Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 19:40

En hoe is het afgelopen Bailey?

Vandaag boven verwachting een heerlijk buitenritje gemaakt samen met Desyma en Malvin.

We konden wel over het fietspad maar moesten wel langs die asfalteer dingen en zowaar ging Tence er nog langs ook.Wel helemaal in de berm en overdwars vlak langs de sloot.

Op de terugweg stond die asfaltpletter(hoe noem je zoiets,o ja een wals) langs de oprit van ons erf met daarnaast een busje.Er was een paadje van iets meer dan een meter maar tence ging er weer langs,knappe vent. Lovers

Alleen was het zeer irritant dat ik pas om 18.00u naar huis kon,toen was de weg pas vrij.

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 20:16

ja het is helemaal goed gegaan

we zijn GESLAAGD!!!

vanaf vandaag dus officieel gecertificeerd sportmasseur therapeur Tong uitsteken:D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 20:25

Van harte gefeliciteerd Bailey!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 21:11

Gefeliciteerd Bailey! Go jij! Go jij!

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 21:23

nu verder oefenen op bay, door die dikke speklaag heen komen haha

daar waren het super gespierde spring paarden, wel heel gaaf om te voelen en te oefenen,

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 21:55

Gefeliciteerd Kim ...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 22:52

Gefeliciteerd.

Eindelijk is hier de straat weer vrijgegeven en kunnen we weer fatsoenlijk rondgaan. Gaan we op weg naar stal zien we op de snelweg een dikke file enorm veel zwaailichten is daar weer een ongeluk. Rijden we op weg naar huis flink stuk afgesloten bij voorburg is daar weer een ongeluk gebeurt...hoe kan dat nou toch dat overal zoveel ongelukken en ellende gebeurt?

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 11:25

Goedemorgen!

Je wordt er niet goed van al die ongelukken.. Ben er zelf een beetje bang van geworden.
2 weken geleden is een bekende om het leven gekomen door een auto-ongeluk. Dat hoorde ik echt vlakvoor ik zelf moest rijden. Zat toen wel weer even met 2 handen aan het stuur goed op te letten...
Vlak bij onze stal op die 80km weg zijn ook zóveel ongelukken. Het idee dat wij daar dus elke dag min 2 keer rijden.. Scheve mond
Maargoed, met alles wat je in je leven doet kan wat gebeuren. Als we bij alles stil gaan staan hebben we geen leven meer...

Ik heb vandaag weer les Haha! Ik heb er zin in.. Ik hoop dat het weer zo goed gaat.. Het is alleen weer kl*te weer. Ik ben weer eens vrij en het gaat regenen...

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 20:05

Gefeliciteerd Bailey!!

Oh jongens, morgen is de grote dag: Thijs gaat verhuizen! Go jij! Go jij! Ben gewoon een beetje zemelappig Bloos

Ben heel erg benieuwd hoe hij zal reageren en welke stal hij krijgt, hoe groot de zadelkast kan zijn (en of ik er eventueel een bij zou kunnen huren - ik heb nogal wat zooi... Bloos ) Ben er helemaal vol van! Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 20:43

BBreedveld, maak je niet te druk! Dat heb ik toen ik Malvin naar De Groene Meer verhuisde ook veel te veel gedaan! Wij zijn ook onder de man verhuisd. Wij kwamen ook niet van ver. Alles is goed gekomen. Natuurlijk zul je even moeten wennen. Je gaat je draai daar zeker vinden! Het is een fijne stal.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:14

hey maar dan zie ik je morgen nog wel!!
morgen de laatste hand aan m'n dingen leggen, maandag inpakken en m'n kiddies een dikke knuffel geven.
Helemaal zin in!!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:18

Veel plezier alvast woogy,ik hoop dat je er wat van opsteekt.
Als je maar geen roze rijbroek mee terug neemt. Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:25

Tencje is vandaag weer zo fijn gereden.Je merkt wel dat hij bepaalde dingen moeilijk vind om uit te voeren.Maar na verloop van tijd komt hij los en gaat dan best lekker lopen.
Het is een kwestie van een manier te vinden zodat hij niet aan zijn pijntjes/ongemak die hij heeft(en heeft gehad)gaat denken.

Als hij dat door heeft loopt hij als een zonnetje en is het leuk om naar hem te kijken.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:26

dikke kans van wel Knipoog en dan wordtie gedragen ook Haha!
Ik heb er met het minuut meer zin in alleen moet ik rustig aan doen man laaste waar ik super naar uit keek en heel veel zin in had was m'n strandrit en dat was geen grapje...

@marion ken dat ja, heb ook een tag die in moet komen maar als ze lopen gaan ze als een trein. Daar wen je ook vanzelf aan.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 22:14

Ah allemaal leuke foto's ( ook aanmeldingen via pb gehad : D ) .... Heb ik weer wat te doen in mijn saaie weekenden Clown

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:30

Gefeliciteerd Bailey, goed voor elkaar!!! Go jij! Go jij! Nu wat klantjes binnenhalen en lekker aan de slag!

Taverno; fijn dat het weer een stukje beter gaat met Tence, het begint met kleine beetjes maar straks zal je er vast helemaal volop van kunnen genieten.

Breedveld: ben benieuwd hoor, ik vind de nieuwe stallen trouwens erg mooi geworden. Ik ben vanochtend geweest toen was Thijs er nog niet. Zal morgen eens een kijkje gaan nemen!

Met Noah gaat het alweer als vanouds, de deken heeft hem goed gedaan denk ik. Dus gelukkig geen veearts nodig gehad. Hij moet gewoon een beetje een weerstand krijgen tegen zulke dingen denk ik.

Woogy; ga je op vakantie of zo??

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:49

Ik ga naar Japan voor een soortevan werk-leer-vakantie. Ik ga renpaardjes rijden en vooral jonge poownies inrijden. Helemaal hip the shít en volop zin in!!!

Tag heeft groen licht gekregen van chefkok Ed!!! helemaal blij, na m'n vakantie ga ik d'r weer een beetje oppakken en aan de slag met d'r, eerst weer lekker de groep in en relaxen.
Oppas voor de kleintjes is geregeld en jullie gaan Mariëlle met Pony en Sabrina met Tag zien de komende tijd. Hoop af en toe internet te kunnen misbruiken daar en zo niet...dan niet Knipoog

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:38

Ik geloof dat ik het nooit gedeeld heb maar bij deze een filmpje van Roodnootaad AKA Malle Flap. Een tien jarige tuiger merrie die niet altijd even gezellig was vooral niet met rijden. Desiree van Baxter had een enorme boel foto's gemaakt voor bij de verkoop advertentie. Uiteindelijk is het meisje terug gegaan naar de handelaar waar ze vandaan kwam.
Een simpele foto compilatie met een liedje wat me keer op keer aan haar herinnerde.
http://nl.youtube.com/watch?v=ltwUx9d8rCs

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 18:43

Veel plezier Lisa , daar in het verre Japan.

Zo even naar me meisje, vandaag met de andere twee woefs naar het bos geweest, viel even zwaar, zo zonder me kleine zwarte meisje. Maar de andere twee hebben zich heerlijk vermaakt.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:21

Ik heb me vermaakt op mijn werk vandaag Tong uitsteken En daarna met het kijken naar tence en daar weer na in de kantine. Haha!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:27

Wat gaaf zeg Lisa, hoe lang blijf je in Japan? Zet als je er bent wel even foto's neer hier van je ervaringen he! Veel plezier!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:35

ik ben in totaal tien dagen weg, kom daar op de vierde aan en ga de 13de vroeg weg. 's morgens.
Uiteraard maak ik foto's!!!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 08:41

Spannend Woogy! Goede reis!!

@Noah: Ja, dat klopt. Het schema was een beetje in de war gestuurd door de auot van mijn vriend. Die besloot er midden in de nacht de brui aan te geven waardoor vriendlief uiteindelijk pas om half zes 's ochtends thuis kwam. Was dus even een hectisch nachtje, waardoor ik veel later (en in mijn eentje) aan de verhuizing moest beginnen. Maar hij staat er hoor!

Af en toe kijkt hij me heel verbaasd aan zo van Verward Ja, 't is allemaal leuk een aardig, maar... wanneer gaan we nu naar huis baasje?

Ach gus....

Gelukkig heeft hij een leuke buurvrouw die 'm geloof ik nu al leuk vindt....ze trekken naar elkaar toe met al die nieuwe omstandigheden denk ik.

De stallen zijn prachtig! Nu alleen nog een bestemming zien te vinden voor die autolading spullen Bloos die ik niet in mijn zadelkastje kwijt kon...*slik!*

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 08:54

Ik heb thuis een aparte kast waar de rest van mijn spullen in en op liggen. Haha! En ook nog wat in de schuur.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 09:25

Goedemorgen!

Ik heb thuis ook een "malvin"kast. Veel spullen heb ik inmiddels verkocht. Ooit eens ergens voor gekocht en vervolgens weinig of niet gebruikt. pffffffff! Ik ben dat afgeleerd. Gelukkig heb ik alle spullen die in nodig heb nu in mijn kastje liggen. Een puzzel is het wel.

@Taverno ; Als we vanmiddag naar het park gaan, zien we niet veel! Ik zit nu op mijn werk en kan dan zo de polder in kijken. Normaal zie ik dan ook het Buytenpark. Nu zie ik niet eens de snelweg.
Echt Sinterklaasweer!