Leuk dat Mellenie en Ursula zo leuk zijn op het strand Fioon! Was je nog een keer geweest na de laatste keer?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Oliefjuh schreef:Nou mensen ik ben er weer! Mijn computer is weer in orde.
Nog even over valentijn.. Vanmiddag kwam er een meisje bij ons de klas binnen, type brugger. Bleek in Atheneum 4 te zitten maar goed.
Ze had trouwens nog een knalroze shirtje aan met daarop: "Silicone free"(had ik eigenlijk in je andere topic moeten plaatsen Maaike
). Maar goed het ging over valentijn, dat je zo'n roos kon laten bezorgen op school.
![]()
Niet dat ik dat ga doen ofzo. Maar goed wel grappige actie.

Maar met een gewone strandrit gaan die niet mee. Ze worden ook niet meegegeven aan mensen die ze nog niet kennen. Dit wil dan niet zeggen dat je alleen maar "slome" paarden meekrijgt.
.
maar dit jaar is het weer zover 1 hele week aleen maar paarden en nog eens paarden en natuurlijk de strandrit ik zag wel op de site dat er veel paarden weg zijn zoals next one en glamour boy next one was zoooow vet coowl ik ging op hem springen eerst vet vervelend natuurlijk maar als hij eenmaal luistert dan springt hij geweldig!! glamour boy was de favo van me zus ze vind het wel jammer dat hij weg is
Hij is lekker voorwaarts, en 1 van de snelste
maar ik was geloof ik ook een keer op kamp, en toen waren er ook mensen van schimmelkroft als ik t goed heb..
ik heb je weer toegevoegd

En terug fietsen haha..okee nutteloos. En Lot gaat op Vangelis want dat had ik zondag gevraagd aan San en toen had ze het er al ingezet, lief hea!

"