Inderdaad! En scheelt mij ook weer met de appel in honderduizend stukjes snijden...
@ Wendy: ik heb em gevonden! Janneke showtd (doorhalen wat niet van toepassing is...) een deken en Bruintje en een Fjord likken aan een liksteendinges...
Ben trouwens alweer terug van de Helicon. (eventjes mn verhaaltje kopiëren van een ander forum...)
Het is voor havo/vwo-studenten heel moeilijk om deze opleiding helemaal vanaf het begin te beginnen. Zal ik maar eerder zeggen dat dat dus niet eens kan... De opleiding zit eigelijk zo in elkaar: de eerste twee jaar dierenverzorging, dan moet je kiezen tussen een bedrijf beginnen of dierenarts-assistent. Als je als havo/vwo-student dus die opleiding wil doen, stroom je dus in in het derde jaar, dus na het dierenverzorgingstuk.
Dus ik kom daar en dat is het eerste dat mij verteld wordt. Heb ik anderhalf uur gereisd, een uur gewacht en dan vertellen ze me dat! Ik kon dus alleen kiezen tussen dierenarts-assistent en de opleiding om een dierenbedrijf te beginnen. Nou dat laatste wil ik dus absoluut niet (nou ja, in ieder geval niet op dit moment), dus dan blijft er nog maar één ding over. Eigelijk wilde ik ook de opleiding voor dierenarts-assitente doen, maar ik wilde ook graag bij andere dingen rondsnuffelen en dat is dus niet mogelijk. Dan is er ook nog iets anders. Ik mag pas instromen in het derde jaar als ik een stageplaats heb, als ik geen stageplaats heb, mag ik dus ook niet beginnen aan de opleiding... Beetje rare regeling, maar oké, Emy gaat het proberen. Dus duimen jullie voor mij?