Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.......dat kan toch helemaal niet
........hahahahahaha dombo ben ik toch ook hè??????

, oh nee, is ie natuurlijk ook...hihi en die Dikke van mij wist zeker dat ie een arabier was. Dus Mos en Moon hebben heerlijk met zijn tweetjes lopen rennen, allebei de staart in de lucht en allebei snuiven als een debieltje... Fallon en ik hebben genoten. Alle drukte is aan Helion voorbij gegaan, die zag alleen maar grassprietjes en Dox en Amarat konden het best met elkaar vinden onder het genot van wat sprietjes, bietje rennen en weer wat sprietjes.
En weer braaf mee naar stal. En vervolgens, als Moonie nog even in het paddockje mag spelen met vriendjes, staat ie in zijn stal te hinniken... "gaan we weer naar de wei, jippie". En er dan ontgoocheld achter komen dat we daar nu niet heen gaan... Zullen ze morgen wat wakkerder zijn
) en eruit halen ging ook niet bijzonder gemakkelijk. Alleen Donna liet zich braaf aanklikken. Par, Vesra en Tara hadden daar wat minder zin in... Maar de merries gingen ook met nieuwkomer Tara prima om...
5 ruintjes naar de wei brengen, 1 voor 1 (gelukkig kwam Falli met stoere Tommie me helpen) duurt langer dan verwacht. Vooral als je van die sukkels moet voortslepen die denken dat ze verplicht moeten gaan wandelen, zucht....

,

dit lekkere weer ! spettertjuh schreef:Ben benieuwd hoe Blando zich gedraagt als hij even het land op mag....hoop dat er morgenochtend iemand is om te helpen met de ruinen. Ik zie het morgen wel.....
verveel me dood hier, het is zooooooo stil ........

djinnie schreef:spettertjuh schreef:Ben benieuwd hoe Blando zich gedraagt als hij even het land op mag....hoop dat er morgenochtend iemand is om te helpen met de ruinen. Ik zie het morgen wel.....
He Kaar,
ik ben er ook morgen ochtend. Hoe laat ben jij er? Misschien dat ik je dan wel kan helpen. Ik wilde er eigenlijk weer om half 9 zijn en dan de kleine ruinengroep op het land gooien en daarna gaan rijden, maar grote kans dus dat ik je wel kan helpen!
!
Het wordt 's ochtends blijkbaar nogal druk, dus dan komt Kim iets later om ze te doen. Relaxed dagje voor mij dus...
help ik pas er niet bij...ik ben mooi grijs....en ik heb al zo gewerkt met Xenia,ik wil gewoon grassssspettertjuh schreef:ohhhhhhhh ik begreep het al niet meer omdat je zei ALLE paarden, dus toen dacht.......dat kan toch helemaal niet
........hahahahahaha dombo ben ik toch ook hè??????
![]()
![]()
spettertjuh schreef:Ben benieuwd hoe Blando zich gedraagt als hij even het land op mag....hoop dat er morgenochtend iemand is om te helpen met de ruinen. Ik zie het morgen wel.....
!
marion ?
djinnie schreef:De ruintjes (kleine ruinengroep) vonden het vanochtend ook leuk. Mos die dacht dat ie een arabier was, oh nee, is ie natuurlijk ook...hihi en die Dikke van mij wist zeker dat ie een arabier was. Dus Mos en Moon hebben heerlijk met zijn tweetjes lopen rennen, allebei de staart in de lucht en allebei snuiven als een debieltje... Fallon en ik hebben genoten. Alle drukte is aan Helion voorbij gegaan, die zag alleen maar grassprietjes en Dox en Amarat konden het best met elkaar vinden onder het genot van wat sprietjes, bietje rennen en weer wat sprietjes.
Na een uur stonden de ruintjes als sukkels voor het hek... He, daar komen mensen aan...En weer braaf mee naar stal. En vervolgens, als Moonie nog even in het paddockje mag spelen met vriendjes, staat ie in zijn stal te hinniken... "gaan we weer naar de wei, jippie". En er dan ontgoocheld achter komen dat we daar nu niet heen gaan... Zullen ze morgen wat wakkerder zijn
![]()
Daarna wat merries, maar die waren al pittiger op weg naar de wei (de ruintjes hadden het gewoonweg niet door...) en eruit halen ging ook niet bijzonder gemakkelijk. Alleen Donna liet zich braaf aanklikken. Par, Vesra en Tara hadden daar wat minder zin in... Maar de merries gingen ook met nieuwkomer Tara prima om...
Oh ja, dat we uitliepen was mijn schuld5 ruintjes naar de wei brengen, 1 voor 1 (gelukkig kwam Falli met stoere Tommie me helpen) duurt langer dan verwacht. Vooral als je van die sukkels moet voortslepen die denken dat ze verplicht moeten gaan wandelen, zucht....
. Ik merk het morgen wel. Heerlijk dat ze even het land op kunnen.