stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Allano2502

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:02

danifur schreef:
Dan word je dus echt oud shir, want zo slecht is t niet te lezen. Haha!
Ik ken mensen die nog met veel ergere br33zah taal spreken/typen.

@Kim; In t wapen was t gezellig hoor! Maar we zijn ook nog ff naar 2e kamer en jokers geweest.
Lekker ben jij dat je helemaal niet op nam zeg Tong uitsteken

@Mayo; dat was zeker vroeg opstaan hey Tong uitsteken Mijn moeder en ik gaan ietsie eerder heen straks want ze zei: t word steeds vroeger donker. K heb al gezegd dat ik ze gister ook om 8 uur binnen haalde, maar ze wilde toch iets eerder heen. Dus zal wel kwart voor 8 worden Tong uitsteken Kwam jij nog?

Okeej gelukkig ja maar ik kon niet opnemen de muziek was zo hard en je mocht wel naar buiten toe maar dan niet meer naar binnen.en over al was muziek binnen

DoortjeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:24

hee kim was het leuk vanmiddag??

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:32

DoortjeD schreef:
hee kim was het leuk vanmiddag??

hoebedoel je was het leuk vanmiddag?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:51

Heeei mensen! Was ik ook weer ff.
Oh, Shirley, ik bedoel: Daar was ik ook weer even Tong uitsteken Haha!
nee, ff mag toch wel? Haha!

We (Nadine en ik) zijn niet echt geslaagd vanmiddag, om een leuk stalletje voor haar pony te vinden. We zijn denk ik wel op 11 adressen geweest... Waarvan 3 in Zaandam zelf. Eentje wordt misschien wel wat, die man zou er nog even over nadenken, en haar dan bellen.
Ik wou dat ik stinkend rijk was, en 2 pony's kon onderhouden, dan had ik Kyra ook bij Taams gestald Haha! Haha! Haha!
Maar ja, eerst die Lotto maar eens winnen!!

Ahja Shir, je hebt een dekje gevonden! Super, ik ben morgenochtend op stal, jij ook vast wel Haha! En anders komt ie wel. Frontriempje is lastig, want dat fleece 6dubbel onder de naaimachien, en een zwart lusje ertussen=lastig! maar ik wil het wel proberen voor je Haha!

DoortjeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:55

IK zag je bij de Bult

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:59

DoortjeD schreef:
IK zag je bij de Bult

waar zag je me dan? en hoe weet je dat ik het was:P
weet je hoe ik eruit zie want ik weet nie hoe jij eruit ziet
als ik het goed heb

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:03

Ellen, ik werk soms ook nog tussendoor hahaha. Ben morgen naar mijn klant toe en dinsdag ook. Woensdag ben ik wel vrij en dus vroeg op stal. (maar hij moet eerst even schoon gemaakt dus gaat zo de machine in)
Jammer dat jullie nog geen stal hebben gevonden, maar t zal niet meevallen voor zo weinig geld... maar wie weet...
En ja hoor Ellen 'ff' kan nog wel maar 'cker' vind ik echt niet kunnen (persoonlijk) voor de leesbaarheid. Het gaat me er ook om dat er zo waanzinnig veel taalfouten worden gemaakt op Bokt en dat msn dat in de hand werkt. Volgens mij is t ook n bokt-regel toch?

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:04

ShirleyA schreef:
Ellen, ik werk soms ook nog tussendoor hahaha. Ben morgen naar mijn klant toe en dinsdag ook. Woensdag ben ik wel vrij en dus vroeg op stal. (maar hij moet eerst even schoon gemaakt dus gaat zo de machine in)
Jammer dat jullie nog geen stal hebben gevonden, maar t zal niet meevallen voor zo weinig geld... maar wie weet...
En ja hoor Ellen 'ff' kan nog wel maar 'cker' vind ik echt niet kunnen (persoonlijk) voor de leesbaarheid. Het gaat me er ook om dat er zo waanzinnig veel taalfouten worden gemaakt op Bokt en dat msn dat in de hand werkt. Volgens mij is t ook n bokt-regel toch?

shirley wat maak je er nou en heel probleem om ,, zo intressand is ook weer niet hoor dat je het iedereen moet vertellen paar berichten trug kunne ze al lezen dat je dat tege mij en mayo zij

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:11

KimberleyR schreef:

shirley wat maak je er nou en heel probleem om ,, zo intressand is ook weer niet hoor dat je het iedereen moet vertellen paar berichten trug kunne ze al lezen dat je dat tege mij en mayo zij

Rustig aan zeg! Ellen maakt er n grapje over en ik reageer daar op. En eigenlijk gaat t meer om jou dan om Mayo! Schrijf toch gewoon normaal nederlands. En als ik t wel intressant vind dan vind ik dat! Het hoeft niet zo te zijn dat t aleen voor jou leuk is. Het spijt me heel erg maar jouw nederlands is echt droevig! Zij is een vrouw of meisje zei is de verledentijd v zeggen. Kijk daar maak ik me druk om!

DoortjeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:15

KimberleyR schreef:
DoortjeD schreef:
IK zag je bij de Bult

waar zag je me dan? en hoe weet je dat ik het was:P
weet je hoe ik eruit zie want ik weet nie hoe jij eruit ziet
als ik het goed heb

Ken je me niet?
Je was er met je zus toch?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:21

Ehm, wie is DoortjeD?

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:21

ShirleyA schreef:
KimberleyR schreef:

Rustig aan zeg! Ellen maakt er n grapje over en ik reageer daar op. En eigenlijk gaat t meer om jou dan om Mayo! Schrijf toch gewoon normaal nederlands. En als ik t wel intressant vind dan vind ik dat! Het hoeft niet zo te zijn dat t aleen voor jou leuk is. Het spijt me heel erg maar jouw nederlands is echt droevig! Zij is een vrouw of meisje zei is de verledentijd v zeggen. Kijk daar maak ik me druk om!

ja alleen op msn praat ik zo op school heb ik ook nederlands en ik zit nu in me examenjaar.ik sta een 8,5 op me rapport voor Nederlands en ik zeg tog ook nie tdat het voor mij leuk hoeft te zijn :S

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:24

Dabo schreef:
Ehm, wie is DoortjeD?

ja weet ik ook niet

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:25

Ik kan me wel voorstellen dat Shirley het vervelend vind. Ik geef zelf les op de basisschool en gelukkig schrijven de kinderen beter dan veel mensen hier op bokt. Ik zou er echt niet aan moeten denken iedere dag bij het nakijken geconfronteerd te worden met zulke grove fouten. Als iemand dyslectisch is kan deze hier niets aan doen. En fouten met d en t kan ik me ook nog voorstellen maar bijvoorbeeld vergissingen met ei en ij, daar bestaan geen grammatica regels voor. Dat zijn simpelweg weetwoorden. Het klinkt heel truttig, maar het is echt heel erg belangrijk dat je Nederlands goed is. Denk alleen al aan het schrijven van sollicitatiebrieven. De spellingscheck erover heen halen is lang niet altijd voldoen. Zo, juf Esther heeft gesproken (jullie begrijpen toch dat het niet persoonlijk of aanvallend is bedoeld?!!)

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:27

Oeps, het is Shirley vindt (met DT)...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:28

Het zou fijn zijn als iedereen met plezier hier mee leest en schrijft. Dus als ik n reactie geef op Ellen dan moet dat kunnen. En ik hoop idd dat je op school wel goed nederlands schrijft (maar dat mag hier ook hoor Knipoog ). Maar het gaat niet alleen om jouw nederlands hoor maar ik zie op Bokt overal veel missers. Nogmaals ik ben zelf beeldlezer dus doe t ook zeker niet foutloos. Ben t wel met je eens dat we t er nu lang genoeg over hebben gehad. Cool

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:31

Volgende onderwerp? Wie brengt er iets in?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:31

Gieltje2002 schreef:
Oeps, het is Shirley vindt (met DT)...

Hihi Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 20:36

hallo mensen Verdrietig
me oma heeft gistere een hersenbloeding gehad en licht in het ziekenhuis Verdrietig
kregen vanochtend tehoren dat het niet goed gaat. ik ben er erg kapot van.
waarom krijgen we nou alles achter elkaar ik trek het niet meer, ik ben dood op en kan om alles wel in tranen uitbarsten Verdrietig

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:40

Zullen we het gewoon gezellig houden hier?
Ik geloof dat het topic daarom geopend is.

Dat kim hier zo schrijft betekend toch niet dat ze op school ook zo schrijft?! Dan zou t wel heel erg met haar zijn, en dan zou ze ook geen 8,5 staan lijkt me.

@Ellen; ik vroeg me ook al af wie het is. Maar ze schijnt Kimberley overal op te zoeken Haha!
Laatst bijgewerkt door danifur op 24-09-06 20:41, in het totaal 2 keer bewerkt

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:40

pascha7 schreef:
hallo mensen Verdrietig
me oma heeft gistere een hersenbloeding gehad en licht in het ziekenhuis Verdrietig
waarom krijgen we nou alles achter elkaar ik trek het niet meer, ik ben dood op en kan om alles wel in tranen uitbarsten Verdrietig

Dat is niet zo mooi Bren. Ach gut

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 20:41

ShirleyA schreef:
pascha7 schreef:
hallo mensen Verdrietig

Dat is niet zo mooi Bren. Ach gut

dat is gewoon zwaar klo te Boos!
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 24-09-06 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:43

Volgens mij zouden we t niet meer over hebben Daan. Clown
Esther vroeg al naar een ander onderwerp, dus als je iets LEUKS weet..... Want ja we hebben dit toppic wel om t leuk te hebben Pling

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:46

danifur schreef:
@Ellen; ik vroeg me ook al af wie het is. Maar ze schijnt Kimberley overal op te zoeken Haha!

Oeps! Kim wordt gezocht....... lastig want volgens mij weet Kim niet door wie ze gezocht wordt: spannend.
Misschien handig als diegene iets meer kenbaar maakt over zichzelf voor Kim (pb).

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:51

ShirleyA schreef:
danifur schreef:

Oeps! Kim wordt gezocht....... lastig want volgens mij weet Kim niet door wie ze gezocht wordt: spannend.
Misschien handig als diegene iets meer kenbaar maakt over zichzelf voor Kim (pb).

haha tja ik weet het ook niet wie het is dus zou het best wel willen weten:)