Serada schreef:Is het allemaal al definitief Mir, met het huis van je ouders?
Het begint er steeds meer op te lijken dat het niet door gaat
Gezeur met Pensioenen enzo...Het schijnt dat zze dan erg achteruit gaan in vergelijking met nu! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Serada schreef:Is het allemaal al definitief Mir, met het huis van je ouders?
Gezeur met Pensioenen enzo...Het schijnt dat zze dan erg achteruit gaan in vergelijking met nu!
Weet een van ons hoeveel Froukje in haar voerbakjes krijgt? Misschien kan je het anders even vertellen, dan weten we het meteen allemaal.
Ik ben er ook altijd zo bang voor!
moossie schreef:Tonke heel veel succes bij de tandartsIk ben er ook altijd zo bang voor!
Ik ben trouwens ziek thuis...Heb vanacht lopen spoken en heb flinke koorts...
Pa is naar het ziekenhuis, die kreeg zo'n darmonderzoek..Brrr ook niet fijn. Ik zal Linda even bellen of zo nog gaat vandaag..Zouden jullie vanavond/vanmiddag Yus even willen nalopen? (of er voer klaar staat enzo) Dan ben ik heeeel blij.![]()
Misschien dat mijn vader nog komt hoor, maar dat weet ik niet zeker!
Liefs Mir
Wat jammer dat het zo moelijk gaat met het huis, ik hoop echt dat het nog een beetje gunstig uit zal pakken voor je ouders (en eigenlijk ook voor jullie)
hoop het niet heb wel zin in gezelschap 
misschien dat ik dan ook nog een half uurtje mag.
Je zag hem nadenken, rent als een gek naar de andere kant van de bak en probeert het nog eens; hap...
Jah hoor weer een schok...en nog een. Flink overdonderd en diep verontwaardigd, liep hij de hele bak rond maar zag tot zijn spijt dat alles bedekt was met dat "irritante spul"