Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) staat koninginnedag gewoon op 30 april.. maar misschien hebben jullie wel gewoon gelijk hoor. dan moeten we even een andere datum prikken!
Schimmelig schreef:Koninginnedag mag niet op zondag vallen, vandaar
) , het mag dan alleen niet op zondag gevierd worden...
vikki schreef:Schimmelig schreef:Koninginnedag mag niet op zondag vallen, vandaar
Het mag wel op zondag vallen (daar heb je immers niets over te zeggen...) , het mag dan alleen niet op zondag gevierd worden...
.... maar sprak uit het oogpunt van de koningin
Sall schreef:Nee ik ben geen kapster.. het is ondertussen alweer eh... even denken.. ruim 10 jaar geleden.
No Noncense was toen van de Stacey (dochter van Paul en Dotty)
Ik kwam er toen met mijn bijna 3 jarige pony (salvador) staan.
Ik heb nog een waanzinnig leuke foto van hem, gemaakt door de buurman uit zijn werkkamer.
Was hij ontsnapt uit het land, en stond echt midden op zijn keurig gemaaid gazon, midden in het buxushaagje.. bij de buren dus...(ik zal m een keer uploaden).
Ik zie in je profiel dan NoNo aardig wit is geworden, Een vriendin van mij reed hem toen en toen was hij nog appelschimmel

Schimmelig schreef:Koninginnedag mag niet op zondag vallen, vandaar
) , het mag dan alleen niet op zondag gevierd worden... 
hihi
... Mocht het na 1 mei zijn, dan kan ik niet mee... (wegens verhuizing)
maar als biep ook mee wilt moet het ergens eind april. maar we kunnen natuurlijk ook gewoon 2x gaan!! :p
roep maar wanneer je wilt!!
Lavandula schreef:nee hoor haha tuurlijk niet!! ze kunnen wel vaker hobbelen dan 1x in de 3 maandenroep maar wanneer je wilt!!
muisz gaat mee als we met biep het bos gaan verkennen![]()
jij zou mee gaan als we de super cool bokt-bosrit zouden doen naar het pannenkoekenhuis

) Rytir schreef:@ Biep, ik zat net even in je profiel te spieken en zag dat je ook sociologie aan de uva doet, wat leuk! Ik sinds de zomer een pré-master jaar sociologie daar; dus wie weet hebben onze paden elkaar al eens gekruist?
?
(maar achter dat mooie lieve uiterlijk zit wel een ondeugende draak hoor, ze is nu lekker aan het puberen
!)