Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik heb dan wel 4 weken!!
Luxe he?? Maar pas in week 30
.... 
Ik heb helemaal geen vakantie Joyceee86 schreef:ik d8 in de eerste week van juli mee op ponykamp te gaan (met de ponyclub), maar ik ben niet nodig.. dus jullie moeten allemaal niet zeurenIk heb helemaal geen vakantie
Wordt dus nog gezellig.
. En bovendien veiliger dan met de auto. Gewoon doen dat vliegen, je hebt Twan naast je zitten, die houd je wel rustig. Ik krijg altijd de slappe lach van die kriebels in je buik bij het opstijgen
.
. Morgen kun je alvast mij weer uit gaan lachen. Ik spreek uit ervaring dat het ook heel leuk is om je lesgenootjes weer eens te zien rijden, normaal in de les krijg je daar toch niet zoveel van mee. En eigenlijk mag je van geluk spreken, wat is één weekje nou? (...al veel te veel, I know
) Met die smak die jij maakte had het net zo goed 6 weken gips kunnen zijn (of nóg erger
). We zijn allemaal blij dat jij heel gebleven bent, op een zielig armpje na dan. Dus morgen om 12 uur lekker lachen ( om mij dan he, voordat iemand anders zich aangesproken voelt
), en dan volgende week weer schitteren op New Legend
germus schreef:VonDutch schreef:Vandaag springles met NL, hopelyk kryg ik geen vliegles.
Hoelaat ga je springen ?
Misschien kan ik er iets van zien.
hopen dat ie morgen ook zo loopt en in elk geval braaf is