astridXlaura schreef:Een vriendin van mij hebben Skyma gekocht... Die kennen veel van jullie hoop ik ook wel![]()
Skyma was echt dé leukste pony van het peerdespul
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

astridXlaura schreef:Een vriendin van mij hebben Skyma gekocht... Die kennen veel van jullie hoop ik ook wel![]()
Skyma was echt dé leukste pony van het peerdespul
Maar de bedden ja..... verder was het echt prima
ik heb er verder niks tegen hoor!!
miss dat je dat kent
astridXlaura schreef:Edit : Wij hadden toen als Leiding : Paulien ; zij was echt leuk!! En Veronique ; Naja... zij was toen best steng vond ik, en nog een jongen, zijn naam weet ik niet meer
MoonChloe schreef:Ahja Poelenburgh, wil ik ook wel eens heen.
Nooit geweest maar het is wel een hele bekende manege
MoonChloe schreef:Ik denk niet dat ik ga![]()
En je fjord, kan hij elke dag vele uren lopen? Zo ja, dan zou ik het wel doen met je fjord..

ijslanderfan schreef:'T peerdenspul, tja wat kan je daarover zeggen
Ik woon er vlakbij, het is er altijd een zooi de paarden zien er noooit goed uit. Ik ging buitenrijden en toen kwam ik de kudde van t peerdenspul tegen, alles zonder cap, alle zadels zonder dekje (bij zulk intensief gebruik is een dekje écht een must!) en paarden die gewoon niet gezond in hun vacht zaten.
Hier in de buurt.. uh. Laten we zeggen dat hij niet zo goed bekend staat.
Was dat wel van het ponykamp dan? ijslanderfan schreef:'T peerdenspul, tja wat kan je daarover zeggen
Ik woon er vlakbij, het is er altijd een zooi de paarden zien er noooit goed uit. Ik ging buitenrijden en toen kwam ik de kudde van t peerdenspul tegen, alles zonder cap, alle zadels zonder dekje (bij zulk intensief gebruik is een dekje écht een must!) en paarden die gewoon niet gezond in hun vacht zaten.
ijslanderfan schreef:'T peerdenspul, tja wat kan je daarover zeggen

Die ken ik wel!
met zijn eigenaresse !
) weg MOET zijn voor de kampen beginnen? iemand hier iets over gehoord? de reden die ik hoorde: ze is niet 100% ijslander..
Butje is leuk!!! maar Loki is nog leuker!!
) wilde niet meer.. dus mevrouw kreeg een nieuwe bijnaam: Bitchy Bam
!!