. Misschien dat ik wel ga samen wonen met m'n vriend ipv eerst op mezelf maarja zien we allemaal nog wel haha. Voorlopig blijft Sorpresa nog lekker bij me
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Misschien dat ik wel ga samen wonen met m'n vriend ipv eerst op mezelf maarja zien we allemaal nog wel haha. Voorlopig blijft Sorpresa nog lekker bij me
. Manon_S schreef:Dat zou kunnen Iris maar heb het hier heel erg naar mijn zin, vind ik eigenlijk wel het belangrijkste dan meer verdienen.. Ik kan ook doorgroeien naar assistent bedrijfsleider. Misschien dat ik wel ga samen wonen met m'n vriend ipv eerst op mezelf maarja zien we allemaal nog wel haha. Voorlopig blijft Sorpresa nog lekker bij me
.
Van Jachtpaard naar dressuurpaard!
hoe oud is djerkoh eigenlijk?
IK HEB WEER EEN CAMERA
stond tot sake de rij voor de mediamarkt, 2x half uur in de rij moeten staan voor de kassa... maar ik heb hem!!
. 

.
dus even goed los gereden en toen de proef in. Hij liep echt super fijn! Wat kleine dingetjes wel maar echt heel tevreden! Er deden er 24 mee en tot en met de 17e stond ik eerste. Toen werd ik tweede. Uiteindelijk moesten de laatste drie nog erbij komen maar de beste 6 moesten opzadelen voor de prijsuitreiking te paard. (4 door naar het NK en 2 reserves) dus ik ging me vast omkleden en toen bleek ik derde te zijn geworden! We stonden allemaal naast elkaar opgesteld voor de prijs uitreiking en toen werd de kampioen gehuldigd. Waarvoor heel hard werd geklapt en gejuicht! Alle paarden aan de kletter en weg stuiteren en wie blijft er heel zoet staan.... Xander
m'n zoete snoetje stond echt helemaal van de aandacht te genieten en stond heel rustig om zich heen te kijken wat er gebeurde hahaha echt zo grappig! Hij vond het zo leuk allemaal! Heerlijk zo'n fijn paard! Zo gek op hem
nu lekker door oefenen en op naar het NK !!!!! Dat is op 7 maart in Ermelo dus ik heb nog ff haha
Pebbs schreef:Bedankt Iris!!! Xander was echt super fitdus even goed los gereden en toen de proef in. Hij liep echt super fijn! Wat kleine dingetjes wel maar echt heel tevreden! Er deden er 24 mee en tot en met de 17e stond ik eerste. Toen werd ik tweede. Uiteindelijk moesten de laatste drie nog erbij komen maar de beste 6 moesten opzadelen voor de prijsuitreiking te paard. (4 door naar het NK en 2 reserves) dus ik ging me vast omkleden en toen bleek ik derde te zijn geworden! We stonden allemaal naast elkaar opgesteld voor de prijs uitreiking en toen werd de kampioen gehuldigd. Waarvoor heel hard werd geklapt en gejuicht! Alle paarden aan de kletter en weg stuiteren en wie blijft er heel zoet staan.... Xander
m'n zoete snoetje stond echt helemaal van de aandacht te genieten en stond heel rustig om zich heen te kijken wat er gebeurde hahaha echt zo grappig! Hij vond het zo leuk allemaal! Heerlijk zo'n fijn paard! Zo gek op hem
nu lekker door oefenen en op naar het NK !!!!! Dat is op 7 maart in Ermelo dus ik heb nog ff haha
Als ik die verhalen lees over je lessen enzo lijkt me dat wel ideaal! Echt fijn dat je zo begeleid kan worden en dat het zo lekker gaat. Misschien kom ik wel kijken bij het NK, weet niet of dat zomaar kan? Maar het lijkt me wel erg leuk!

Ze kunnen er niet omheen