Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mleentje schreef:als het goed is... is het debuut van joyce op 16 mei met olly echt super super leuk voor en ik kom zeker kijken / helpe!!!
Citaat:waar blijven Btw de fotos die zaterdag gemaakt zijn van angelique??
zit er maar op te w88 en te w88...
djoontje schreef:Haha, die zijn een beetje vet mislukt, ik stuur ze nog wel naar Liek toe, maar het zijn meer de contouren dan dat je nu echt een helder plaatje hebt. Bovendien moest mijn ISO waarde heel hoog staan, maar dan krijg je ook heel veel ruis >;) .
sjaslique schreef:Ach die foto's die zijn het niet waard om op bokt te zetten want het lijkt net een spookpaard. Maar misschien een keer foto's maken als we buiten rijden.
MiekSpeciaal schreef:Jaaaaa het is weer bijna zaterdag! Kan niet wachten om weer op de manege te zijn, lekker tussen de paarden!
Enneh, djoon, wacht ff met het meeslepen van je vriendje tot Generaal weer loopt.. Ofzo
Amarie schreef:Ja zeg wat is dit nu, kunnen jullie Joyce aanmoedigen en dan kunnen jullie niet![]()
Maar misschien een tweede kans op 20 en 21 mei, ik denk alleen 21 mei want Joyce moet volgens mij op zaterdag werken.
Balen zeg Joyce, nu weer een snee waarom hij kreupel is, tja het is en blijft echt een paard.