Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Michelle veel plezier met je reisje en niet stiekem zelf een paardje uitzoeken hè, je hebt een leuke thuis staan straks die weer aan het werk mag .
Citaat:Wat fijn michelle dat daddy weer goed is, vindt het zo'n leuk beest!!
Hopelijk is ie straks nog net zo leuk, een curcusje gehoorzamen kan hij wel weer gebruiken! Talida schreef:Es, heb er 4mmd gestaan, 2x da met ieder nog2 herhaal bezoek, krom ijzer met ijzer eraf fikse sneeen in er been, liep over het land en dacht hier gaat ze gegarandeerd nog keer weer stuk, terwijl ik van de week besloten had voor wat anders was net nieuwe ijzer weer krom en toen ook nog zeggen dat tal geen kudde dier is. Dus gisteren andere stal kunnen regelen en toen dacht ik ik wacht mn opzegtermijn niet af en vandaag dus alles gepakt. En kromme ijzer lag er vanochtend ook af. Hopelijk nu meer geluk.
Essie_Bokkie schreef:Jeetje dan heb je wel veel pech gehad, wil je niet meer bij Jasper staan, ik weet eigenlijk niet waarom je weg gegaan bent?
Waar ben je nu gaan staan?

Draven als een echt paard
Schouderbinnenwaarts en zelfs contragalop! 

_Rijkie_ schreef:Diff heeft een week vakantie gehad maar daar denk ik volgende keer wel 3 keer overna, zaterdag sleurde hij me al de wei in en trok hij zich los... Rijden ging toen wel fijn..
Maar gister!!![]()
Er werden paarden binnengehaald en overal werd strond geschept in de weitjes, nou meneer was niet van plan om te gaan luisteren, ik heb gegaloppeerd totdat ik hem hoorde hijgen, hij was zooo nat dat het schuim onder zn dekje stond.
Soms vergeet ik wel eens dat hij pas net 5 is geworden![]()
Maar toen ging meneer toch lopen![]()
Draven als een echt paard
Schouderbinnenwaarts en zelfs contragalop!
We waren wel echt kapot daarna
Vandaag dus maar even joggen aan de longe...
Talida schreef:Staan nu in Vogelenzang, binnenkort buitenritje met Karin![]()
Ben van Jasper naar Lisse gegaan (helft goedkoper, anders was er nooit een Flootje geweest), naja en nu blijkt geen sportcarriere meer voor Tal en alleen buitenritjes als het goed voelt, dus dan heb je op Jasper ook weinig te zoeken (of Lisse). Ze staat nu op het land en van de winter in de inloopstal en dat mag ze tot einde volhouden
de kilootjes
Hoe was Almelo gegaan? _Rijkie_ schreef:Goed bezig Es! Hoelaat ben je er morgen? Heb nog wel een wandelingetje voor je in de aanbieding

Ook voelde ze been weer goed, dus we mogen weer meer galopperen.
Talida schreef:Es, zie Kel dr mooie beginpost:-) Heb een goeie deal met vriendin van me, die kent Tal ook al vanaf guppie, en die neemt dr over als gezinsspeelrecrepaard, en ik ga dan met Flo aan de slag!
Dag 1, ze was nog heel
Equipe is toch onderdeel van Hippo of heb ik dat verkeerd?
_Fieke schreef:Haha ja klopt, maar dit is ook maar voor tijdelijk! Maargoed misschien brengt het me weer op nieuwe dingen
haha op een tandem, nee nog nooit gedaan maar volgens mij moet ik alleen maar lachen!
Gelukkig was het wel lekker weer voor een dagje uit
hmm net lekker gegeten bij de oude molen