Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vooral met al die feestdagen enzo..
Nathaliia schreef:pfff.. ik moet maandag weer naar school, ik heb totaal geen zin!

JimBeer schreef:Maar 9 jaar geleden Lizzy was het nog een 'echte' manege met slechts een aantal pensionklanten en sind nu zo'n 4 a 5 jaar is het een pensionstalling met 10 manegepony's, als er dan pensionklanten willen rijden dan lijkt me dat logisch.
Nathaliia schreef:huh?
_Lizzy_ schreef:Djingiz, amigo, penelopie
ik hoef verder geen commentaar hierop, maar ik ben het wel met Lizzy eens.
) en of er wel verbouwd gaat worden. Als de stalling straks iets omhoog gaat (dan zitten wij waarschijnlijk nog laag want wij zijn redelijk goedkoop) maar je er wel wat voor terug krijgt zoals bijv. opkanppen van het gebouw enz. zal het mij, en mijn ouders, waarschijnlijk niet zo veel uitmaken. We moeten maar afwachten wat er nu allemaal gaat gebeuren maar eerlijk gezegd verwacht ik dat het allemaal wel wat beter gaat worden! En zo niet, dan kunnen we altijd nog weg gaan maar om nu al weg te rennen voor dingen die er nog niet eens zijn vind ik onzin! ClooneyManon schreef:ik had nog een vraagje lizzy want wat word er dan veranderd aan de kantine...