ATE schreef:meelen schreef:Wie is carlos nou weer?
die hele donkere man die ook wel eens les gaf
Die ken ik niet hoor.
Ik heb alleen les van Grardus gehad.
Dus je stelling klopt niet, hihihi.
Waarom dacht je dat dan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:meelen schreef:Wie is carlos nou weer?
meelen schreef:ATE schreef:
Die ken ik niet hoor.
Waarom dacht je dat dan?

Shenavallie schreef:Die foto ga ik kopieëren voor mijn vader! Die is gek op alles wat met smid-werk van doen heeft en dit is natuurlijk wel heel bijzonder
(Vinden mannen altijd leuk, toch?) 
meelen schreef:Die ken ik niet hoor.
Waarom dacht je dat dan?

Shenavallie schreef:Geef Ron dan maar een compliment van mij!(Vinden mannen altijd leuk, toch?)
Tot vanavond en anders vast een dezer dagen weer, want ik ga natuurlijk wel vertellen hoe het op de keuring is gegaan (spannend, want ik heb echt geen flauw benul wat ik allemaal precies moet doen
Dus eerst maar spieken bij de voorgaande rubrieken
, hé dat rijmt ha ha
)! 
meelen schreef:Shenavallie schreef:Geef Ron dan maar een compliment van mij!(Vinden mannen altijd leuk, toch?)
@Shenavallie, ik zal het doorgeven![]()
@ATE, wil je nog foto's via de mail? Of pluk je ze hiervandaan?

Shenavallie schreef:Ik hou het kort, want ik moet Wesley zo weer ophalen uit Wormerveer en ik zit nu bij mijn ouders op de computer (die zijn op vakantie en ik zorg voor hun katten, lekker kroelen en tutten)Tot vanavond en anders vast een dezer dagen weer, want ik ga natuurlijk wel vertellen hoe het op de keuring is gegaan (spannend, want ik heb echt geen flauw benul wat ik allemaal precies moet doen
, hé dat rijmt ha ha
)!
dan maar. ATE schreef:meelen schreef:Die ken ik niet hoor.
Waarom dacht je dat dan?
omdat je ate over zijn nek een klopje geeft dat moesten we van carlos ook zie foto 2
meelen schreef:Shenavallie schreef:Ik hou het kort, want ik moet Wesley zo weer ophalen uit Wormerveer en ik zit nu bij mijn ouders op de computer (die zijn op vakantie en ik zorg voor hun katten, lekker kroelen en tutten)Tot vanavond en anders vast een dezer dagen weer, want ik ga natuurlijk wel vertellen hoe het op de keuring is gegaan (spannend, want ik heb echt geen flauw benul wat ik allemaal precies moet doen
, hé dat rijmt ha ha
)!
Veel suc6, en tot Boktdan maar.

[/quote]meelen schreef:@ATE, wil je nog foto's via de mail? Of pluk je ze hiervandaan?
[/quote]

meelen schreef:Zijn onderweg, duurt wel even hoor.
Komen in 2 delen.

ATE schreef:meelen schreef:Zijn onderweg, duurt wel even hoor.
Komen in 2 delen.
2 delen ????????????????????????? hahahahhahahaha jou boven kant en ate zijn onderkant?
meelen schreef:ATE schreef:
2 delen ????????????????????????? hahahahhahahaha jou boven kant en ate zijn onderkant?
Whahaha MUTS.
(het zijn er meer als hier op Bokt, maar had geen zin meer om ze uit te zoeken hihihi)

ATE schreef:leuk hoor meelen de foto s
meelen schreef:@LIQUITA, uit de vorige foto's kun je er wel 1 halen voor de nieuwe collage toch?
ATE schreef:ATE schreef:omdat je ate over zijn nek een klopje geeft dat moesten we van carlos ook zie foto 2
dan konden de paarden nooit met hun hooft te hoog komen zoiets ja ik heb ook maar twee keer carlos gehad hoor gelukkig hij doet erg veel aan theorie
Iris_ schreef:ATE schreef:
dan konden de paarden nooit met hun hooft te hoog komen zoiets ja ik heb ook maar twee keer carlos gehad hoor gelukkig hij doet erg veel aan theorie
welke foto´s?