Liesje89 schreef:En zwembaden
De longeerbak is ook weer vre-se-lijk.. Al heb ik daar toch geen bal aan want die is veel te klein
En ook dáár weet Treasure alles van denk ik
longeerbak??
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Liesje89 schreef:En zwembaden
De longeerbak is ook weer vre-se-lijk.. Al heb ik daar toch geen bal aan want die is veel te klein
treasure27 schreef:jij ook Gelukkig nieuwjaar je bent wel vroeg zeg
treasure27 schreef:Liesje89 schreef:En zwembaden
longeerbak??
Flurk schreef:Liesje89 schreef:En zwembaden
ja dat die grote ronde cirkel omringt met die grijze golfplaten naast de buitenbak
Flurk schreef:treasure27 schreef:jij ook Gelukkig nieuwjaar je bent wel vroeg zeg
valt reuze mee ik sta normaal om 6 uur op
treasure27 schreef:Liesje89 schreef:En zwembaden
longeerbak??
treasure27 schreef:
jij ook Gelukkig nieuwjaar je bent wel vroeg zeg
Flurk schreef:Zo kwam vandaag op stal want ik dacht dat Flurk zijn tanden los gaan zitten en toen konden we het erf niet op met de auto
Ze zijn nu de entree aan het bestraten
Het wordt echt heel netjes
treasure27 schreef:Flurk schreef:Zo kwam vandaag op stal want ik dacht dat Flurk zijn tanden los gaan zitten en toen konden we het erf niet op met de auto
Ze zijn nu de entree aan het bestraten
Het wordt echt heel netjes
ja klopt toen ik naar huis ging moesten ze nog een klein stukje denk een meter iets minder ofzo.
Wel slecht weer vandaag zeg maar heb wel even(eigenlijk gestapt klein stukje gedraafd daarna is joyce erop gegaan) in de buitenbak gereden. Lekkere bak zeg!
treasure27 schreef:tres staat bij die 2 paddocks waar de kantine ook zit daar staat ze rechts de 3e stal beetje logisch?:P
Flurk schreef:Ik heb gekeken en de derde box was bezet dus heb ik je niet gezien.
Vincent staat bij de binnenrijbak in de hoekbox gangpad dus kan niet missen
joycejj schreef:@flurk; heb je nog wat aan die paardenweegschaal gedaan?? Weet je al, of er nog meer geintresseerde zijn??