Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xHorse_ schreef:Ik rijd ook op manege nieuw hagenauwe, ik vind het echt een leuke manege! Het is heel gezellig. Mijn lievelingspony is Sherra, ze staat nog niet zo lang op de manege!

driebergen schreef:Ik kom vaak op wedstrijden van Nieuw Hagenauwe.
En ik vind het altijd leuk om daar ff rond te kijken en het ziet er heel goed uit. Er wordt ook leuk les gegeven heb ik gezien!
Lijkt me echt een leuke manege om te rijden!
hey xHorse_ ik ben er eindelijk achter dat jij liza bent dat wist ik hellemaal niet leuk dat jij hier ook op zit!!
mAnDyXX schreef:hey xHorse_ ik ben er eindelijk achter dat jij liza bent dat wist ik hellemaal niet leuk dat jij hier ook op zit!!

mAnDyXX schreef:ik moest maandag op goldie hij is zo leuk hij liep hellemaal door de hals wat vinden jullie van goldie???
Ze kan ook super leuk nageeflijk lopen vind ik! _Roosmarijn_ schreef:mAnDyXX schreef:ik moest maandag op goldie hij is zo leuk hij liep hellemaal door de hals wat vinden jullie van goldie???
Goldie is zeker een leukerd, tis een haf hèZe kan ook super leuk nageeflijk lopen vind ik!

mAnDyXX schreef:dat vindt ik ook, ik ben zelf hellemaal dol op hafies ze zijn zo lekker eigenwijs
Harko was ook zo'n leuke
De laatste tijd doet ze het niet meer...
Harko was ook zo'n leuke
De laatste tijd doet ze het niet meer...
[/quote]

frostyxxx schreef:Ik ben lid bij manege Nieuw Hagenouwe (startkaartlid) en ik ga zo even daar in de bak rijden want bij ons op stal is de bak bevroren. Zijn er bokkers op Hagenouwe om 8 uur?
Als je de topper van de stal wilt zien moet je in de binnestal zijn, de 2de stalgang rechts en dan de 2de box links
!
AnnemiekvM schreef:Sherra is echt een lieve pony. Soms begrijpt ze dingen niet goed en dan doet ze een beetje raar, maar als je geduld hebt is ze echt een schatje.
mAnDyXX schreef:liza heb je net dan weer gereden of had je een inhaales
AnnemiekvM schreef:Donna wordt door twee meiden geleased en daarom rijdt ze op een aantal dagen niet meer mee in de lessen. Dus dat is wel jammer voor andere Donna-liefhebbers, maar voor haar is het beter.
Vanavond gaat Ingrid weer naar Otis kijken. Dus maar even duimen.
Chanel gaat weer beter. Soms heeft ze last van haar luchtwegen, maar nu voelt ze zich weer goed.
Nixie en Nivoletta en Nikita gaan ook weer lekker!!! Dus wat dat betreft weer een hoop goed nieuws!
En Goldie is zeker een fijne pony. Ze is superbraaf en werkt ook graag voor je. Maar eigenlijk vind ik alle paarden fijn om in mijn lessen te hebben. Ik heb wel een beetje een zwak voor Co. Hij is zo'n lief oudje![]()
Groetjes Annemiek