Myke schreef:Kanjer was een 'draver' die ook een heerlijke grappige gang beheerste. Zat onwijs lekker, kon je leuk op rijden, maar veel leren in de les. Nee. Nu weet ik wel 'iets' beter en ik vermoed dat hij laterale of töltaanleg hadIs later verkocht aan een recreatieruiter en die heeft nog jaren plezier van hem (gehad?). Naar wat ik begreep.
Licorne was inderdaad een gaaf paard. Was eerst privé, heeft veulen gekregen en ging toen langzaam aan in de lessen meelopen bij de gevorderden.
Maar dan praat je idd over 10-15 jr terug.
Iemand bekend met Orinoco, Byoux, Melody, Duc, Fiona, Zamerinde, Romeo, Walinka, Worena, etc.?
Ik ken alleen Byoux en Melody daarvan, ik rijd nu 8 jaar, stonden ze toen nog op de manege?
Over Romeo heb ik verhalen gehoord dat niemand daar op doorzitten mocht/kon omdat hij vre-se-lijk zat! Iemand die dat kan bevestigen?
Verder over Cherocco & Klik-Klak, ik herinner me nog heel goed dat Klik-Klak het gevaar van de beginnertjes was! Als er iemand op hem zat in mijn les was het huilen geblazen! Later ging mijn beste vriendin er op rijden en waren we allemaal versteld over hoe braaf hij eigenlijk was. Maar toen ging hij weg!
Cherocco was ook zo lief, hij is er 1x bij mij vandoor gegaan toen ik zonder zadel op hem moest galoperen, zelfs mn instructrice stond daarvan te kijken!
Heel grappig.Heeft er verder iemand foto's van Mouse? Ik heb er 1tje als ik ernaast sta, Maar ik wil er meer! Dat was écht zo'n mooi Welshje!
Is later verkocht aan een recreatieruiter en die heeft nog jaren plezier van hem (gehad?). Naar wat ik begreep.

Dat wist ik niet.
Ze was nogal sterk in haar mond en niet goed te houden. Maarja volgende keer beter
ze staat nu in Leeuwarden.