Jaduuh schreef:Hij is wel veranderd hoor.
IK ZIE!! HAHA
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jaduuh schreef:Hij is wel veranderd hoor.

Best spannend.
Justarman schreef:chill gefliciteerd..!
Justarman schreef:Succes dan maar ..
Justarman schreef:damn..! ik heb echt last van vreetbuien man..!
zo'n psychiator waar ik nu heen moet, van school, zegt dat dt komt doordat ik depresief ben..

waar heb je het over man
Justarman schreef:wanneer een wedstrijd..?waar heb je het over man
Jaduuh schreef:haha oke niet lachen hoor
mmmarieke schreef:woow depressiief is een groot woord!!
Maar als je me vandaag in de klas zag zitten klotp dat ook wel geloof ik.. een leraar vroeg zelfs wat er in godsnaam met me was..
Justarman schreef:mmmarieke schreef:woow depressiief is een groot woord!!
ja nouja ik ga al een tijdje naar zon mensje toe, en ik vertel daar wel alles tegen dat mensje, maarja ze zegt dat ik leid aan depressie enzoMaar als je me vandaag in de klas zag zitten klotp dat ook wel geloof ik.. een leraar vroeg zelfs wat er in godsnaam met me was..
Toen had ik echt de helft fout van de functievoorschrifeten en blabla, dus ik die vrouw roepen van ja ik snap niet waarom ik dit allemaal fout heb ik zie niet wat ik fout heb gedaan.
En toen kwam ze dus tussen vriendin en mij instaan en boog ze zo voorover, en was ze iets aan het schrijven. Dus ik keek zo op dr horloge en dat was dus zegmaar de tijd en dan stond er nog iets met zo'n rondje erachter [van graden] dus ik dacht dat die het aantal graden aangaf. Want het was eerst 17 graden ofzo en toen werd het steeds hoger. en op gegeven moment zeg ik zo van [toen die rond de 50 was] Jeetje die word ook heet !!