Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsegirl28 schreef:Ik rij op manege Vinkemolen (www.manege-vinkemolen.be) en ga vaak op kamp in Groenhove (www.Groenhove.be) Kent iemand deze maneges?
Edit: Amaris, jij rijdt dus ook in Vinkemolen?Welke dag rijd je meestal?
Citaat:ff offtopic maar JessieVD, die tweede foto van jou paard in je profiel is geweldig
Citaat:@ jessieVD : manege derby is leuk ben er zelf laatst ook nog geweest, dicht bij het strand, nette stallen, leuke mensen maar pas op voor je materiaal: er waren van ons dekjes en transportbeschermers gestolen!
brave_spots schreef:bonitobol schreef:
Idd, en dan staken ze er een straf bit in, gelukkig is dat er nu uitIk reed haar soms graag, vooral voor springen, dressuur was minder.. Ik haat het om constant ophoudingen te moeten geven ... Geef mij maar een trager paard als ramana
Wannes is een superleraar
Ze word nu idd weer gereden op een normaal bit, het probleem is dat niemand haar nu nog kan houden,
de laatste keer dat ik op haar heb gereden heb ik twee weken met wonden aan mijn handen rondgelopen omdat ze de hele tijd haar hoofd naar beneden trekt om er daarna ervandoor te gaan.
Ramana is idd een heel goed paard (vooral met dresuur), maar is niet echt mijn type paard. (ik hou meer van kleinere, compactere paardjes) .
Hoelang is het geleden dat je nog in de rhille bent geweest?
yulan schreef:Kent er iemand de Gaverranch in Harelbeke?
JessieVD schreef:ja balthazar is wel bekent