Maar ik ga er iig heen dit jaar! Week 2, samen met Kiieek

Met Britt (mn pony)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Loje schreef:
hoe durf je die foto ooit te plaatsen??
Kiieek schreef:Ik ben daar nu 4x geweest! Tis er echt super
! Vind ik dan hè:D! Mjaa.. Ik zag dat mensen iets over een eigen paard mee nemen wilde weten, nou ik heb vorig jaar ook mijn eigen paardje meegenomen, (en ga dat dit jaar weer doen) en je hoeft er niet extra voor te betalen, je moet zelf mesten, en krachtvoer meenemen. Ik had mijn paardje pas 3 dagen toen ik haar meenam, (beetje link weet ik, maar het ging super)!!
Maar echt gewoon een super kamp:D:D
Gilraen schreef:Ik ben er ook geweest, en het was het stomste kamp waar ik ooit geweest ben!
[/quote]
Er is nog een topic over, alleen maar negatief..
Niet grappig gewoon..:S Mjaa.. Ik vind het super:D haffie_lover schreef:Maar wat hoorde ik nou. Is Katrien overleden? al een tijdje geleden dacht... bah vond het zo'n leuk paardje...
Ik vond het ook echt zó zielig voor Hellen
! Maar helaas niks aan te doen. Nu heeft ze wel een hele leuke nieuwe pony. Maar ze gaat niet meer mee naar het Fjordenpaard, dus die zal je wel niet zien
! Citaat:Oow Charlot wat ben jij een @#$$hoe durf je die foto ooit te plaatsen??

)

*
maar ik ging
doeeii
Mikkiej schreef:Gilraen schreef:Ik ben er ook geweest, en het was het stomste kamp waar ik ooit geweest ben!
waarom..?
je was toen in dezelfde week als mij... en je had beste lol volgens mij