Hij deed zijn mond gewoon niet open dat kleine boefje
Wat een poedersuiker weer is het he
als je al niet deprie bent dan wordt je het vanzelf wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij deed zijn mond gewoon niet open dat kleine boefje
als je al niet deprie bent dan wordt je het vanzelf wel
Azzaro schreef:oww wat zielig voor hem :'( wel beter als je het af mag bouwen hoor komt het nog helemaal goed?
AnneOmie schreef:Gisteren had Daan ook een flinke dobber aan hem zei zeHij deed zijn mond gewoon niet open dat kleine boefje
![]()
vind het echt heel erg sneu voor hem. Als ik iedere dag dat kleine koppie boven de deur zie... iedereen naar buiten en hij mag niet.. maarja het is voor zijn eigen bestwil. Leg hem dat maar eens uit
AnneOmie schreef:Arm misjevind het echt heel erg sneu voor hem. Als ik iedere dag dat kleine koppie boven de deur zie... iedereen naar buiten en hij mag niet.. maarja het is voor zijn eigen bestwil. Leg hem dat maar eens uit
In Egmond aan zee is ook wateroverlast. Ben benieuwd hoe het op stal is! Ben blij dat ik Omar binnen heb gelaten zeg met dit noodweer. Staat Bella ook binnen Ellen?
niet zo melodramatisch
En dat deed ze... niks geen krukken en niks geen opnieuw leren lopen. Zal allemaal wel loslopen hoor en wie weet is gips helemaal niet nodig. Zo slecht loop je toch niet
[/quote]

heb nog wel wat andere dingen te doen en al zouden ze me alleen maar voor de telefoon laten zitten
Helaas... die vlieger gaat niet op.
jammer he.
Ik mag om half 5 naar huis en hopelijk geen file
Vanavond lekker rijden!
gdvrd weer