naadje24 schreef:en waar sta je nu dan?
In de purmer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
naadje24 schreef:en waar sta je nu dan?
veeeel meer meiden van mn leeftijd waarmee k ook buiten zou kunnen rijden, en het lijkt me heel gezellig
en natuurlijk een binnenbak
ook erug mooi meegenomen
Maar manege veldt is ook een eind van mn huis .. nu fiets ik het in 10 - 15 minuten en de manege is toch wel een stuk verder ... Citaat:@lotttt: Ik zit idd op het clusius:)
En ik ga zeker niet stoppen!
Ik ga zelfs nog overstappen naar niveau 3!!
Ik wil er natuurlijk wel iets in berijken..
, viel me toch een beetje tegen...
Sanniiy16 schreef:@LIQUITA ik durf t haast niet te vragen maar zou je voor mij ook zo'n mooie avatar maken??
Enne ik zag je in de kantine zitten
Ik wist steeds niet wie je was maar nu wel:P
hahaha
JHEEE.........10 paginia's!!!!! LIQUITA schreef:Neem hier eens een kijkje!!! Je kunt nog meedoen.....LEUK!!!!
Kür op muziekJHEEE.........10 paginia's!!!!!

) maar ik kom maar niet op een kur.. en ik heb ook nog tekort tijd dus ik ga de volgende keer maar mee doen
Citaat:@lottttt : de purmer...tja groot begrip...welke stal bedoelde ik meer
die op de westerweg tegenover het purmerbos? met dat boomgaardje? of die er tegen over? met de ijslanders?
Sanniiy16 schreef:@Lotttt: T is wel offtopic heh!! uhm imik moest eigenlijk in 1 jaar maar 2 stages hebben,, maar ik had er 3,, mijn eerste stage was bij de blijde ruiters erg leuk maar heel zwaar!! mijn 2e stage zou zijn bij stal mulder daar ben ik inplaats van 5 maanden toen de eerste 2 weken 2 dagen heen geweest! toen wou ik stoppen.. ik had het daar gelijk helemaal gehad!
Daarna ging ik naar Zenith arabians in Amsterdam noord ( Zunderdorp ) Dat was egt een geweldige stage!!
En jij?
nouja, ook wel wat meer , maar niet echt interesant. Ging de 2e dag wel mee op de kar met mennen in de bak en mocht jonge hengsten wassen enz.. Maar goed , ik vond er niet veel aan en ging dus na 2 dagen stoppen daar. Toen ging ik stage lopen bij Stal Maarse, voor een paar weken. Toen kreeg ik iets aan me armspier en mocht ik geen zwaar werk meer verrichten en kon ik daar dus ook niet meer heen. In die tijd wist ik dat ik niet door wou gaan met de opleiding en heb ik dus het jaar alleen met school nog een beetje afgemaakt en geen stage meer gelopen.
en staat nu een veulentje vanaf onze stal bij hem in de opfok. lotttttttt schreef:Citaat:@lottttt : de purmer...tja groot begrip...welke stal bedoelde ik meer
die op de westerweg tegenover het purmerbos? met dat boomgaardje? of die er tegen over? met de ijslanders?
Bij die stal met dat boomgaardje heb ik wel heel lang een pony gereden , maar daar staat mijn pony niet. Ze staat aan de oosterweg. Naast mij is wel een stal met allemaal ijslanders ja!
rij er vaak langs met de dienstauto
naadje24 schreef:ik hoop dat ik avonddienst heb die zondag zodat ik kan komen kijken![]()
meedoen is uitgesloten![]()
doe jij mee aan de kur peet? wel aan de carroussel he?
.
hahahahahaha