Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar goed ook, want stage verdient momenteel niets 
Lupi schreef:Ik werk nu 40u in de week, geen tijd om geld uit te gevenMaar goed ook, want stage verdient momenteel niets
BB wordt idd straks door 1 gedaan: laura wil dus Choco doen en Jannie heeft een eigen paard gekocht (die Fries Tjitske, die afgelopen weken al op de manege stond). Alleen die dame die eerst Jasmijn wilde doen blijft over.
Sence schreef:Voor het geval het jullie misschien leuk lijkt... xjildou had bedacht om misschien volgend jaar ofzo met een leuk groepje (evt. van bokt of gewoon bekenden uit de omgeving) een soort van trektocht te organiseren! Iedereen te paard enzo,... Verder heb ik nog niet veel info
) maar ik vrees dat ik daar geen tijd voor heb
(Wil niet dat iemand anders Aranka doet, mijn!
)
lydiakampman schreef:Sence schreef:Voor het geval het jullie misschien leuk lijkt... xjildou had bedacht om misschien volgend jaar ofzo met een leuk groepje (evt. van bokt of gewoon bekenden uit de omgeving) een soort van trektocht te organiseren! Iedereen te paard enzo,... Verder heb ik nog niet veel info
Trektocht is zeker weten leeeuk!!:D Maar goed, weet nog niet of ik mee ga. Hou ons op de hoogte zou ik zeggen:)
Dus komt goed!
(als ik het wil doen, sowieso pas naar mn mbo, maar toch even om het idee:P)