Limo_Goldy schreef:Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven Dixie een schop gegeven
Ik gaf dr krentenbol, vond ze echt super lekker en krijgt ze anders nooit dus ze was er erg blij mee, toen wilde ik langs haar naar Tavares lopen om hem ook een stukje te geven. Toen gaf ze een bok in mijn richting (gelukkig niet raak) Toen werd ik heel erg boos en gaf dr een schop tegen dr kont aan. Toen haalde ze weer uit en gaf ik dr een tik tegen dr hoofd aan toen was ze erg beledigd, ik heb dr een kwartier genegeerd. Ze ging heel de tijd gekke bekken trekken enz n naar me kijken want ze wilde aandacht van me.
Het is echt erg, want dr eerste verozgstertje heeft ze met 2 benen naar gebokt en die durfde dr niet meer te doen daarna. Iemand anders moest haar met een zweep erbij poetsen en naar een ander meisje bokte ze ook vaak. Nou ik had het gelukkig nog nooit meegemaakt met dr maar nu was ik echt boos.
Alleen nu niet meer want k kan niet lang boos op dr zijn
Aanpakken drmee

, die mensen hebben echt niks beters te doen. Bij andere stallen moeten ze ook weggehaald worden.
Maar vanaf vrijdag komen er van die lampen te hangen en ze zeggen dat die beter zijn!!

de rozeee!