Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Esther28 schreef:Hij loopt rad op het moment dat ie zn rug en hals loslaat...anders gaat ie teugelkreupelen....maar dat loslaten en nageven is vaak nogal een probleem bij hem
Uprica schreef:Gisteren weer heerlijk gereden op de poownie ondanks de wind! voel af en toe nog een lichte hapering, maar dat zal denk ook wel met balans, spieropbouw en conditie te maken hebben?
de galop gaat wel super! hahaha
morgen even aan Nico vragen hoe veder en benieuwd of tie nog wat vind?
Uprica schreef:nou teugelkreupel denk niet gezien het weer op de rechterhand is ( dus de hand waar hij eerst ook niet goed op liep )
wordt denk gewoon weer tijd voor een les, denk dit keer een rechtrichtles? denk dat we daar al een aardig endje veder mee komen?
ja ben echt zo blij! en hopen dat ik er lang dit keer van mag genieten??? ( het kan zo weer over zijn? )
Serada schreef:Esther28 schreef:Hij loopt rad op het moment dat ie zn rug en hals loslaat...anders gaat ie teugelkreupelen....maar dat loslaten en nageven is vaak nogal een probleem bij hem
Tja dat kost gewoon tijd en veel oefenen. Teugelkreupelen kan je uiteindelijk met rijden wel oplossen en heeft gelukkig niks met zijn gezondheid te maken. Je kan hem dus ook weer gaan oppakken...
ben ook lichtelijk duizelig (weet niet waarvan het komt) dus ben op me werk naar huis gestuurd dus kan nu mooi aan me begeleidingsplan werken die moet 11 dec helemaal in oorde zijn.
hopen dat het droog blijft!
vorige week ben ik onderweg afgestapt en verder gaan lopen omdat het gewoon te gevaarlijk was om te fietsen...
Helaas geen stal voor mij vandaag.
kouwen gaat totaal niet omdat ik spierpijn in me kaak heb van dat getrek en gewrik.
tis alleen wel iritant.