Ik zat aan de bar toen je formulier in ging vullen
Jonge_Monte
Geplaatst: 01-02-09 19:24
Had dat nou even gezegt dan
Steef
Geplaatst: 01-02-09 19:25
Meerreell schreef:
Ooowwhh wacht ze staan vast op de link die joyce stuurde
Ja Die van jou zijn gelukt (komt vast door mij haah ) nee maar de flitser deed daarna ook raar
Steef
Geplaatst: 01-02-09 19:26
Jonge_Monte schreef:
Ik heb jullie allemaal gezien, weet alleen niet wie, wie was Miste wel mijn rondleiding, moet alles nog uitzoeken. Ik weet nu in ieder geval wel waar ik hem kan losgooien. Verder weet ik nog niets
Ahh, heb je wel al een kastje?
Anoniem
Geplaatst: 01-02-09 19:26
Jonge_Monte schreef:
Ik heb jullie allemaal gezien, weet alleen niet wie, wie was Miste wel mijn rondleiding, moet alles nog uitzoeken. Ik weet nu in ieder geval wel waar ik hem kan losgooien. Verder weet ik nog niets
Gefeliciteerd met de punten ladies Leuke foto's!!! Jaa hoorde jullie ietsen nog flink aanmoedigen , wel balen dat die een beetje van slag is, maar dat is ook niet zo vreemd, hij moet even opnieuw wennen
Ja, ik heb een kastje gekregen op de spoelplaats. Tijdelijk. Alleen past nog niet de helft van mijn spulletjes er in. Mijn dekens en schabrakken liggen nog in mijn auto. Ik ga hier thuis maar een opslagruimte creeren Het hoognodige staat bij mijn paardje.
Ik zou het niet weten Stef. Ik hoop komende week wat meer wegwijs te zijn. Loop nu even met mijn zieltje onder mijn arm Het is allemaal zooooooooooooooo veranderd. Maar 30 jaar is een hele lange tijd om ergens weg te zijn. Kwam alleen af en toe. 1 keer per 2 jaar een bakie doen bij Len Maar hoop mijn worteltjes toch wel weer op te pakken
Jonge_Monte
Geplaatst: 01-02-09 19:36
We gaan nu nog even naar hem toe, zijn we straks weer terug