x_sabine schreef:Haha dankje dankje
Die vrouw was inderdaad best gevaarlijk. Met die mooie politieverhalen haha. Ik vond het super gezellig
Ik ook, moeten we vaker doen. Ik was al bijna bang dat ze haar keffertjes achter ons aan zou sturen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_sabine schreef:Haha dankje dankje
Die vrouw was inderdaad best gevaarlijk. Met die mooie politieverhalen haha. Ik vond het super gezellig
x_sabine schreef:Het zijn eerder worstjes met pootjes :p En die vrouw was een verbrande ouwe taart hahaha
Twinklebel schreef:Ik ben ook wel nieuwsgierig? Wilde die niet meer lopen?
Wat vinden jullie van mijn/Sabine haar filmpje?
DJoysDesignz schreef:Twinklebel schreef:Ik ben ook wel nieuwsgierig? Wilde die niet meer lopen?
Wat vinden jullie van mijn/Sabine haar filmpje?
Hij ging niet meer vooruit , alleen maar achteruit, en mocht hem niet meer slaan met de zweep omdat dat niet hielp en ja toen ging die stilstaan. Toen ben ik afgestapt en weggelopen met hem de bak uit.
x_sabine schreef:Jammer Joyce, je had zo hard geoefend. Met priveles en zo. Waarschijnlijk had je verwacht dat het beter zou gaan..!! Maar je hebt het in ieder geval geprobeerd toch? Ten slotte ligt het bij Musketier en niet bij de ruiter dat hij van die rare acties heeft..!
Esile schreef:Jeetje Joyce, wat balen!!
Kaar natuurlijk wel gefeliciteerd!
Esile schreef:Jeetje Joyce, wat balen!!
Eevj schreef:Het hier ook nog maar even plaatsen:
Mallow is verkocht. Hij wordt dinsdag opgehaald, dus joyce nogmaals bedankt voor je prachtige foto's, die op dit moment opeens goud waard zijn voor mij.
DJoysDesignz schreef:Esile schreef:Jeetje Joyce, wat balen!!
En hun zaten allemaal te zeiken dat ik niet had af gegroet... nou ik had echt zoiets van jammer dan, heb me proef toch al verkloot dus dat boeit me ook niet meer
Mallow is verkocht. Hij wordt dinsdag opgehaald, dus joyce nogmaals bedankt voor je prachtige foto's, die op dit moment opeens goud waard zijn voor mij.
Esile schreef:Echt he.... naja, wat zei Len ervan?
DJoysDesignz schreef:Esile schreef:Echt he.... naja, wat zei Len ervan?
Len was boos op mij, dat ik me proef niet had uitgereden en niet had afgegroet. Ze had zelfs tegen Annemiek gezegd dat ze er wat van moest zeggen.