Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Jane_ schreef:Ik wil em ff zien
Zal ik wat fototjes voor je opzoeken?
haha
Melanie_B schreef:Sabinee__ schreef:Sorry Melanie hoor maar dat is gewoon mijn mening.
Als ik het liever niet wil dan hoef jij dat alsnog niet te bepalen.
Jij zou het ook niet leuk vinden als zoiets in de beginpost van een topic komt.
Had liever 1 leuke quote van Sabine erin gezet (zij staat er niet tussen), dan die qoutes van ''mijn'' discussie..
In dit geval was ik de topic opener
Ik IK WAS DE ZOEKER VAN DE QUOTE"S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb nog aangeboden of iemand wou helpen, niemand reageerde dus dan doe ik het toch lekker zelf.![]()
En kom op zeg, ik heb ook wel is in een minder leuke discussie op de voorpagina gestaan, was toen met Iris geloof ik.. Nog volgens mij heeft geen van ons beide daar een fiets probleem van gemaakt?
Het is nou eenmaal gebeurt in het topic. Het gaat niet altijd zoals rozen geur en manenschijn.
?

!
Maaikeee schreef:Leuk janee!
Mag tino weer als modelletje spelen!
hehee ja en dan gaat Iris met me camera Phil fotograferenn

Jane_ schreef:Jaa melissa Ayla loopt netjes
Je moet echt wat minder voorzichtig gaan rijden!!!
Komt vast goed.. gewoon doenn doen doenn
Ik had dat ook met Phil dat ik niet verder durfde.. maar nu werpt het echt zijn vruchten af
Sabinee__ schreef:Als je zo graag die ups en downs er in wilt, zet dan gelijk dat niemand hier 'gvd' tegen een beetje kritiek kan ?

Jane_ schreef:Jaa melissa Ayla loopt netjes
Je moet echt wat minder voorzichtig gaan rijden!!!
Komt vast goed.. gewoon doenn doen doenn
Ik had dat ook met Phil dat ik niet verder durfde.. maar nu werpt het echt zijn vruchten af

Maaikeee schreef:Okee ik vind het nou wel weer leuk geweest jongens![]()
Laten we anders weer even overstappen naar de pm methode..
Anders komt dit volgende keer in de opening als 'discussie' en is het ook weer niet goed

is hartsikke logisch.
zo houden we het gezellig voor de andere