kooslover schreef:Er heeft hier vast wel eens iemand op Grimeur gereden, zit hij echt heel erg beroerd. (Kun je hem vergelijken met Foxje?)
Ik heb al een paar keer op hem gereden, en ik vindt hem erg leuk!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kooslover schreef:Er heeft hier vast wel eens iemand op Grimeur gereden, zit hij echt heel erg beroerd. (Kun je hem vergelijken met Foxje?)
???? Ik heb er echt zin in! Gijs mag op Manda, ik ben benieuwd hoe hij haar vindt!

Maar misschien is het toch niet zo handig om hem te kiezen als ik er nog nooit op heb gereden... Vind hem wel heel lief en hij is zo leuk om naar te kijken 
) en doe Koosje de groetjes 

We moeten Jopie helaas weer inleveren
kooslover schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik heb 1 dag overleefd![]()
![]()
Nog 4 te gaan
Zag inderdaad een wedstrijdpaard jaMaar misschien is het toch niet zo handig om hem te kiezen als ik er nog nooit op heb gereden... Vind hem wel heel lief en hij is zo leuk om naar te kijken
Veel plezier vanavond op Grimeurtje (En even lekker veel doorzitten zodat je uitvoerig verslag kan doen) en doe Koosje de groetjes
Meer opdrachten heb ik niet voor je
Ik kom morgen misschien nog eventjes kijken als ik van mijn beulenwerk af komWe moeten Jopie helaas weer inleveren
Koos zal blij zijn geweest met zijn kus
.
) (waarvan vier wel heel klein zijn, oké, drie en één die niet kan rijden) en Iris en ik reden flink veel voltes. (Iris zat op Manda, daar past ze echt goed op. Manda zag er heel ontspannen uit, volgens iris was ze dat niet.) Ik zette Luna vaak even stil tussendoor. De eerste keer dat ik vroeg of ze halt wilde houden kachelde ze gewoon dwars door m'n hand heen. Fijn, Luna ik zit er nog op. Na een paar keer toch blokkeren begon ze te snapen wat ik met die ophoudingen bedoelde. Uiteindelijk stond ze stil en als ik ontspande bleef ze stil staan. Jeah!
En volgende keer ben ik er natuurlijk weer en dat fleurt de les ook een heel stuk op 

(Als je op aad moet wachten schiet je volgens mij helemaal niet op)
)

(Maar Kanjer is ook cool
)
Hij kan inderdaad zo klooien zoals Antoinetje hem beschrijft komt ie mij bekend voor.
)
volgens mij wordt onze samenwerking dan alleen slechter en hebben we op het eind een hekel aan elkaar. We hebben net geleerd dat we best normaal met elkaar om kunnen gaan. Dat wil ik niet verpesten door drie weken lang alleen op Luna te rijden