Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

omdat ze het land niet op mocht van mij
Ze hadden dr binnen laten staat zoals ik vroeg
ennem ik wilde lkkr beetje met dr rotzooien enzo, zij had er flink de balen in
Ik ging dr poetsen de heele tijd duwen
toen ging ik zitten. kwam Kola terug van rijden, Zette Vall dr naast Vesra . nou het zijn allebei merrie's en Vesra ging Kola lopen uitdagen ..
, stel je voor er wordt naar je gekeken. ennem toen schopte ze naar t niks eigenlijk
Ennemm .. Daarna ging ik longeren had ze egt de bokkenpruik op ofzo
Kan gebeuren
Verder ging t wel goed, ik zette dr weer terug op die plek .. MOest sybil er langs. maar ik was t spuugzat en had t zweepje gepakt, dankzij vallon dr tip
Want ja normaal zeg maar als je paard uitgaat halen geef je m een lel of een schopje .. Maar daar heb ik gen kracht voor enzo
Dus ik mn zweepje gepakt. Wilde ik dr tegen houden, draait ze zich TOG om
ik gaf dr een lel. Schopte ze naar mij .. Toen heb ik dr nog een Egte lel gegeven en toen was t klaar ..

.
ik zal nog even door moeten oefenen...krijg het kruiwagen effect niet voor elkaar hoor hihi (bovenarmen zijn niet sterk genoeg)

AnitaJoeri schreef:.Ben benieuwd of ze spetter nog te pakken hebben gekregen,die was meer tikkertje met mensen aan spelen.Ik zag dat Joepi ook nog ff fijn mee ging doen,dus ben ik hem gauw gesmeerd.Haha.
Nou Aman en Ar kwamen eten ,hebben ze muurverf voor Romana haar kamer meegenomen,want die wil gaan witten.Pffffffffffff hele emmer witkalk door de hele auto.1 grote klere zooi.Hele achterbank eruit gehaald en nu met tuinspuit alles aan schoonspuiten,vuinisbak,schuurmuur,straat alles is wit getver.

Binar schreef:Ik weet niet precies of iedereen al op de hoogte is, de meeste weten het al, maar ben ff beetje kwijt wie wel en wie het nog niet weten....![]()
a.s. vrijdagavond wil ik even een kleine bijeenkomst voor de groepsrit, zodat we eea even kunnen bespreken en groepen kunnen indelen
waarschijnlijk een chaufeur haha