Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Ben benieuwd wat eruit komt, zal wel weer niks te vinden zijn.. Vorig jaar vonden ze ook niks.
dacht echt dat ie mega hoog ging bokken
Pebbs schreef:hij deed zelfs een heel klein bokje! was wel grappig, want hij reageerde naar mijn mening niet vlot genoeg op mijn been. dus ik gaf 'm een tikje bij. en toen deed ie z'n hoofd tussen z'n voorbenen dus ik dacht hoooow daar komt ie! en toen gaf ie echt een mini bokje![]()
dacht echt dat ie mega hoog ging bokken
dacht echt dat ie knetter hoog ging bokken
maar hij gaf echt zo'n hupsje
ging helemaal stuk
Liisette_ schreef:Zoooo, mijn eerste stage dag zit er alweer twee uuurtjes op! Het zijn super leuke mensen en leuke paarden! Heb genoten vandaag! Morgen weer een nieuwe dag.
Ze gingen vandaag kijken of Troy alweer beter liep (na een weekje stappen).. Maar helaas.
Nu komt woensdag weer de DA.. Afwachten dus... :s
Veel plezier verder nog met je stage!
stopt vanzelf
Broccoli schreef:Klote zeg dat Troy nog niet verbeterd is! Ben benieuwd was de DA zegt morgen. Succes!
Pebbs schreef:fijn dat je stage leuk is Liset! hoe lang moest je daar ook al weer stage lopen ?
jammer dat Troyboy nog niet beter loopt! hopen dat de DA wat meer kan uitwijzen..

.
. Duidelijk dat die dus nog nooit ergens over heen gesprongen heeft whahaha.
.
. Pebbs schreef:leuk Liset! en is het de vestiging hier in almere of in zeewolde "?

(gisterochtend)
ja zij hebben altijd wel veel veulies!