Ik ben btw ziek, ik kan amper praten, en na 5 koppen thee is dat iets verbeterd...

Da's wel vaag dat ze zo overgevoelig is, weet je of d'r ook nog een reden voor is ofzo? Lijkt me wel irritant ja iemand die overal om gaat janken...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
. Ik was vrijdag ook een dagje thuis gebleven, heb het niet meer zo naar mijn zin op school en ik voelde mij niet zo lekker. Dus ik dacht, weten jullie wat? Jullie bekijken het maar
Ik ben altijd aanwezig dus die ene keer thuis.

't Ziet er nu nog niet uit alsof d'r enige verbetering is, ondertussen heb ik weer een nieuw koppie thee gepakt, zoveel thee drink ik normaal in 1 week denk ik...
Als je 't beter kan hebben met andere meiden zou ik gewoon veel meer met die anderen optrekken.
Idd, zelfs al ben je maar bij ze, je vergeet gewoon alles om je heen. Onder de les concentreer ik me idd veel op mijn paard en daardoor vergeet ik al het andere. Een geweldig gevoel. Daarom verheug ik me ook altijd zo op Belgie, van de eigenaresse van de manege mag ik ieder paard pakken en ermee het bos in gaan en wegblijven zolang ik wil. Heerlijk gewoon die bosritten die je dan maakt.

Is wel een grappig smaakje, maargoed mij kan je elke smaak thee geven. 
Tsjonge, dat mensen werkelijk denken dat het rodeo rijden is! Wat een stomme gedachte is dat! Die scherpe bitten en sporen die wij gebruiken. Ontzettend sjielugh... 

Welke ik ook niet lekker vind is dat zoethout maar op een gegeven moment wen je aan de smaak.
Het zou wel gaaf zijn als ze zo'n superspinner is als haar pappa. Ik heb ooit eens van Eef gehoord dat zij best vaak van Chex is gevallen omdat hij zo hard kan spinnen! Lijkt me echt eng om zo hard rondjes te draaien!

Zou wel leuk zijn als ze ietsjes vlotter zou kunnen spinnen dan Charm, heb 1x iets voor elkaar gekregen wat je als 't zegmaar heel veel harder zou gaan een spin zou zijn, een "ikhebgeenzinmaarhetmoetdusikgamaarwatlangzamer-spin". 

", heb ook nog aan Eef gevraagd of dit wel normaal was. 

Ik heb daarom ook gevraagd of er wel uitleg bij kan worden gegeven bij meningen.

Overigens zijn dat wel de types die geen uitleg geven en wanneer je daarom vraagt lezen ze eroverheen...

schumax schreef:Zijn jullie zelf ook geen lieve schattige penniemeisjes geweest dames
te laat, ze is al uren weg
En als je dan om uitleg vraagt krijg je geen antwoord. 

schumax schreef:te laat, ze is al uren weg
schumax schreef:Zijn jullie zelf ook geen lieve schattige penniemeisjes geweest dames
Heb ook mijn periode gehad dat ik zweep en sporen sjielugh vond maar toen was ik gelukkig nog niet oud genoeg om mijn mening daarover op bokt te verspreiden
God, volgens mij hadden we toen nog geen eens een computer thuis
Alleen zo'n eentje met MS DOS waarop je allemaal spelletjes kon doen