duin manege van poelenburgh

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

JoJz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 22:48

Kon mijn vriend mij maar zo makkelijk een roos bezorgen, dan kreeg ik ook eens een valentijn cadeautje

Leuk dat Mellenie en Ursula zo leuk zijn op het strand Fioon! Was je nog een keer geweest na de laatste keer?

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 23:33

nee, maar we worden wel gevraagd de hele tijd !

Rytm

Re: duin manege van poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 08:07

Oliefjuh schreef:
Nou mensen ik ben er weer! Mijn computer is weer in orde .

Nog even over valentijn.. Vanmiddag kwam er een meisje bij ons de klas binnen, type brugger. Bleek in Atheneum 4 te zitten maar goed.
Ze had trouwens nog een knalroze shirtje aan met daarop: "Silicone free" (had ik eigenlijk in je andere topic moeten plaatsen Maaike ). Maar goed het ging over valentijn, dat je zo'n roos kon laten bezorgen op school.
Niet dat ik dat ga doen ofzo . Maar goed wel grappige actie.

Hihi ja inderdaad haha!
Ja wij hebben ook zon actie op school.. pff erg is dat joh..!
Oja ik ben dr rond een uur of 3 ofzo.. gooi ik eerst die van mij in de paddock en dan ga ik daarna op jouwe.

Ow sjit moet naar school..nja tot vanmiddag/morgen iedereen!!

Barroco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 09:40

WOW he wat een reactie op die Jockeygirl...
Tis natuurlijke een beetje een rare opmerking maar dan hoef je toch niet zo te reageren?

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 10:54

sommige mensen weten niet hoe ze dr op moeten reageren ..

_Rebec

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 11:25

hoezo ik op een onervaren paard wil:

Omdat ik gewoon graag op dat soort paarden rijd, een paard waar m'n moeder zelf op weg kan rijden vind ik niks. de harddravers die ik rijd op m'n werk zijn ook zeer pittig en dat vind ik gewoon geweldig !
ik ken de paarden van manege poelenburgh niet vandaar was het gewoon een vraag. Dat ze dan op een 5 sterrenmanege niet echt van die stuiterballen hebben was dan wel te verwachten. maar het viel te vragen.
op de manege waar ik normaal strandritten maakt heb je die wel namelijk en zijn ze dolblij als ik er een rit op wil maken. maar die manege gaat sluiten, daarom wil ik eens ergens anders een ritje maken.

Ullister ziet er leuk uit, en als hij nog dezelfde naam heeft zoals hij staat ingeschreven bij het NDR is het ook nog een jong paardje.

Oliefjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 14:28

Stuiterballen hebben ze er wel hoor! Maar met een gewone strandrit gaan die niet mee. Ze worden ook niet meegegeven aan mensen die ze nog niet kennen. Dit wil dan niet zeggen dat je alleen maar "slome" paarden meekrijgt.

Ullister is inderdaad een leuk paardje .

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 15:24

yes dit jaar weeer op ruiterkamp bij de tofste manege die er bestaat na de schimmelkroft in heemskerk natuurlijk ik vind manege poelenburgh egt te onwijs gaaf ik ben er 2 jaar niet geweest maar dit jaar is het weer zover 1 hele week aleen maar paarden en nog eens paarden en natuurlijk de strandrit ik zag wel op de site dat er veel paarden weg zijn zoals next one en glamour boy next one was zoooow vet coowl ik ging op hem springen eerst vet vervelend natuurlijk maar als hij eenmaal luistert dan springt hij geweldig!! glamour boy was de favo van me zus ze vind het wel jammer dat hij weg is
gelukkig is mijn eeuwige sgatje kim er ook nog niet om op te rijden want de onervaren ruiters nemen haar in beslag maar ut blijft een sgeetje hoor:) ik verheug me op het kamp:D:D:D:D:D:D

JoJz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 16:00

Er zijn wel een hoop paardjes weg ja, maar er zijn er ook weer een boel bijgekomen die ook superleuk zijn! Dus nog steeds de moeite waard om te komen!

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 16:15

lampjerulez hoe heet jij .. ?
@ jockeygirl ullister is 4 jr

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 16:16

en ullister is inderdaad en leuk paardje.. Hij is lekker voorwaarts, en 1 van de snelste

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 16:52

Ik ben Lisette Wester 16 jaar en ben al 3 keer op kamp geweest bij peolenburgh en alle 3 ontzettend gaaf.Vorig jaar kon ik helaas niet want mijn ouders hadden een andere vakantie geboekt en ik ging een week met vriendinnen weg dus toen had ik geen week meer over.
ik rij bij manege schimmelkroft als ik dat nog neit had gezegd.

lampjerulez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 16:53

ow ik zie dat ik al had verteld dat ik op manege schimmelkroft rij sorry.

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 17:00

haha nee oke, maakt niet uit maar ik was geloof ik ook een keer op kamp, en toen waren er ook mensen van schimmelkroft als ik t goed heb..

lampjerulez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 17:24

jha dat zou heel goed kunnen alle meiden die op kamp gaan gaan naar poelenburgh ik kan er zo bijna 20 opnoemen

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 18:40

@ lamjerulez dan ken ik je ook ..ik was in de week op kamp teon jij er ook was(A):)..hahah..wat grappig..

lampjerulez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:44

Vet gaaf! wie ben jij dan? was dat de instructie week dat is de laatste keer dat ik ben geweest en welke week ga jij dit jaar?

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 19:10

ehmm oo kweer instructii maar ook op instructie weekend 4 , 5 en 6 maart as goed is..ik ben naoOmii:D..je had me ook eerst op msn as goed is..naomiveenman@hotmail.com:P..

lampjerulez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 19:30

ik heb je weer toegevoegd

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 19:44

okeeY:D..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 20:52

Hou op joh.. heb zooooo'n zin in de zomer. Ponykampen enzo.

Pff Manon, vond het wel vet leuk vandaag, vond Olief ook leuk hoor maar wel moeilijk! Maar ik ga gewoon hard oefenen in de vakantie.

Lalala.. morgen ga ik lekker met de auto heen. En terug fietsen haha..okee nutteloos. En Lot gaat op Vangelis want dat had ik zondag gevraagd aan San en toen had ze het er al ingezet, lief hea!
Dus ga ik Mis ff voor de les doen, weet nog niet of ik erop ga of Charlot.
We zien wel, ze doet em iig volgende week in de les.

Lala.. ben vrolijk.

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 21:02

haha maaik:P..

ik ga morgen op koen rene had me gebeld k kon even niet zo gauw een paardje verzinnen dus had ik maar koen gedaan..en weetj:D..maandag beginnen de carousel lessen:d..en dan ga ik lekker carrousellen weetje ik ben eigelijk oo kwel heel erg vrolijk:D..morgen ook weer ojtje doen:D..heb ik ook weer izn in en me pa is morgen jarig en weetje wat ik hem ga geve een paardrij les wahahahahaha..weetje waarom omdat me pa altijd loopt te zeiken van wat is ern ou zo leuk aan om op zoon ding te hobbelen duss nu heb k gezegt goed j gaat zelf zien dus heb ik geregelt dat ie les krijgt fn briegitte en brie vind dat oo keen heel leuk idd wanneer ze weer terug is... ik wou eigelijk van rene doen maar dat vindi k eigelijk ook wel weer heel erg banketstaaf voor me vader hahah..of caro ofzoo weetje die zijn lekker streng en ik heb egt zin om me vader een x goed spierpijn te zien hebben het enige is dat ik nog ff een paardje voro hem moet bedenke weten jullie misschien 1tje??

zo heel verhaal:D:D..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:03

oja manon en ik net
liepen we met de spullen van otje &zo naar de kastjes..lopen we (ik) zo de wc in, manon erachteraan, staan we daar zo: "uhhhh... "
Weer terug.. zo droog hahahaha

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:04

Haha Naoom dat is wel vet stoer haha, je vader op een paard.

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 21:05

nou stoer hoor wahah ik ga me dood laggen!!!..whahah..dat gaat er getn ii uitzien gewoon!!!..