Nou ik denk wel dat ik voor Britt, Patries en mezelf kan spreken(en de andere meiden maar die zitten niet op bokt hihi) als ik zeg dat het weer een ZEEEER GESLAAGD weekendje was!!
Eerst vrijdag gezellig bij Patries op t werk nog wat gedronken Het schoonmaken ging hartstikke rap Dus voor het avondeten gister lekker een ritje gemaakt! Daarna gezellig spelletjes gespeeld!! En wat heb ik heeeeeerlijk geslapen hahaa Vanmorgen alle zadels schoongemaakt enzo en andere dekjes er onder en de hele zadelkamer schoongemaakt! Toen 's middags nog het onkruid voor de schuur verwijderd en daar geveegd. Helaas toen we wilde gaan rijden ging het storten, dus toen hebben we nog maar gezellig op bed gechilled hahahah Was ook heel gezellig!
En toen weer in de auto naar huis, ook n feestje met de ipod van patries keihard aan *I just met you, this is greazzzzyyy but here is my number so call me maybee!!!!!*
Nu nog eventjes laptoppen :D en zo lekker slapen in me grote, warme bed!!
Ik heb ook wel een lekker weekendje gehad gisteren bij de ikea alvast ideeen opgedaan voor ons toekomstige huisje en een nachtkastje gekocht voor Joen (dezelfde die ik al had) en daarna met een vriend van Joen naar Haarlem geweest en Joen heeft een complete motoroutfit aangeschaft hij is bezig vor zn rijbewijs dusja en vandaag helemaal niks gedaan
Aangekocht voor voor de kar, evelien is overleden namenlijk.. Maar henk dacht dat die wel beleerd was onder het zadel dus patries mocht erop die was gelijk in love toen ze hem zag staan haha! Hij plakt alleen nog niet aan de groep dus liep zo de andere kant op enzo haha! Ze is al 24! Maar heel leuk! Sneljo is een schatje!
Haha. evelien was ook al behoorlijk rauw. zat op het laatst van een rit geen pit meer in.maar 24 is ook al op leeftijd achja. heb zin om weer te meeten !
Mooi dat jullie een leuk weekend gehad hebben! Tja van evelien zat er denk k wel beetje aan te komen, maar wel leuk dat Henk een nieuwe fjord gekocht heeft!
Oooh Evelien die leverde altijd mooie Henk quotes op 'Hey evelien laat jij je poesje eens zien' (en wij HENK DAT KAN ECHT NIET HOOR) 'zet jij die kapstok even in de wei'
En @ feee wat leuk dat je mama ook nog komt! En dat je het zo naar je zin hebt! En je gaat gewoon engels door je nederlands heen praten jij hahaha! De rest of mijn reis hahaha geniet he meiss!