Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noureyev schreef:Ik heb toen wel de introductiefilm gezien en toen zag ik Joey met het huifkar bed rijden ?
Vind het wel een geweldig idee.
alja schreef:ik ben er dit weekend geweest omdat we in het heyderbos zaten ondanks dat ik al 4 jaar niet meer was geweest kende hans me nog steeds...
heb ong. 8 jaar geleden een verpletterende indruk gemaakt op belmondo en een jaar daarna op happy...
belmondo was al dood maar heb het weekend gereden op de nieuwe belmondo, wat een leuk paard zeg..
zou eerst op casper moeten, maar toen die het eerste jaar er net was had hij heel hoog gebokt bij mij en ik was dat nog niet vergeten.. en hans zei dat belmondo beter voor me was (omdat ik ook helemaal gek was met de eerste belmondo)
na de les nog even met hem zitten praten en het nog even over mijn eigen manege gehad en hij zei dat het me vast wel zo lukken....
maar verder een echte topmanege!!!!
Linnie schreef:ik ben daar 3 jaar geleden op ponykamp geweest!! echt leuke manege!! erg gezellig was het ponykamp ook!!! ik zat toen op Jolus.... hij was echt liefffff (een haffie) ik moet zeggen dat die paarden daar ook wel erg leuk waren![]()
iemand nog een foto van Jolus voor mij? AL mn foto's van die week waren mislukt!!
Taaclover schreef:Citaat:belmondo die z2 heeft gelopen was volgens hans dus dood en dat was echt het eerste paard wat ik zo leuk vond
Hihi mijn zus heeft hierop een paar jaar geleden nog gereden Ze rijdt zelf ook Z2 dus was een leuke combi.
Hij schijnt overleden te zijn aan koliek.
Vind Kwinto lief kent iemand die?
deedee19"]
[quote="Linnie schreef:ik ben daar 3 jaar geleden op ponykamp geweest!! echt leuke manege!! erg gezellig was het ponykamp ook!!! ik zat toen op Jolus.... hij was echt liefffff (een haffie) ik moet zeggen dat die paarden daar ook wel erg leuk waren![]()
iemand nog een foto van Jolus voor mij? AL mn foto's van die week waren mislukt!!