Zo naar stal. Boer Jan helpen met stallen leeghalen en schoon spuiten
Flurk
Geplaatst: 25-07-12 10:59
Desteney_ schreef:
Heeft er misschien iemand interesse in een mooie Ice watch? Ze zijn 25,- per stuk, op=op Weet niet of ik hier een foto mag plaatsen, dus voor een foto liefs even pb'en, ze zijn nieuw!
bedankt voor de foto, zien er leuk uit die klokjes zijn ze waterdicht? Zal mijn zoon laten kijken of hij zo'n ding wil hebben dan heeft hij altijd de 'tijd' bij hem
Zeker alleen jullie blok welke buiten staat? Heeft mijn paard niet zoveel aan. Maar zou het zeker niet erg vinden als ze wat meer het land op konden
Denk dat ik overigens wel toe ben aan een carriereswitch Heb vandaag werkelijk waar niks gepresteerd en toch voelt mijn lichaam alsof ik nog in het magazijn bij Albert werk Oke, wel iets gedaan, maar heel noemenswaardig was het niet
Flurk
Geplaatst: 25-07-12 18:40
Desteney_ schreef:
Ze zijn waterdicht.
Nu de prijs nog weten, mijn zoon wil de rode
Flurk
Geplaatst: 25-07-12 18:42
Stal is super schoon geworden ben helemaal blij oja stefano liep weer in land 2
Jaaa meneer springt over de stroomdraad + sloot heen, volgends mij kunnen ze hem voortaan beter in land 2 zetten, hij vind het daar veel leuker geloof ik..
Dit is pas werkdag #3 en ik ben nu echt al helemaal versleten Mn lichaam voelt helemaal gebroken ls de wekker gaat Gelukkig is het bijna weekend en kunnen we ff bijtanken
Flurk
Geplaatst: 26-07-12 08:16
Priszz schreef:
Jaaa meneer springt over de stroomdraad + sloot heen, volgends mij kunnen ze hem voortaan beter in land 2 zetten, hij vind het daar veel leuker geloof ik..
Gelukkig dat je fijn hebt gereden Flurk! Ik wilde vandaag ook even gaan rijden, maar ik vind het zo warm dan vind ik het weer zielig.. Dus kijken of het vanavond wat gaat afkoelen en of het dan te doen is, dan ga ik anders vanavond rijden.
Is er iemand die die maandag 6 augustus een avondbeurt met mij wil ruilen?? Ik ga dan naar Walibi en weet nog niet hoe laat ik terug ben en mn verzorgster moet tot later werken. Ik kan ruilen tegen een andere doordeweekse avondbeurt of een beurt in het weekend