Net wezen aquajoggen, ben er weer moe van

Morgen even op het werk vragen of ik ook 20 maart nog vrij kan krijgen en dan gaan we waarschijnlijk 13 dagen op vakantie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ook online enzo.
dus kga even op mn gemakje aankleden, spulle pakke, en dan kom ik jullie vermaken, want meot een ethisch dilemma hebbe
ChantalSmook schreef:Yvonne! Doe jij ook World of Warcraft?! Mijn moeder doet dat ook al echt superlangOok online enzo.
was bang dat ik al om 9 op school moest zijn, maar gelukkig pas om 11dus kga even op mn gemakje aankleden, spulle pakke, en dan kom ik jullie vermaken, want meot een ethisch dilemma hebbe
Marlou_ schreef:WOW zijn ook zadelsDie door Arie helemaal op maat gemaakt worden maar ze die WOW bedoelt
??
Ik heb vandaag pino goed gelongeerd.. naja ik niet een vriendin van stal heeft geholpen haha hij leip echt goed en hij was helemaal bezweet. DOnderdag weer les
daar kom je al die mensen tegen die dat de hele dag doen
en dan wordne het ook nog vrienden van je haha gek he
) Pauke schreef:Summertjee schreef:ik heb spierpijn in mn nek van dat loode vest ofzoiets voor rontgenfotós te maken das edcht super zwaar vind ik
Hoezo moest je rontgenfoto's maken dan ?
Wat heb je gedaan?
en ik moest hem vasthouden en dan moet je ook zo'n vest aan

daar heben wij nog ruzie om gemaakt haha

heb je er geen tijd voor lotte
?