Leuk!
ben je al wel eens naar t Reelaer geweest?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben in 2008 geweest ja!
Zat toen op Iris, een haflinger!
Wil nu wel op een groter paardje.

Ik ga ook in week 27

Annnn schreef:Haha, ook mijn 1ste keer!Ik heb nog geen voorkeur, 't word ook mn eerste keer dus ik zie het allemaal wel!
Jullie?
Heeft iemand als eens op hen gereden?

Vriendin uit jt'08 reed erop en was wel leuk paardje! 
Ben zo'n 1.65..

Hij schijnt buiten wel heel hard te gaan met het racen en lief te zijn. Datjaa schreef:Hmm..denk dat Red Bull dan iets te klein wordt voor mijBen zo'n 1.65..
Dus mensen, als er al eens iemand daar op Pk/Jt oid geweest is, vertel even op welk pony/paard je geweest bent, was 'ie pittig? snel? of juist wat langzamer? schrikachtig? +-stokmaat? goed kunnen springen? etc.
Ajona:
Amarillo: [verkocht?]
Arendt:
Arezzo:
Armani:
Bailey:
Beauty:
Bella:
Bianco:
Caesar:
Coco:
Cosenza:
Dakota:
Desie:
Dicapri:
Diesel:
Ferrie:
Ginny:
Harrie:
Indy:
Knoet:
Marleen:
Maroc:
Marrie:
Mexico:
Mirquis:
Napoli:
Paola:
Pim:
Red Bull: Ong. 1.30
Romme:
Rosa:
Salerno:
Samson:
Spaik:
Tessa:
Tijgeroog:
Tommy:
Torino: Houdt van water, *kuch kuch*
Whahaa, wat een lijst, vul aan!![]()

wordt wel druk op plekken waar ze weet dat ze mag crossen, oa: zandkuil/speelkwartier, bokt naar paarden die helemaal in haar staart hangen... (drôle
)
)
xSannee schreef:haha ja dat dacht ik ook al
Ajona: Lief alleen op het racepad voordat ze mag racen word ze wel wat druk, gaat ze laag steigeren enzo maar voor de rest wel lief.
Amarillo: [verkocht?]
Arendt: PK
Arezzo:
Armani:
Bailey:
Beauty: PK
Bella: PK
Bianco: PK
Caesar: -Beetje lomp maar wel onwijs lief.
Coco:
Cosenza:
Dakota:
Desie:
Dicapri:
Diesel:
Ferrie: n.v.t.
Ginny:
Harrie:
Indy:
Knoet: - Als de groep op de volte moet en jij op knoet een parcour moet afleggen in je eentje, onwijs vervelend. Keihard er vandoor gaan naar de groep. Hij schijnt buiten wel heel hard te gaan met het racen en lief te zijn.
Marleen: PK
Maroc:
Marrie: PK
Mexico:
Mirquis: (PK)
Napoli:
Paola:
Pim: - Gaat alleen op PK mee.
Red Bull: Ong. 1.30
Romme:
Rosa:
Salerno:
Samson:
Spaik: n.v.t.
Tessa: (PK)
Tijgeroog:
Tommy: snelwordt wel druk op plekken waar ze weet dat ze mag crossen, oa: zandkuil/speelkwartier, bokt naar paarden die helemaal in haar staart hangen... (drôle
)
Torino: - Houdt van water, *kuch kuch*
- Best schrikkerig, maar wel lief
(mijn vriendin reed op Tommy, bij speelkwartier mocht ze zo gaan, vriendin doet haar handen naar voren en zegt hop, weg was Tommy)
suikermeisje schreef:hee iedereen
zal me eerst ff voorstellen: ben Thamar, 17 jaar, en heb 2 eigen pony's (zie profiel!)
ik ga in week 29 naar 't realeer![]()
zijn hier meer mensen die in die week gaan?
en met eigen pony?