daar kunnen jullie ook nie omheenn hoor, als die in der stal staat gooit ze der hoofd zo ver in het gangpad dat je der wel moet aaien, dan weten jullie het vast
Wat een leuk paardje! Ik vind het niet erg als mij paard geen luik heeft, ze is al sowieso geen buitenluik gewend en ik doe liever rustig en relaxt in de vroege ochtend ipv snel naar ermelo racen haha
Rox_Basil
Geplaatst: 07-01-11 19:28
zo.. eindelijk het topic gevonden van week 5! zovaak zit ik ook niet meer op bokt
Ik en waarscheinlijk ook nog een vriendin gaan ons ook inschrijven voor deze week! Tijdje niet geweest, maar het blijft zo leuk en gezellig dat ik dit jaar toch wel weer wil!
Waarscheinlijk neem ik Goof mee die grote en misschien ook baileys.. ze is nu nog erg groen maar kijk het even aan tot die tijd, ze kan daar wel veel leren:)
Is het trouwens wel zo dat je naar niveau ingedeeld word met dressuur? ik ben tegen die tijd hopelijk M2, maar kom ik dan niet bij de L bijv te zitten?
Ik ga samen met ilse_dgraam Heb blitz pas vanaf 1november, dus we zijn nog heel erg aan elkaar aan het wennen maar t gaat al de goede kant op. Blitz is een broertje van BlingBling, zelfde papa
Ik wou eigenlijk naar de M/Z , daar ben ik vorig jaar ook geweest, maar toen was ik met een paar vriendinnen geweest, maar die gaan dit jaar niet en om alleen te gaan zie ik toch niet zo zitten, want ik zag vorig jaar toch wel dat er al heel veel groepjes gevormd waren
Maar toen kwam mijn zus ermee dat ze ook wel graag wil, maar zij is nog geen M dus ja moest ik de keuze maken, dan maar allround
Oh dus er worden wel snel groepjes gevormd ? Ik ga gelukkig met mijn nichtje ( en misschien gaat een vriendin van haar ook mee ).. En hier via bokt ken je ook al veel mensen, so you're never alone!:D
Ja dan is het leuk, maar verder kon ik echt helemaal niemand, en ik vond het dus tegen vallen om met andere mensen contact te maken, wij hadden zelf natuurlijk ook wel een groepje maar dat viel me gewoon op. er waren namelijk mensen die alles alleen deden/waren
dus vandaar dat ik de gok eigenlijk niet wil nemen, omdat je dan toch niet helemaal op je gemak voel denk ik
M/Z heb je elke dag dressuur, daarbij nog 1x cross, 1x springen en 1x longeren hoe is dat bij allround?
Hoe heet je eigenlijk in het 'echt'? Je hebt trouwens wel onwijs mooie setjes, je hebt ook de witte pad van eskadron toch? Die zoek ik ook maar nergens te vinden natuurlijk.
Ik kon de meiden van vorig jaar ook niet, door middel van het topic leerde ik ze beter kennen en we hebben toen echt een super week gehad (he arielle en danique?) Opzich is het leuk om met sommigen contact te leggen alleen vorig jaar zat ik t/m 20 en ook de pony's erbij en dat waren meisjes van serieus 12
Bij de allround heb je even denken, sowieso iedere dag een dressuurles, 1x springen en 1x cross en op vrijdag is er een keuzeles en op woensdag een buitenritje.
Oh dat is wel fijn dat je ze toen door het topic leerde kennen, wij hadden ook een topic toen van de M/Z maar dat was eigenlijk al echt een groepje, die waren ook allemaal al eerder geweest enzo
Oh eigenlijk is het bijna het zelfde als M/Z , alleen je krijgt iedere dag van andere mensen les toch? bij M/Z had ik de hele week dezelfde, en waren ook bekende mensen
Zo jammer dat ze zo duur zijn! Ik heb al zo weinig sjabrakjes (20 ofzo )
Ja klopt, iedere dag heb je iemand anders.. de één is minder leuk dan de ander maar dat houd je. Wat grappig dat je bij de M/Z dezelfde had, en welke bekende nederlanders waren er?
Ik had vorig jaar echt een PIEP van een springinstructeur, wat een slome zak was het zeg
haha, dan kan die witte van eskadron er ook nog wel bij kijk maar in me profiel hoe leuk tie is
Bart Bax, tonnie Huberts, Ton de Kok, Loes corsel. Daar konden we uit kiezen om les van de te krijgen voor mij klinken ze allemaal bekend, miss voor andere niet
Oh wij hadden ook echt een piep van een springinstructeur, volgens mij was het een belg ofzo
en verder kregen we nog een clinic van Theo Hanzon, en een longeer les van Lammert Haanstra