Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maykie schreef:Olympia: Ja he? Heb er niet zo veel meer uit die tijd, dit zijn ze geloof ik allemaal, heb er alleen nog 2 van Silverboy.. maar ik was een week of 3 geleden op manege de voortstede, Madelein zei dat ze nog aardig wat foto's van mij heeft van op ruiterkamp, ga toch maar eens vragen of ze die wilt opzoeken, heb ik nooit gezien. Volgens haar was ik het vervelende meisje met twee staartjes, haha
Verona: Jij was toch niet dat blonde meisje met sluik haar? Die een eigen paardje had, die ook bij huis stond ofzo?
Olympia schreef:maykie schreef:Olympia: Ja he? Heb er niet zo veel meer uit die tijd, dit zijn ze geloof ik allemaal, heb er alleen nog 2 van Silverboy.. maar ik was een week of 3 geleden op manege de voortstede, Madelein zei dat ze nog aardig wat foto's van mij heeft van op ruiterkamp, ga toch maar eens vragen of ze die wilt opzoeken, heb ik nooit gezien. Volgens haar was ik het vervelende meisje met twee staartjes, haha
Verona: Jij was toch niet dat blonde meisje met sluik haar? Die een eigen paardje had, die ook bij huis stond ofzo?
Haha grappig..
Er staan nog maar 2 of 3 paardjes uit de oude tijd : Arno, tristan en Heleen.. De rest heb ik allemaal zien komen en gaan...
Ik was ook helemaal gek Punky, daar heb ik ook deels op leren rijden.. En Saavje ook zo'n geweldig paard! Enneh kennen jullie Ranger nog? Een grote koe peerd? (zoals ik dat vroeger noemde)
maykie schreef:Tuurlijk kleine Robin.. nooit op gereden.. mijn vriendin wel.
Nicolien had ik mijn eerste rijles op, heb ik ook nog wel een foto van, maar dat zal ik jullie niet aandoen, haha..
Mork.. ook zo'n lief beest..
Surfy zegt me wel wat maar..
Kent iemand Barbara nog? Had een witte pony Mariska (ook nog op gereden) en kreeg er later nog een paardje bij.
verona schreef:ja Turpin ken ik ook nog
Maris89 schreef:Ik zal de foto's van de week even inscannen.
Heb ook nog foto's van Jodocus gekregen, was echt mijn lievelingspaard daar! Heb hem ook eens 2 weken gehuurd, heerlijk beest!
[edit]
Lucky Boy was toen nog wel een manege paard. Daarna is die een tijdje geleasd, maar volgens mij is die nu weer wel een manegepaard. Halina en Galina zijn toch samen bij de Voortstede gekomen? Toen was Galina zwanger van LuckyBoy
maykie schreef:Punky heb ik ook heeeelll vaak op gereden, zeker toen hij er net was.. lekker eigenwijs dier.. op hem heb ik fjorden (de manen) leren knippen op ruiterkamp![]()
En Heleen en Arno heb ik zien komen, die zijn samen gekomen.. waren toen nog jong.. Op Arno nooit gereden, op heleentje een enkele keer, mijn voorkeur ging toch uit naar Punky. En ik reed toen een privepony, Anita, dus reed niet veel meer op de manegepaarden..
maykie schreef:Nee Faust ken ik niet...waarschijnlijk ook nog voor mijn tijd..
Ja Vladimir was toen manegepaard, maar daarvoor was het volgens mij ook een privepaard. Ja die foto heb ik in het groot.. kan ik morgen opnieuw voor je inscannen als je wilt en naar je toe mailen als je dat graag wilt. Ik probeerde vroeger mijn stiefvader over te halen om Vladimir te kopen, wereldpaard vond ik het. Maar ja, het mocht niet. Mijn grote liefde was echt Boy, tot hij verkocht werd aan een leuke meid en nog heel veel fijne jaren bij hun heeft gehad.
Olympia schreef:maykie schreef:Olympia: Ja he? Heb er niet zo veel meer uit die tijd, dit zijn ze geloof ik allemaal, heb er alleen nog 2 van Silverboy.. maar ik was een week of 3 geleden op manege de voortstede, Madelein zei dat ze nog aardig wat foto's van mij heeft van op ruiterkamp, ga toch maar eens vragen of ze die wilt opzoeken, heb ik nooit gezien. Volgens haar was ik het vervelende meisje met twee staartjes, haha
Haha grappig..
Er staan nog maar 2 of 3 paardjes uit de oude tijd : Arno, tristan en Heleen.. De rest heb ik allemaal zien komen en gaan...
Ik was ook helemaal gek Punky, daar heb ik ook deels op leren rijden.. En Saavje ook zo'n geweldig paard! Enneh kennen jullie Ranger nog? Een grote koe peerd? (zoals ik dat vroeger noemde)