manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 11:36

Haha, supercoole foto's!! En die van rare van mij....ik wed dat die op zaterdagochtend gemaakt zijn.....waar we altijd heel moe zijn van de drukke week en niet te vergeten: de bonte avond! *o/*

Maarre, nien, niet te bang zijn dat ik op Toscana ga begeleiden hoor, want Inus heeft nog nooit Jt begeleid, dus moeten we toch allebei op n beetje rustige paardjes! En ik geloof nie dat Tos zo rustig is, zat je maar gewoon te plagen haha!! Enne, anders ga ik toch gewoon op Hera, he nien? Ook een prima ponnie!! Knipoog

En nu ga ik ff kijken of ik de link van zeelandnet kan krijgen, wel leuk als jullie mn verzorgpaard ff kunnen zien
Dit is Lennon => http://www.zeelandnet.nl/prikbord2/adve ... ?id=251575

En dit is Pony van Inus => http://www.zeelandnet.nl/prikbord2/adve ... ?id=251588

Hoop dat ze t doen!! Tot de volgende keer maar weer! En vanaaf ben ik er ook nie (op msn dus), want heb weer stage! Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 13:06

thirz!! pagina 10! whieieieie!
Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!!
feestje, party, taart, balonnen, slingers, vlaggetjes!
Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!!
wow!

uhm hier op school doet de rechtermuisknop t nie, dus ik kan de kruisjesfoto's nie nog een keer plaatsen.. beetje jammer!maarjah die komen nog wel een keer dan! Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:10

Hoihoi!

Ben ik ook weer. Superfoto's! Die van Thirza zijn eigenlijk wel leuk hoor! Ze kijkt hardstikke blij! Hahaha en die foto's van de buitenrit met Jet zijn ook echt gaaf; beetje jammer dat ik er zo raar op sta, maar Eldor is weer een plaatje Bloos * Zucht* ... waarom zijn alle toffe paarden nu ineens verdwenen?? Zo heb ook nog nieuws: ben gisteren van het paard van Helen afgeknikkerd. Zat er net op, had nog geen half rondje gereden en we hoorden echt een keiharde klap, dus toen ging 'tie er vandoor (had natuurlijk nog losse teugel en was nog bezig om alles goed te doen). Hij kwam eerst een stukje omhoog en schoot er daarna vandoor, om als laatste een stuk opzij te springen. En tsja, de laatste keer kon ik niet meer uitzitten, dus toen lag ik PAARDOES op de grond! Heb nu heel veel pijn aan mijn rug en bekken; viel precies met mij rug plat op de grond. Zeer zuur dus. En ja, hoe lang is het wel niet geleden dat ik er af ben gelazerd? Van dat paard nog nooit en de laatste keer was toen Boris nog op de manege stond in zijn goeie jaren... pff al heel lang geleden dus. Dus ja, Bianz in de lappenmand. Kon er ook niet meer gelijk weer op omdat ik zo'n pijn had, dus hoop dat ik de volgende keer wel weer op 'm durf...

X Bianz

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 13:20

ahh egt zielig! Ach gut
en dat is idd wel heel lang geleden dat je van een paard afgevallen bent ja..
dat doet zeer heh, plat op je rug vallen. waarschiijnlijk heb je daar wel de rest van de week last van.. Ach gut
en eldor is cker een schatje, net als boris (nouja in zn stal was ie nie altijd even lief)
maar de laatste paar jaar zijn idd de meeste braafste paarden weggegaan. (myra staat er nog natuurlijk Knipoog ) de paarden hebben nu ook allemaal een gebruiksaanwijzing, dat was een aantal jaar geleden veel minder. bij eldor kon je zo de stal in lopen die deed verder niks.. indy, is een stuk moeilijker!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 14:25

he bianz wat vervelend! Ging het eindelijk weer een beetje beter met je knie en nu weer dit?! We moeten wel nog eens iets afspreken om naar de bios te gaan! Pling
haha leuke foto's trouwens annemijn! Op die ene foto van ons op buitenrit...zoek ciska haha
Oja en we zijn al op pagina 10! Jippie

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 14:33

nou mij zie je ook nie egt hoor! zoekzoekzoek! Knipoog Haha! nie gevonden cker?

maar ik heb nog wel een foto van je op emma (van die buitenrit) plaats ik die ook nog wel ff. en plaats k meteen ff een foto van mij Tong uitsteken

cis net in de mediatheek, goh hoe kom je aan die andere emoticons? >;) ? >> nou zoekzoek > hint: bekijk meer emoticons Nagelbijten / Gniffelen

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 19:13

jeeeeh pagina 10 *o/*
leuke foto's Haha! ..
maare thirz ga maar gewoon op hera inderdaat
maar ik wist nog helemaal niet dat je met innus ging begeleiden. is jo er dan ook?
en dan moet inn ook maar niet op toscana gaan Knipoog
toscie here i come Haha!
(word ik opeens op een haflinger of een fjord gezet Tong uitsteken )

poedersuiker dat je er af bent gevallen Boos! .. niet zo leuk inderdaat Ach gut

naja zwaai zwaai Doei, doei
ps. thirza waarom kom je zo weinig online? Boos!
niet leuk Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 21:57

nou cis hier dan tog nog wat fotootjes van jou (en ja, ook een paar van mij :D kan zelf nie achterblijven tog?
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:01

heej die foto van mij met emma heb ik nog nooit gezien! dies best leuk Pling

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 22:07

8-)
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:20

Ooeeh ik denk dat ik toch maar snel weer ens bij Paardoes ga kijken want ik ben echt helemaal verliefd op emma zeg Lovers
Wat een über gaaf paard is dat Kwijl
Myra en Stud zijn trouwens ook gaaf, echt leuk al die foto's!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:28

heeeyyyyy thirziee tiende pagina Feestje Tong uitsteken hihih wanneer en hoe ??? hahahahhahah maar spreek jullie snel weer xx denice

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 11:52

Heej, ja ik ga week 1 met Inus begeleiden en ik weet dat Jo(landa) en Marit ponykamp gan doen, dus superleuk!! Weet alleen nog nie wie de andere JT gaat begeleiden en wie er extra is, ben benieuwd!
En Ien gaat ook heus niet op Tos hoor! Maarre, meestal heeft Tos wel veel fans, maar als je lief bent, doe ik een goed woordje voor je! Knipoog
En tja, ben niet zo vaak online, omdat ik steeds op stage ben, moet ook gebeuren he! Ben er altijd 's ochtends, maar dan zijn jullie er allemaal nie!! Tong uitsteken (zit ik hier in mn eentje Huilen )
Vandaag ben ik vrij, want ik moet voor toetsen leren....help!! Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 15:13

suc 6 met leren thirz!
en tis gelukt hoor.. we hebben mooie kadoos Clown duurde even, maar dan heb je ook wat!
goed denice! wanneer en waar is t feest? en wie nodigen we uit en wie vooral niet Vork

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:16

Jessiejl0ve schreef:
Ooeeh ik denk dat ik toch maar snel weer ens bij Paardoes ga kijken want ik ben echt helemaal verliefd op emma zeg Lovers

Ik wil ook nog wel een keertje hoor want zou nog foto's maken (vorige x was ik dat vergeten Clown) Dan meet ik jou ook 'echt'

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:21

Jaaa, kom nog maar een keer foto's maken, leuk!!! OK dan!
Vorige keer was je ook heel snel weer weg!!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:56

bliksemluver schreef:
Jessiejl0ve schreef:

Ik wil ook nog wel een keertje hoor want zou nog foto's maken (vorige x was ik dat vergeten Clown) Dan meet ik jou ook 'echt'

Ja is goed Lachen

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:09

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:11

Heej, ben ook al lid en heb een mooie recreatiestal met nanda als 1e paard, haha!! Haha!
Dus mensen: wordt allemaal lid, misschien kunnen we nog zakenpartners worden, wie weet! Knipoog

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:17

eej dat wordt dus helemaal nix he met rijden morgen....de buitenbak is natuurlijk zeiknat als het al niet giet... en in de binnenbak rijden met zn zevenen met de helft die niet zo super rijdt zie ik ook niet zo zitten eigenlijk
Nee annemijn nu niet zeggen dat het morgen niet gaat regenen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 21:19

ja ik meld me nu aan hoor nien!
haha strijden tegen thirz

ach morgen is t droog en schijnt de zon cis!
weet je tog!
ow dat mocht ik nie meer zeggen Clown nouja... uhhh nou dan hebben we vast veel lol in de binnenbak tog? met liberty indy stud emma enz
toppie, heb er al egt zin in! Vork
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 11-02-05 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:20

Neej, idd!!! Huilen
Zie t al voor me hoor, met zn 7-en in de binnenbak en dan lekker met liberty...terwijl de helft niet eens normaal kan sturen!! Ach, we zien t morgen wel. Wilde ook nog Luna longeren, dat wordt dus ook natte voeten halen!! Verdrietig

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 21:23

jammer.. had best zin in de les, nu al iets minder Verdrietig
Myra is nog kreupel.. dus dat wordt stud! (gezellie met indy Clown )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:30

Jaja jongens, hier ben ik dan! Jaaa barbara is ook op bokt! Koe woehoeeee!
Maar ik ga ook mee op ponykamp van de zomer, kheb er echt wel zin in! En dan kan shaartje ook leuk mee!
Enneuh ik help ook op Paardoes, nog niet zo lang, ik ben begonnen voor school, maar nu is die opdracht al voldaan en doe ik het gewoon omdat het zo leuk is!
Twas weer gezellie vandaag guys, kga maar weer eens sharon dr stal uitmesten vandaag :S!

Kusjes Barbara
p.s. hoe is het gegaan met Lars in de bak? Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:43

trouwens hoe krijg je er fotos op dan?

xxjes Bar