RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 08:23

Yasmine, ze vinden het vast leuk als je weer een keertje komt! :)

Jenny, oeeeps van die vergissing! Kan gebeuren, gelukkig heb je niet veel gemist! :) Leuk dat het weer zo lekker ging op Kanjer! :D

Tamara, ik zou komende zaterdag kunnen maar dan moet ik wel gelijk weer weg -O- (en volgens mij pas ik echt niet meer in m'n laarzen, haha! :o )

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 12:42

Euhhhh, wil jullie plezier niet verpesten hoor....

Maar alles vakantielessen zijn al voorbij -O-
De paarden hebben nu vakantie.

Pas met ingang van 27 augustus 2012 beginnen ze weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 15:20

aw jammer, dan moeten we maar weer even wachten :)
(bedenk me nu trouwens dat ik al bijna een jaar niet meer op een paard heb gezeten!)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 15:20

O lekker dan.. nooit wat over gehoord. Hopen dat die vakantielessen wel blijven staan dan.. maar alleen lessen zijn niet meer mogelijk of ook vrijrijden niet meer? Volgens mij hebben eef en ik vorig jaar ook paar weken na kamp nog vrij gereden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 16:22

Ja, "vroeger" :+ hebben we dat inderdaad wel gedaan, dan plakte ik daar gelijk een rustig dagje helpen op stal aan vast. Maar dat is ook al 1000 jaar geleden, misschien zijn dingen inmiddels wat veranderd. Je kunt ze altijd even bellen, gewoon gaan als er geen plekje voor mij meer vrij is hoor! :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 19:57

Haha nee dat is niet 1000 jaar geleden. Volgens mij vorig jaar toen gingen we op nini en kanjer die stonden te springen om weer aan de gang te gaan. Haha. Maar ik zal even kijken want komende zaterdag heb ik geen vervoer heen. Helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 08:57

Haha ojaaa! Ik red het komende zaterdag toch niet, moet zowaar leren en het gaat nog niet zo hard :P heeft je zusje je fiets weer ingepikt? :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 09:30

Leren? Waarvoor moet jij leren. :P En inderdaad, me zusje heeft de fiets ingepikt, die gaat weer naar Wapse. Helaas, er moet toch echt een keer weer een fiets bijkomen. Ik kijk iedere keer al in het krantje of er in de omgeving een goedkope fiets te vinden is, maar tot nu toe nog niet echt iets gevonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 13:26

haha! Ik ben één van de lucky few die aankomende week een soort 'Bones'-workshop in Amsterdam mag doen en dat moet ik voorbereiden, anders haal ik het niet. En aw, kijk anders eens bij de fietsenverkoop van de gemeente in Groningen!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 22:32

Oja! Coowl! Dat is het leren dan wel waard.

En ik kan wel in Groningen kijken idd, maar dan moet die weer verscheept worden naar Diever. Dus ik kijk liever in de buurt (en heb geen zin om om half 7 bij de fietsenverkoop te moeten staan. :P )

En look who I found! http://www.stallarmoyeur.nl/index.php?c=Paard&id=37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 10:32

Haha ja dat is waar, zo'n gedoe en half 7 is wel erg vroeg, hihi.

En aw, Duzelma! Wat is die mooi geworden, zeg! Christa houdt wel van de Slotties geloof ik!

MissMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-12 01:12

Hoi hoi!

Ik meld me ook weer even, was al zo lang geleden!
De paardjes zijn nu vast hun buikjes rond aan het eten, na de zomervakantie zijn het echt van die ontplofte kippen :')

Wat leuk dat Duzelma nu weer bij Christa staat, ben benieuwd hoe ze het in de sport gaan doen.
Ik kwam zonet ook nog wat foto's van Zara Slottie tegen!
http://www.fotos.foto-ix.com/reitsport_2012/luh12/galleries/cic3/annemiek_wieken_zara/index.html
Altijd leuk om te zien dat de paardjes die je kent het zo leuk doen in de sport *\o/*

Zo af en toe vraag ik me dan nog wel af hoe Whimsey en Vigilant het zullen hebben, die waren altijd zo leuk.. Vooral Vigilant met zijn rare buien haha :+

Ik weet niet of dat jullie deze al gezien hadden? Classic Slottie met een note van Karst&Ini erbij
http://www.offieldfarms.com/OF/lingh-mare-for-breeding-classic-slottie.php

En Hezelma, het zusje van Jelle!
http://www.chevaldecouleur.fr/en/index02.php?q=hezelma

en Kelzelma, het andere zusje van Jelle!
http://www.harasfb.com.br/kelzelma-ec.php

(Ik ben me absoluut niet aan het vervelen zo laat in de nacht := )

Verder niet zo heel veel te melden helaas, behalve dat ik er wel over zit na te denken om een keer een privélesje te doen zodat ik weer wat dingetjes heb om mee te werken!
En ik heb nog steeds de veulenfoto's 2008, moet ze nog steeds een keer langsbrengen :Y)

Jenny, ik rij op m'n werk op een halfbroertje van Okke! Volmer v. Remmelt 323 en is nu 13/14 jaar. Een ontzettende knuffel, maar soms een beetje sloom en vind in de bak rijden erg moeilijk.. Is ook door de vorige eigenaren te veel op de voorhand en verkeerd gereden -O-
Hij heeft nu ook last van een oude blessure dus hij krijgt ook wat meer rust en gaat over een paar weekjes ook voor voor een maand weg om rechtgericht te worden, helaas voor mij :Y)
Ik heb zo 123 niet een goede standfoto, maar nog wel wat andere foto's om ongeveer een beeld te krijgen van hoe meneer eruit ziet.
Nog in de wintervacht
Afbeelding

En in de bak na het rollen
Afbeelding

En voor nu stop ik er weer mee, het is tijd om naar bed te gaan want ik moet morgen weer vroeg op om 5 dubbele afleveringen van Doctor Who te gaan kijken *\o/*

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:36

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:53

Leuk die slotties weer eens terug te zien! En blijkbaar zit dat slomere in de familie bij Okke... Heb nu helemaal heimwee om weer te gaan rijden... was het maar vast 1-9...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 10:58

Ik ga woensdag weer paardrijden! Om 17 uur. Ben benieuwd of ik het nog kan. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 11:14

Leeeuk Marije!

Haha Tamara, ga je woensdag even een rengalopje door de bak om te oefenen voor september? :P :D
IK HEB ER ZIN INNN!!!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 11:27

Haha, als ik op allesbehalve Kanjer zit, misschien wel. :P

EN IK OOK!

Voor de mensen die niet weten waar we het over hebben: eef en ik gaan vrijdag 14 september een strandrit bij t Jutterspad op Ameland maken met friezen. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 11:31

haha verheug je niet teveel op een Fries, ze hebben ook een paar Haflingers geloof ik! :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 11:41

Ja maar dan zeggen we gewoon dat we graag op een fries willen, moet lukken, ze hebben er zoveel. :P

MissMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 14:30

_Mara_ schreef:
Je vroeg je af hoe Whimpsey eruit zag Marije? https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 4921_n.jpg

Hoe heb je die foto gevonden? Ik al de hele tijd zoeken en zoeken en maar niet kunnen vinden :')

Jenny dat slome zit denk ik inderdaad gewoon in de familie haha, maar ze kunnen ook wel hard voor je werken als ze er zin in hebben!

Leuk dat jullie een strandrit gaan doen! Wel veel foto's maken he!

Oeh en ik ga dit weekend waarschijnlijk naar Engeland met Roy mijn neef voor een aantal dagen *\%/* Dus dat wordt geen bokt dan helaas :(

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 14:53

Heb de foto via FB gevonden, via Onno en dan Emma van Zeijl. Hun hebben Whimpsey namelijk overgekocht., kwam ik achter via hyves en fb.

En we zullen proberen niet te vergeten foto's te maken. Jij plezier in Engeland!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:13

Het is een feit! Ik heb mijn aanmelding voor het ruiterbewijsweekend plus examen bij t Reelaer in Raalte gepost! NU al heel veeeeeel zin in!!!!!!!!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 18:49

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:17

Ik heb ook weer rondgehobbelt! En natuurlijk hadden ze me op Kanjer ingedeeld, ik had er gemengde gevoelens bij. :P Laatste keer dat ik gereden had was ik van hem afgekletterd en heb ik 3 dagen lang met een stijve en pijnlijke nek gelopen en hoofdpijn. Daarbij komend dat de lessen net deze week begonnen zijn en alle paarden misschien beetje fris zijn.. Maarrrr, het is natuurlijk ook een nieuw begin, dus daar heb ik me maar aan vastgeklampt. Meneer stond lekker in de buitenbak in het zonnetje, mee naar binnen genomen en lekker gepoetst, opgezadeld en hop naar buiten. Inge begon de les maar al snel nam Ini het over. Ini vertelde dat Inge hem deze week nog gereden had, Marjolijn en Inge hadden wel meer manegepaarden gereden om ze weer even te laten weten dat het niet de bedoeling is om te gaan keten met de lesklanten. Ik draafde weg en meneer liep meteen met zijn neus naar beneden, ik tegen Inge en ini: wow, wat hebben jullie met hem gedaan?! Haha, maar al snel had die door dat ik geen Inge was en moest ik er toch iets meer voor doen. Hij liep wel af en toe weer te zeiken bij de hoek waar ik er vorige keer ook afgevallen ben. Ben er in de galop niet langs gegaan, daar had ik geen zin om het gevecht aan te gaan. Maar in de stap en draf heb ik hem er toch langs heen gedwongen. Ini zei al: gewoon goed vasthouden, knieeen eraan en tik. Al snel had die door dat hij niet hoefde te zeiken. Galop ging de eerste twee keren heerlijk maar de 3e keer was hij een beetje moe en wilde het gewoon niet. Dus toen heb ik hem lekker lang en laag gereden in de draf. Op het eind kwam er weer een brommer langs met een knaluitlaat.. ik had hem al horen aankomen dus ik was al gaan stappen. Nini daarentegen gaf een paar flinke bokken maar het meisje was blijven zitten. Gelukkig kon ik snel de ontspanning terugkrijgen en toen zei ini: jullie gaan uitstappen in weiland 4! Echica zei zo: nou, lekker dan, als die gast weer komt ben ik de eerste die eraf springt. Weiland 4 is het weiland langs die landweg.. waar die gast net voorbij was gekomen. Gelukkig kwam die niet weer, we hebben maar halverwege het weiland gestapt want de paarden vonden het toch wel een beetje spannend. Kanjer liep super netjes aan de teugel maar die oortjes stonden gespitst naar voren := Nouja, hij was super braaf en heb het overleefd. Dus al met al was het best een leuke eerste les! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:21

Wat leeeuk Marije, waar in Engeland ga je heen?

Yasmine, wat een leukerd zeg. Jullie komen er wel, vind dat je 'm netjes en eerlijk rijdt en ik vind het super van je dat je de tijd neemt voor jullie weer een stapje verder gaan! Had je Oregon ook mee op kamp bij Ini?

Jenny, wat leuk zeg! Spannend!! Heel veel succes alvast! :D

Haha Tamara! Goed van je! Leuk dat Inge 'm gereden heeft, had dat wel willen zien! Ik heb Kanjer een keer gereden nadat Winneke er op had gezeten, sjongejonge wat was hij toen fijn en lekker los. Aw ik mis de paardjes en stal. Tamara, zullen we in november een uurtje rijden? :')