te laat, ze is al uren weg Haha!

Hmm, zullen vast wel wat meer mensen bij jou gaan huilen hoor. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:58

schumax schreef:

Hahaha ik ben wel degelijk penny geweest. Wilde vroeger iedere pony die een beetje vies was wel goed gaan poetsen Tong uitsteken Heb ook mijn periode gehad dat ik zweep en sporen sjielugh vond maar toen was ik gelukkig nog niet oud genoeg om mijn mening daarover op bokt te verspreiden Tong uitsteken God, volgens mij hadden we toen nog geen eens een computer thuis Haha! Alleen zo'n eentje met MS DOS waarop je allemaal spelletjes kon doen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:02

Zit net nog even dat topic over de 1e les van Schumiegirl te lezen. En ik lees ineens dat ene Notnice zegt dat het zielig is om een paard wat normaal op shanks word gereden ineens een snaffle in te doen. Volgens mij word er gerefereerd naar Twister met die zin. Ik denk eeder dat Twister shanks niet op prijs gaat stellen Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:03

Heb daar inmiddels ook op gereageerd.