Zwartwitje schreef:Van Joey vind ik het best vreemd, hij was altijd hartstikke braaf toch? Nooit wat mee aan de hand geweest volgens mij, best een betrouwbaar paard. Misschien heeft ie er nu geen zin meer in, of staat zijn hoofd er niet meer naar, komt wel eens vaker voor bij manegepaarden geloof ik. Zou erg jammer zijn, Joey is nog van de oude Lamoen-garde.
Joey was altijd super lief! 
De laatste keer op Joey naar buiten was voor mij geen succes.
Hij schrok van iemand die zomaar ineens een foto ging maken (hij schrok van de flits die hij ineens in z'n ooghoek zag) en rende er van door (wij stapten rondjes want waren even aan het wachten op het andere deel, want we waren gesplitst). Bokken en doen, dus ik lag er na een paar meter al naast. Joey er van door enzo, andere paarden niet te houden behalve Priscilla (weer een ander verhaal). Gelukkig kwam het andere deel van de groep Joey tegen (en de rest van de paarden met ruiter die erachteraan waren gestormd
) en ik en Priscilla + ruiter liepen die kant op enzo. Alles uiteindelijk goed gekomen.
Daarna durfde ik niet meer zo goed naar buiten, dus ben ik een keer op Misty gegaan geloof ik en op Bonita ofzo, en daarna kon ik niet meer op Joey naar buiten want toen was er dus geen houden meer aan.