Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 15:56

Ja klopt hoor, ik zou van half 11 tot half 12 kunnen maar het liep een beetje uit waardoor ze er rond kwart over 11 op konden. Ik moest om kwart over 12 de bus hebben en vond het een beetje sneu om ze dan op stal te laten staan, dus Anoeska heeft ze binnen gezet en Tink het kwartiertje dat ik weg was een beetje in de gaten gehouden.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:02

ohhhhhhhh ik begreep het al niet meer omdat je zei ALLE paarden, dus toen dacht Verward .......dat kan toch helemaal niet Gestoord ........hahahahahaha dombo ben ik toch ook hè?????? Blond Blond Blond

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 16:04

Hallo Doei!

Zo was weer een lekker dagje stal vandaag. Ja
Vanaf half 12 zoiets was ik er al. Pling
Pina ff gepoetst en eventjes gereden, en ze heeft met Amarat en Vesra losgestaan.
En toen kwam Vera. Haha!
En mocht ze het land op, geweldig ze vond het weer helemaal leuk. *LOL*

Irene, graag gedaan hoor.
Evita had een beetje haast toen ik terugliep. Clown
Maar verder ging het goed. Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:06

haha nee hoor niet alle, de dames en heren die er vanochtend op gestaan hebben waren zo leuk aan het rennen Knipoog

Evita haast op de terugweg?? die is de weg nu helemaal kwijt geloof ik Clown

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 16:14

Whaha ja, ze ging echt hard voor me uitlopen. Haha!
Tuttebel. Ja Lovers

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 17:17

ja pina vond het idd wel leuk haha kregen der makkelij kte pakken heh Clown

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 17:23

Haha ja, wij allemaal op een rijtje het land uit en je zag haar heel eenzaam alleen in het land staan. Haha!
En toen we terugliepen zagen we een wit vlekje heen en weer rennen. Schijnheilig
Domme doos Lovers

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 17:24

Haha!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 17:33

De ruintjes (kleine ruinengroep) vonden het vanochtend ook leuk. Mos die dacht dat ie een arabier was Clown , oh nee, is ie natuurlijk ook...hihi en die Dikke van mij wist zeker dat ie een arabier was. Dus Mos en Moon hebben heerlijk met zijn tweetjes lopen rennen, allebei de staart in de lucht en allebei snuiven als een debieltje... Fallon en ik hebben genoten. Alle drukte is aan Helion voorbij gegaan, die zag alleen maar grassprietjes en Dox en Amarat konden het best met elkaar vinden onder het genot van wat sprietjes, bietje rennen en weer wat sprietjes.

Na een uur stonden de ruintjes als sukkels voor het hek... He, daar komen mensen aan... Haha! En weer braaf mee naar stal. En vervolgens, als Moonie nog even in het paddockje mag spelen met vriendjes, staat ie in zijn stal te hinniken... "gaan we weer naar de wei, jippie". En er dan ontgoocheld achter komen dat we daar nu niet heen gaan... Zullen ze morgen wat wakkerder zijn Knipoog

Daarna wat merries, maar die waren al pittiger op weg naar de wei (de ruintjes hadden het gewoonweg niet door... Clown ) en eruit halen ging ook niet bijzonder gemakkelijk. Alleen Donna liet zich braaf aanklikken. Par, Vesra en Tara hadden daar wat minder zin in... Maar de merries gingen ook met nieuwkomer Tara prima om...

Oh ja, dat we uitliepen was mijn schuld Bloos 5 ruintjes naar de wei brengen, 1 voor 1 (gelukkig kwam Falli met stoere Tommie me helpen) duurt langer dan verwacht. Vooral als je van die sukkels moet voortslepen die denken dat ze verplicht moeten gaan wandelen, zucht.... Tong uitsteken

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 17:43

Vera, nou ik denk dat als ze echt dag en nacht het land op gaat ze niet meer zo makkelijk te pakken is. Lips are sealed
Maarja dan ga ik gewoon het land in met een klein beetje biks. Haha! Schijnheilig

Falli, Tommie is echt zoo lief. Lovers
Dat koppie, geweldig. Pling

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 17:57

Ben benieuwd hoe Blando zich gedraagt als hij even het land op mag....hoop dat er morgenochtend iemand is om te helpen met de ruinen. Ik zie het morgen wel.....
verveel me dood hier, het is zooooooo stil ........

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:21

goedendag Haha! ,

zo dan lekker gereden vandaag joh. Eerst met Tessa en dox, en ik op spetter naar buiten gegaan. Ging echt goed, lekker stukjes gegalopeerd. Ging goed hé Tess ? Bloos!
succ6 vanaaf met je uitvoering Kusje

En daarna met Femke en Zaar en Didle, lekker naar buiten geweest.
En nog even wat gaan drinken bij Zaar thuis Clown
Ook nog even snel mijn camera opgehaald. Zaar de foto's komen nog Bloos
En ik ging galoperen buiten jonge op Vesra Pling
Zo leuk Haha!

i Lovers dit lekkere weer !

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:29

spettertjuh schreef:
Ben benieuwd hoe Blando zich gedraagt als hij even het land op mag....hoop dat er morgenochtend iemand is om te helpen met de ruinen. Ik zie het morgen wel.....

He Kaar,

ik ben er ook morgen ochtend. Hoe laat ben jij er? Misschien dat ik je dan wel kan helpen. Ik wilde er eigenlijk weer om half 9 zijn en dan de kleine ruinengroep op het land gooien en daarna gaan rijden, maar grote kans dus dat ik je wel kan helpen!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 18:34

Joehoeee nou mensen ik ga naar Tess dr uitvoering. Lachen

Byee Doei!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:47

djinnie schreef:
spettertjuh schreef:

He Kaar,

ik ben er ook morgen ochtend. Hoe laat ben jij er? Misschien dat ik je dan wel kan helpen. Ik wilde er eigenlijk weer om half 9 zijn en dan de kleine ruinengroep op het land gooien en daarna gaan rijden, maar grote kans dus dat ik je wel kan helpen!

Wil er uiterlijk om 10 uur zijn maar ik denk wel eerder hoor........maar zou wel erg fijn zijn, 7 paardjes is wel veel om naar het land te brengen en weer terug........

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:55

xeen is er ook nog Haha! !
mischien zo vroeg al Bloos

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 19:07

Kim doet onze paardjes op het land gooien morgen, dus ik kom alleen 's ochtends om te rijden en Kaar te helpen... Haha! Het wordt 's ochtends blijkbaar nogal druk, dus dan komt Kim iets later om ze te doen. Relaxed dagje voor mij dus... Haha!

Tot morgen Kaar (ps. ben er nu dus niet om half 9, zal ik er rond half 10 zijn?)

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 19:08

tante kaarieeejn Lovers

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 19:25

Een dagje land....heerlijk,helaas kon ik er met Tink niet bij zijn maar ze was in de goede handen van Ireentje Haha!
Ik was net op tijd om het merrie groepje het land te zien verlaten...

Afbeelding

Ja...Siepje voor op,brave meid hoor!

Afbeelding

Vera...rare vlekken heeft je pony hoor...

Toen de ruinen het land in....een grote groep met allemaal bijna dezelfde kleur.....

Afbeelding

Spettertje Bloos help ik pas er niet bij...ik ben mooi grijs....en ik heb al zo gewerkt met Xenia,ik wil gewoon grassss

Afbeelding

Een dagje buiten,heerlijk toch!!!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 19:30

spettertjuh schreef:
ohhhhhhhh ik begreep het al niet meer omdat je zei ALLE paarden, dus toen dacht Verward .......dat kan toch helemaal niet Gestoord ........hahahahahaha dombo ben ik toch ook hè?????? Blond Blond Blond

Ha,ha,die blonde Karin toch Pling

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 20:40

spettertjuh schreef:

Kaar, ik verwacht in de ochtend vrij veel drukte.. zeker nu alle paarden ff het land opmogen. Gabi en Aman komen pas 's middags en ik wil eigenlijk ook pas 's middags ivm Ko (en moet 's ochtends de boodschappen halen)
Als jij 's middags niet kunt, dan moet je Blando maar ff alleen met Spetter/Diddle zetten?? We weten toch al wel dat onze ruinengroep weinig problemen zal geven!! Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 20:55

Ja dat is ook goed dan doe ik dat wel even.......ik kijk wel even hoe of wat. Ben benieuwd of Blando zich gedraagt.
Gelukkig is onze groep erg makkelijk. Ik ga hondjes uitlaten en dan douchen en naar bed lekker slapen.....tot morgen

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 20:56

ooh ik ga morgen naar de kapper Haha! !
Ik ben zo blij Lovers

ik ga nu, tot morgen op stal ..

p.s ; hard werken *LOL* marion ? Nagelbijten / Gniffelen

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 21:06

djinnie schreef:
De ruintjes (kleine ruinengroep) vonden het vanochtend ook leuk. Mos die dacht dat ie een arabier was Clown , oh nee, is ie natuurlijk ook...hihi en die Dikke van mij wist zeker dat ie een arabier was. Dus Mos en Moon hebben heerlijk met zijn tweetjes lopen rennen, allebei de staart in de lucht en allebei snuiven als een debieltje... Fallon en ik hebben genoten. Alle drukte is aan Helion voorbij gegaan, die zag alleen maar grassprietjes en Dox en Amarat konden het best met elkaar vinden onder het genot van wat sprietjes, bietje rennen en weer wat sprietjes.

Na een uur stonden de ruintjes als sukkels voor het hek... He, daar komen mensen aan... Haha! En weer braaf mee naar stal. En vervolgens, als Moonie nog even in het paddockje mag spelen met vriendjes, staat ie in zijn stal te hinniken... "gaan we weer naar de wei, jippie". En er dan ontgoocheld achter komen dat we daar nu niet heen gaan... Zullen ze morgen wat wakkerder zijn Knipoog

Daarna wat merries, maar die waren al pittiger op weg naar de wei (de ruintjes hadden het gewoonweg niet door... Clown ) en eruit halen ging ook niet bijzonder gemakkelijk. Alleen Donna liet zich braaf aanklikken. Par, Vesra en Tara hadden daar wat minder zin in... Maar de merries gingen ook met nieuwkomer Tara prima om...

Oh ja, dat we uitliepen was mijn schuld Bloos 5 ruintjes naar de wei brengen, 1 voor 1 (gelukkig kwam Falli met stoere Tommie me helpen) duurt langer dan verwacht. Vooral als je van die sukkels moet voortslepen die denken dat ze verplicht moeten gaan wandelen, zucht.... Tong uitsteken

Je ziet maar weer wie er goed op gevoed zijn he!
Brave paardjes he! Knipoog

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 21:09

aaah siepie! wat doet ze het lief he! beter dan vorig jaar :S. Volgens mij wordt het wel heel druk morgen ochtend.. Lyd wou er ook rond tien uur zijn en dat was mijn bedoeling ook Lachen. Ik merk het morgen wel. Heerlijk dat ze even het land op kunnen.

Oh heeft er iemand interesse om even buiten te rijden? Tijd maakt me niet uit.