Ik zal voor jullie wedstrijd duimen, Peet! Ben wel bang dat het warm wordt..
Zo, morgen nog een dagje werken en dan heb ik heerlijk twee weken vrij! Gerben heeft aankomende maandag zijn laatste presentatie, dan mag hij zich echt meneer de architect noemen! Ben zo trots op hem! Eind volgende week gaan we een weekje richting Frankrijk, dan gaan wij (en Decibel op de Hollandse wei) ons heerlijk ontspannen en genieten van een welverdiende vakantie.
Wat goed van Gerben Daay, en geniet van je vakantie!
Ik geloof dat het wel goed warm gaat worden het weekend, heb het goed gepland, heb zaterdag tm dinsdag vrij! Morgen nog even een dagje werken, heb me weer beter gemeld, nog niet helemaal fit, maar van dat thuiszitten wordt je ook zo gaar....
Ja hoor, maar ben nou eenmaal slecht in thuis hangen....voor een dagje wel lekker, maar daarna verveel ik me.....en hoef nu maar 1 dagje te werken en dan 4 dagen vrij.
Ja ik ben ook geen hanger of stil zitter maar soms heb je het wel nodig
Serada
Geplaatst: 23-06-11 18:39
Whis_Serada schreef:
Ja ik ben ook geen hanger of stil zitter maar soms heb je het wel nodig
Nou dat is ook zo. Soms heeft je lijf die rust wel nodig ook al wil je koppie wat anders...
Serada
Geplaatst: 23-06-11 18:51
Whis_Serada schreef:
Hoe gaat het met Thom Lin??
Gaat tot op heden nog steeds goed. Gister nog even met Hans gebeld en hij gaf aan dat het goed gaat. Dave gaat morgen en wij gaan zaterdagmiddag weer bij hem kijken...
volgende keer als je gaat lin wil ik ook wel mee duimen dat ie goed blijft gaan
Sandy_
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-11 18:55
Beterschap Fieke!
Lekker Daay, heerlijk genieten van de zon!
Ik heb gereserveerd voor zaterdag voor 12 personen om 19.00 uur. - Linda - Dave - Wanda - Christel - Esther - Imre - Tjerry - Jessica - Fieke - Petra - Edwin - Sandy
idd nog behoorlijke groep.. volgende keer ben ik ook weer van de partij
Jetta
Geplaatst: 23-06-11 19:36
Ik wil volgende keer ook wel mee, gezellie! Ben je ook zo, Fieke...? Na 1 of 2 ziektedagjes weer snel erop uit! Ik herken het direct!
Ik doe vanavond niks, paardlief krijgt een vrije dag. Had een irritante ' studiemiddag' ... Een SWOT analyse. Om voor de zoveelste keer onze grieven te spuien. Als er nu maar iets mee gebeurt! Ben doodop! Avondje domme tv programma's kijken zal wel helpen!
Serada
Geplaatst: 23-06-11 19:40
ellen_xx schreef:
volgende keer als je gaat lin wil ik ook wel mee duimen dat ie goed blijft gaan
Ja jet, zo eentje ben ik ook, laatste keer dat ik me ziekgemeld heb is ook denk ik al anderhalf jaar geleden......en toen ben ik s'middags nog een paar uur gaan werken omdat mijn baas een begravenis van een familielid had...
kop op! komt weer helemaal goed, straks ben je het alweer vergeten, haha
Ceriadwen
Geplaatst: 24-06-11 07:37
Grapjas.. mn broer gaat m plaatsen.. zijn eerste keuken deed ie 3 weken over.. de 2de 2 weken.. dit is de derde keuken.. dus ik reken op een week :S
Nou vind ik een week niet koken niet erg.. maar kan onmogelijk een week afhaal bunkeren... das 2 dagen leuk maar dan heb je t ook wel weer gehad. En daarbij komt dat ik een verjaardag van Dennis heb en die nu al 4 dagen intriest is omdat ik dan geen taart bak..
Die kwam 4 dagen terug pas tot de ontdekking dat er dan geen oven is tijdelijk.. nou nou groot verdriet.
Ik maak mezelf druk om een kind met flink astma ( hele jaar weinig last gehad tot nu toe maar tis nu echt heel even drama met zijn longen...maar ik denk voornamelijk vanwege de vochtigheid steeds.... want voor de rest heeft ie weinig tot geen last ervan... ik geloof meer dat t bronchitis is maar daar wil de huisarts niet aan) en een lading ellende aan stof en puin in mn woonkamer ( open keuken).
ja mijn andere broer zegt dat hij echt heeeeeeeeeeeeeel secuur is... dat het daarom zo lang duurt.. maar voorlopig zit ie half dood op mijn bank.. we zijn aan het wachten op de aanhanger....