wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Moosje

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 13:58

Ja klopt!
En je hebt ook op t groenhorst gezeten toch?

LieZ_Horses

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 15:46

Ik rijd ook op manege nieuw hagenauwe, ik vind het echt een leuke manege! Het is heel gezellig. Mijn lievelingspony is Sherra, ze staat nog niet zo lang op de manege! Haha!

Mandy_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 15:50

xHorse_ schreef:
Ik rijd ook op manege nieuw hagenauwe, ik vind het echt een leuke manege! Het is heel gezellig. Mijn lievelingspony is Sherra, ze staat nog niet zo lang op de manege! Haha!

sherra is een hele leuke pony ja hij springt ook heel erg leuk...

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:47

xHorse_ : Heb jij niet laatst een keer bij ons in de les meegereden? (woensdagavond van 19:00 tot 20:00)

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:01

Ik kom vaak op wedstrijden van Nieuw Hagenauwe.

En ik vind het altijd leuk om daar ff rond te kijken en het ziet er heel goed uit. Er wordt ook leuk les gegeven heb ik gezien!
Lijkt me echt een leuke manege om te rijden!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:34

driebergen schreef:
Ik kom vaak op wedstrijden van Nieuw Hagenauwe.

En ik vind het altijd leuk om daar ff rond te kijken en het ziet er heel goed uit. Er wordt ook leuk les gegeven heb ik gezien!
Lijkt me echt een leuke manege om te rijden!

Het is zeker een leuke manege! Geweldige paarden en er wordt inderdaad heel erg leuk les gegeven! Lachen

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 19:46

ik moest maandag op goldie hij is zo leuk hij liep hellemaal door de hals wat vinden jullie van goldie???

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 19:52

Tong uitsteken hey xHorse_ ik ben er eindelijk achter dat jij liza bent dat wist ik hellemaal niet leuk dat jij hier ook op zit!! Tong uitsteken

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 20:13

mAnDyXX schreef:
Tong uitsteken hey xHorse_ ik ben er eindelijk achter dat jij liza bent dat wist ik hellemaal niet leuk dat jij hier ook op zit!! Tong uitsteken

haha,,, ik ook niet xHorse!!,, echt grappig! ik moest op nando.. ok wel lache dusz,,
hoe was sherra eigelijk???,, je moest tog op haar?

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 13:50

mAnDyXX schreef:
ik moest maandag op goldie hij is zo leuk hij liep hellemaal door de hals wat vinden jullie van goldie???

Goldie is zeker een leukerd, tis een haf hè Haha! Ze kan ook super leuk nageeflijk lopen vind ik!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:42

_Roosmarijn_ schreef:
mAnDyXX schreef:

Goldie is zeker een leukerd, tis een haf hè Haha! Ze kan ook super leuk nageeflijk lopen vind ik!

dat vindt ik ook, ik ben zelf hellemaal dol op hafies ze zijn zo lekker eigenwijs

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:59

mAnDyXX schreef:
dat vindt ik ook, ik ben zelf hellemaal dol op hafies ze zijn zo lekker eigenwijs

Haha ja Vork Harko was ook zo'n leuke Lachen
En Donna, dat is ook zo'n grappige pony, gaat ze zo liggen tijdens het rijden, ik heb het nu al een aantal keer gezien Tong uitsteken De laatste tijd doet ze het niet meer... Knipoog

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 18:53

Haha ja Vork Harko was ook zo'n leuke Lachen
En Donna, dat is ook zo'n grappige pony, gaat ze zo liggen tijdens het rijden, ik heb het nu al een aantal keer gezien Tong uitsteken De laatste tijd doet ze het niet meer... Knipoog[/quote]

ik vindt het erg jammer dat harko er niet meer is hij was echt zo lief, en donna wordt even door maar 2 mensen gereden en die laten
donna heel mooi lopen. dat ziet er heel mooi uit hoop dat ie snel weer de oude is en dat wij allemaal ook weer op der kunnen rijden zij is echt leuk

Tine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 18:55

Ik ben lid bij manege Nieuw Hagenouwe (startkaartlid) en ik ga zo even daar in de bak rijden want bij ons op stal is de bak bevroren. Zijn er bokkers op Hagenouwe om 8 uur? Haha!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 19:25

hey weet iemand al of otis weer beter is
en dat hij weer mee loopt in de lessen

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 19:57

frostyxxx schreef:
Ik ben lid bij manege Nieuw Hagenouwe (startkaartlid) en ik ga zo even daar in de bak rijden want bij ons op stal is de bak bevroren. Zijn er bokkers op Hagenouwe om 8 uur? Haha!

Normaal ben ik er tot half 9 ongeveer op woensdag maar jammer genoeg heb ik me les moeten afzeggen doordat ik toetsweek hebt! Succes met rijden in onze super bak Tong uitsteken Als je de topper van de stal wilt zien moet je in de binnestal zijn, de 2de stalgang rechts en dan de 2de box links Vork Haha!
Daar staat Arwin het liefste manegepaard!, oudste paard van stal, tis echt een lieverd Pling !

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 20:14

Donna wordt door twee meiden geleased en daarom rijdt ze op een aantal dagen niet meer mee in de lessen. Dus dat is wel jammer voor andere Donna-liefhebbers, maar voor haar is het beter.

Vanavond gaat Ingrid weer naar Otis kijken. Dus maar even duimen.
Chanel gaat weer beter. Soms heeft ze last van haar luchtwegen, maar nu voelt ze zich weer goed.

Nixie en Nivoletta en Nikita gaan ook weer lekker!!! Dus wat dat betreft weer een hoop goed nieuws!

En Goldie is zeker een fijne pony. Ze is superbraaf en werkt ook graag voor je. Maar eigenlijk vind ik alle paarden fijn om in mijn lessen te hebben. Ik heb wel een beetje een zwak voor Co. Hij is zo'n lief oudje Bloos

Groetjes Annemiek

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 20:49

Ik heb net weer lekker op mijn schatje Sherra gerede Haha!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:12

Sherra is echt een lieve pony. Soms begrijpt ze dingen niet goed en dan doet ze een beetje raar, maar als je geduld hebt is ze echt een schatje.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:20

AnnemiekvM schreef:
Sherra is echt een lieve pony. Soms begrijpt ze dingen niet goed en dan doet ze een beetje raar, maar als je geduld hebt is ze echt een schatje.

Jaa zeker! Bloos

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:20

liza heb je net dan weer gereden of had je een inhaales

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:21

mAnDyXX schreef:
liza heb je net dan weer gereden of had je een inhaales

Inhaalles Haha!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:23

AnnemiekvM schreef:
Donna wordt door twee meiden geleased en daarom rijdt ze op een aantal dagen niet meer mee in de lessen. Dus dat is wel jammer voor andere Donna-liefhebbers, maar voor haar is het beter.

Vanavond gaat Ingrid weer naar Otis kijken. Dus maar even duimen.
Chanel gaat weer beter. Soms heeft ze last van haar luchtwegen, maar nu voelt ze zich weer goed.

Nixie en Nivoletta en Nikita gaan ook weer lekker!!! Dus wat dat betreft weer een hoop goed nieuws!

En Goldie is zeker een fijne pony. Ze is superbraaf en werkt ook graag voor je. Maar eigenlijk vind ik alle paarden fijn om in mijn lessen te hebben. Ik heb wel een beetje een zwak voor Co. Hij is zo'n lief oudje Bloos

Groetjes Annemiek

ik ben blij om te horen dat het bij veel paarden al weer veel beter gaat ik vindt het ook zielig voor die oude co maar ja het moet maar zo.
chanel is erg leuk in de les om op te rijden zelf heb ik op haar mijn eerste wedstrijd gedaan en makkelijke gehaald ik vindt haar echt zo schatig.
helaas dat ze zo klein is maar ja.
ik hoop dat otis al weer snel beter is en weer beter is voor de lessen en natuurlijk de wedstrijd

groetjes

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:26

ooh en mocht je toen gewoon weer op sherra???
je mag wel vaak op haar maar ze is ook zo lief!!!
ik heb er vaak een tijdje terug op gereden en toen was ze ook al zo lief aleen nog een beetje schrikkererg
gelukkig is dat nu al weer bijna hellemaal over

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:28

Ja, alleen de ponybal lach in de hoek bij de H door die hoek wou ze soms niet. Maarja, verder is Sherra echt een schatje!