Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

__Martine__ schreef:Die zitcompetitie lijkt me wel heel leuk, maar ik weet niet of ik mee mag doen.
Wat ik wel gek/onhygiënisch vind is dat de pony's geen eigen borstels hebben. Zo breng je toch makkelijk allemaal ziektes over?
@ babs: hoe is het met je arm?

__Martine__ schreef:O, das mooi. En je moet het van de goede kant bekijken.... je hebt het al vier weken vol gehouden, dan zijn die andere twee zo voorbij.
maar wil zo graag

het word weer mooi weer.. dat word weer buitenritten
Yiehaa! Ik kan niet wachten! Vind ik altijd zo leuk!
*gaat weer hyperen*

Lauraapje schreef:Ik ga ook altijd op kamp naar de hazelhorst het is daar zo geweldig!
Groetjes

maja xx
Geniet maar vast van het vooruitzicht! 

vind het altijd weer zo leuk carrousel

__Martine__ schreef:@Babs: Ik had gisteren les, maar ik heb geen buitenrit gemaakt. We hebben weer voor carrousel geoefend, en het ging beter dan de andere keren. Ik vind carrousel ook héél leuk!
De carrouselwedstrijd is op 13 april. Dus ik weet niet? Als volgende week weer de eerste keer is dat je mag rijden, dan heb je alleen die les maar.
@CookieXL: Ik ben er nog nooit op kamp geweest, maar hier in dit topic staan allemaal heel positieve berichten. Wordt het je eerste keer op de Hazelhorst dan? http://www.hazelhorst.nl/hazelhorst/ind ... iterkampen Dit is hun site, daar staat het dagprogramma ook op, en nog meer informatie.
stomme rot arm vind het altijd wel gezellig
maja anders kom ik denk ik wel ff kijken
haha
wil het echt zooo graag weer mis het echt
hahaha

spekkiejnfu schreef:wie gaat er deze zomer op ponykamp bij de hazelhorst?ik ga waarschijnlijk 2 weken met mijn pony !

of ze mogen een vet grote opknapbeurt krijgen of gewoon daar niet voro gebruikt