Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
(nouja... we waren maar met zn 30-en in de college zaal, vanwege carnaval en de best vroege lestijd enzo dachten er een aantal, zoek t maar uit ik ga nie.. Tja en ik ben weer veels te braafjes en ben helemaal voor nix zo vroeg mn bed uit komen rollen.) Dus toen zijn we maar met een stel van mn klas de stad ingedoken, lekkr warme chocomel gaan drinken met tostie *hihi en allemaal nog een gratis koffie-likeurtjegekregen
* Tja om 1 uur weer ff een lesje en nu zit ik weer hier. Om half 5 begint de volgende les dus heb nog ff de tijd om te bokken
Beetje jammer is dan wel dat ik om 6 uur pas weer uit ben, dus half 8 hier op t station :S heb ik dat!
Morgen alweer om half 7 in de trein zitten
Tja consequentie als je op en neer gaat treinen naar Rotterdam (en een rot rooster hebt..) Citaat:En Annemijn: weet je al of je mag stappen zaterdag? Je weet het; je moet gewoon mee, in verband met genoeg vitamines binnenkrijgen om de week weer aan te kunnen dat snappen ze wel...
Dus, vanaafnog ff aan mn pa vragen of ie wil rijden, maar t komt vast goed. Heb er egt al zin in 
) Dus ik ga maar braafjes ff met haar mee, moet tog wat hè in al die tussenuren.. en al die tijd verhalen op bokt zetten is ook zo wat!
! Tis zonde.... hij had natuurlijk al vaker koliek gehad...
Maar ik hoop je niet in de praktijk te zien!!
Citaat:En dan helemaal als er zoveel mensen de hele dag verdrietig over zijn, dat breekt je zelf ook echt op. Gaat het nu weer een beetje Nel?
Citaat:helaas moest ik genoegen doen met een warme douche thuis.........Ik wil ook een bad
Arme thirz! Hebben je tenen het wel overleefd?Citaat:En Annemijn, ben je de dag nog doorgekomen?
ga zo maar vlug slapen (jammie, net mn warme maaltijd op :S), wel handig wil ik weer een beetje wakker om half 7 morgen in de trein kunnen zitten
) Maargoed vrijdag lekkr vrij (hebben dat enige halfuurtje les maar snel ff verzet naar 1 van de gaten in ons rooster
) en zaterdag natuurlijk stappen, mn pa wil wel rijden, rij je mee Bianz? voicenel schreef:Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met de ruiters die altijd alleen maar op lucky konden rijden.
Tja de stallen worden wel erg leeg zo, maar maandag komt het nieuwe paard!
Don Fiégo (als ik het goed schrijf....)
Nou ik ga werken en vanavond lekker qourmetten bij mn schoonouders!
Nee hoor!! Ik ging vanmiddag rijden en ik had een lekker zonnetje, helaas wel een koude wind, maar goed te doen. Hopen dat t morgen weer zo is! (en zaterdag ook...
)Citaat:Enne, waar blijft jouw ava Anne?
Alleen op school heb ik zeeen van tijd maar geen foto's bij de hand, en thuis heb ik de foto's wel maar afgelopen dagen nog geen tijd
Citaat:zaterdag natuurlijk stappen, mn pa wil wel rijden, rij je mee Bianz?
Haha sorry, maarre Nel, Cis nog zin om mee te gaan stappen en vervoer nodig?Citaat:Nee annemijn de shetlanders staan nog in de kb.
Want als ma het nieuwe paard komt, moeten we ze anders weer verhuizen.
Citaat:Oke ga zo werken bij paardoes, dus ga weer.
En heb je al een schema gemaakt voor de barmannen: "Hoe maak ik een flugel-mixje?"
Thirz schreef:Jaaa, ik wil graag meerijden Anne, tot de deur van Natio als dat kan?!![]()
)De chauffeur vraagt alleen wel een kleine vergoeding voor mensen die uit middelburg zelf komen, een gratis drankje voor zn oudste dochter
Citaat:En heb je al een schema gemaakt voor de barmannen: "Hoe maak ik een flugel-mixje?"
Logisch tog, das lekkr! Haha, mn trein-maat ook egt zo van: "Ja maar.. Mogen de barmensen dan zelf kiezen wat ze er in doen?" (jup, das bij een mixje hè) "maar dan weet je tog helemaal niet hoe het mixje smaakt dan?" (Verrassings effect!) "en je weet dan ook niet hoe sterk dat drankje is?" (nee, maakt dat uit?) Dus er zijn wel meer mensen die niet snappen hoe en wat Flugel mixje
Citaat:Lekker vliegen door de bak
Zoefff! Ach das ook wel eens leuk tog, gwoon voor de afwisseling, zie je de wereld ook eens op super-power snelheid! 
), maar een dure smaak? Valt wel mee tog, alleen een goed oog voor kwaliteit! 
Dus buitenbak, wees eens lief en wees een goed rij-bare bak!