Manege de Voortstede

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nano05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 20:59

Olympia: Ja he? Heb er niet zo veel meer uit die tijd, dit zijn ze geloof ik allemaal, heb er alleen nog 2 van Silverboy.. maar ik was een week of 3 geleden op manege de voortstede, Madelein zei dat ze nog aardig wat foto's van mij heeft van op ruiterkamp, ga toch maar eens vragen of ze die wilt opzoeken, heb ik nooit gezien. Volgens haar was ik het vervelende meisje met twee staartjes, haha

Verona: Jij was toch niet dat blonde meisje met sluik haar? Die een eigen paardje had, die ook bij huis stond ofzo?

nokemi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 21:00

nee heb helaas nooit een eigen pony gehad,mijn nichtje wel die had de shetlander,Jumbo

Nano05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:02

Nee Faust ken ik niet...waarschijnlijk ook nog voor mijn tijd..

Ja Vladimir was toen manegepaard, maar daarvoor was het volgens mij ook een privepaard. Ja die foto heb ik in het groot.. kan ik morgen opnieuw voor je inscannen als je wilt en naar je toe mailen als je dat graag wilt. Ik probeerde vroeger mijn stiefvader over te halen om Vladimir te kopen, wereldpaard vond ik het. Maar ja, het mocht niet. Mijn grote liefde was echt Boy, tot hij verkocht werd aan een leuke meid en nog heel veel fijne jaren bij hun heeft gehad.

Nano05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:04

Oh okay... Ja vaag herinner ik me nog wel een shet die Jumbo heette..

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:06

maykie schreef:
Olympia: Ja he? Heb er niet zo veel meer uit die tijd, dit zijn ze geloof ik allemaal, heb er alleen nog 2 van Silverboy.. maar ik was een week of 3 geleden op manege de voortstede, Madelein zei dat ze nog aardig wat foto's van mij heeft van op ruiterkamp, ga toch maar eens vragen of ze die wilt opzoeken, heb ik nooit gezien. Volgens haar was ik het vervelende meisje met twee staartjes, haha

Verona: Jij was toch niet dat blonde meisje met sluik haar? Die een eigen paardje had, die ook bij huis stond ofzo?

Haha grappig..

Er staan nog maar 2 of 3 paardjes uit de oude tijd : Arno, tristan en Heleen.. De rest heb ik allemaal zien komen en gaan...

Ik was ook helemaal gek Punky, daar heb ik ook deels op leren rijden.. En Saavje ook zo'n geweldig paard! Enneh kennen jullie Ranger nog? Een grote koe peerd? (zoals ik dat vroeger noemde)

nokemi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 21:07

Boy heb ik ook erg veel op gereden,was zo'n leuk paard.
en reed ook wel op Urnie die lange slungel hahaha.
Jumbo was een bont shetje stond in de 1 ste box bij de eigen paarden.waar vroeger asterix en obelix stonden.

nokemi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 21:08

Olympia schreef:
maykie schreef:

Haha grappig..

Er staan nog maar 2 of 3 paardjes uit de oude tijd : Arno, tristan en Heleen.. De rest heb ik allemaal zien komen en gaan...

Ik was ook helemaal gek Punky, daar heb ik ook deels op leren rijden.. En Saavje ook zo'n geweldig paard! Enneh kennen jullie Ranger nog? Een grote koe peerd? (zoals ik dat vroeger noemde)

Tristan ken ik ook nog wel...
lang geleden allemaal zeg..

Nano05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:09

Punky heb ik ook heeeelll vaak op gereden, zeker toen hij er net was.. lekker eigenwijs dier.. op hem heb ik fjorden (de manen) leren knippen op ruiterkamp

En Heleen en Arno heb ik zien komen, die zijn samen gekomen.. waren toen nog jong.. Op Arno nooit gereden, op heleentje een enkele keer, mijn voorkeur ging toch uit naar Punky. En ik reed toen een privepony, Anita, dus reed niet veel meer op de manegepaarden..

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:10

Ik heb zo vaak op Arno en Heleen gereden..

En Farouche en Robbedoes, stonden er toen ook, maar weet niet meer of dat echt uit mijn begintijd is geweest..

Enneh Garfield hadden we ook nog.. En Vrouwkje..

Nano05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:16

Farouche nooit op gereden, volgens mij verzorgde Fenny die.
Robbedoes leuk apart beestje, zat heerlijk door, werd verzorgd door, volgens mij heette ze rianne of zoiets..
Garfield stond naast Boy, heel lief dier.. weinig op gereden.
Vrouwkje vond ik geen leuk dier, werd toen verzorgd door Chantal en die mocht ik al helemaal niet!

In mijn tijd hadden alle manegepaarden nog vaste verzorgers..

Ik ben begonnen met Spike, daarna Boy.. gedeeltelijk Punky en Vladimir..

Puck, kent iemand die nog? Bruin groot paard? Of hij echt groot was weet ik niet, was zelf nog niet zo groot toen, haha..

En Dibbes? Die is toen door een vriendin van mij gekocht.

Uhhhhh, ben echt heel veel namen vergeten. Turpin van Jeffrey, Othello, Erica (oud-draver geloof ik)...

nokemi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 21:18

degene die me bijgebleven zijn zijn : robbedoes,rinalda,silvia,selena,morris,tricky,hansje,dibbes,garfield,othello,surfy,nicolientje,urnie,jasperina,robin,boy,vladimir.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:20

Owja Hansje..

selena heb ik alleen maar verhalen van gehoord, best kans dat ze in de tijd dat ik net begon met rijden er ook al stond..

En Puck en Turpin ken ik ook nog wel

verder was dat idd zo dat ieder paard een vaste verzorgster had Maar dit is een beetje een soort van verwaterd..

Enneh Robin mensen, die zegt jullie toch wel wat?

Nano05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:25

Tuurlijk kleine Robin.. nooit op gereden.. mijn vriendin wel.

Nicolien had ik mijn eerste rijles op, heb ik ook nog wel een foto van, maar dat zal ik jullie niet aandoen, haha..

Mork.. ook zo'n lief beest..

Surfy zegt me wel wat maar..

Kent iemand Barbara nog? Had een witte pony Mariska (ook nog op gereden) en kreeg er later nog een paardje bij.

nokemi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 21:26

ja Turpin ken ik ook nog

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:27

Ik heb 1 keer op Robje gereden..

Verder Barbara, dat zegt me helemaal niets..

nokemi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 21:32

morkje inderdaad,daar heb ik nog wedstrijd mee gereden,werd toen 2de.

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:46

Robin ken ik natuurlijk ook nog , schattig beestje, alleen nooit op gereden. Mijn eerste les was op Lucky Boy. Van Vladimir heb ik ook nog een aantal foto's als daar nog interesse voor is.

@ maykie; zou fijn zijn als je die foto kan mailen/pb'en

Heb hier nog een foto van Igor; (overigens "gejat" van Stacey haar CU2)

Afbeelding

[edit]

@ Brigitte; die foto is dus onvindbaar M'n pa's pc is een tijdje geleden gecrashed dus al m'n foto's zijn pleite! Hmpff.. Sorry.

Nano05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:02

Lucky boy? Zegt me wel wat. Maar was toch geen manegepaard of wel?
Je had ook nog Chris, was aan 1 oog blind, een voskleurige pony als ik me niet vergis.

Maris89: Ja leuk wil je mij die foto('s) van vladimir ook door willen mailen? Ik zit nu achter mijn prive pc, morgen als ik werk zal ik de foto van Vladimir nog een keer enkel inscannen en naar je doormailen, okay?

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:04

Ik zal de foto's van de week even inscannen .
Heb ook nog foto's van Jodocus gekregen, was echt mijn lievelingspaard daar! Heb hem ook eens 2 weken gehuurd, heerlijk beest!

[edit]

Lucky Boy was toen nog wel een manege paard. Daarna is die een tijdje geleasd, maar volgens mij is die nu weer wel een manegepaard. Halina en Galina zijn toch samen bij de Voortstede gekomen? Toen was Galina zwanger van LuckyBoy

Machonito

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:26

maykie schreef:
Tuurlijk kleine Robin.. nooit op gereden.. mijn vriendin wel.

Nicolien had ik mijn eerste rijles op, heb ik ook nog wel een foto van, maar dat zal ik jullie niet aandoen, haha..

Mork.. ook zo'n lief beest..

Surfy zegt me wel wat maar..

Kent iemand Barbara nog? Had een witte pony Mariska (ook nog op gereden) en kreeg er later nog een paardje bij.

Barbara goud bedoel je zeker je ze kreeg nog een pony erbij klopt
ik mocht haar niet ze was toen een kreng en liep naast haar schoenen

Machonito

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:30

verona schreef:
ja Turpin ken ik ook nog

Turpin heb ik toen verzorgt als de eigenaars of zo gezegt de mensen die hem leaste op vakantie gingen.
ik heb er veel op gereden toen.
ik weet niet of hij nu nog leeft maar ik weet wel dat ze hem kochten op zijn oude dag en hem mee namen naar Drente waar ze gingen wonen

Machonito

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:35

Maris89 schreef:
Ik zal de foto's van de week even inscannen .
Heb ook nog foto's van Jodocus gekregen, was echt mijn lievelingspaard daar! Heb hem ook eens 2 weken gehuurd, heerlijk beest!

[edit]

Lucky Boy was toen nog wel een manege paard. Daarna is die een tijdje geleasd, maar volgens mij is die nu weer wel een manegepaard. Halina en Galina zijn toch samen bij de Voortstede gekomen? Toen was Galina zwanger van LuckyBoy

Ja Luckie boy lag ineens in de box van galina
corina dacht dat het een hond was die erin lag en wilde het eruit jagen tot ze zag dat het om een veulen ging
Ze rende naar huis en riep iedereen bij een (ze sliepen nog was erg vroeg)
ik liep op dat moment stage daar dus heb ik van af het begin luckie boy mee gemaakt
Niemand wist dat Galina drachtig was

Halina en Galina zijn samen op de manege gekomen Ze hebben hun over genomen van Hans van der zwan ze waren teklein en te licht om voor de paarden tram telopen vertelde Hans
en ze komen zo uit Polen

Machonito

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:43

maykie schreef:
Punky heb ik ook heeeelll vaak op gereden, zeker toen hij er net was.. lekker eigenwijs dier.. op hem heb ik fjorden (de manen) leren knippen op ruiterkamp

En Heleen en Arno heb ik zien komen, die zijn samen gekomen.. waren toen nog jong.. Op Arno nooit gereden, op heleentje een enkele keer, mijn voorkeur ging toch uit naar Punky. En ik reed toen een privepony, Anita, dus reed niet veel meer op de manegepaarden..

Anita was toch een donker bruin ponytje met recht op staan de zwarte manen

Machonito

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:45

maykie schreef:
Nee Faust ken ik niet...waarschijnlijk ook nog voor mijn tijd..

Ja Vladimir was toen manegepaard, maar daarvoor was het volgens mij ook een privepaard. Ja die foto heb ik in het groot.. kan ik morgen opnieuw voor je inscannen als je wilt en naar je toe mailen als je dat graag wilt. Ik probeerde vroeger mijn stiefvader over te halen om Vladimir te kopen, wereldpaard vond ik het. Maar ja, het mocht niet. Mijn grote liefde was echt Boy, tot hij verkocht werd aan een leuke meid en nog heel veel fijne jaren bij hun heeft gehad.

vladimir was ook van Cyntia en Erika geweest

en Mandy heeft toen boy gekocht

Machonito

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:47

Olympia schreef:
maykie schreef:

Haha grappig..

Ranger had toen 2 boxen in 1 anders paste hij er niet in