Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLoki schreef:Alleen ik zou wel graag een stal dicht bij het kluisJE willen, aangezien ik heel erg slecht ermee kan sjouwen ivm me rug en heb een aardig zwaar zadel...
Cuarda schreef:Ik wil het liefst een stal met luik, heeft ze nu ook!
Hoop dat ik tegen de tijd nog geen dressuurzadel heb, anders moet ik 2 zadels mee sleuren
Faya__ schreef:DewiRox schreef:Ik ben er in totaal al 6 keer bij de knhs geweest, dus heb een plattegrond in mijn hoofd. Verder denk ik dat een plattegrond wel op de site van de knhs staat.
Kleine beschrijving?
Naar de beste kamers en stallen?
DewiRox schreef:Faya__ schreef:
Kleine beschrijving?
Naar de beste kamers en stallen?
oke, vooruit.
Als je de knhs op komt rijden heb je eerst een grote binnenbak met daaraan (erachter) 2 rijen met stallen tegenover elkaar. Prima stallen met luik naar binnen, maar ik heb er niet zoveel mee, omdat ik daar ook nooit kwam. Daarachter heb je nog een stallencomplex met 2 rijen, tegenover elkaar. De eerste 4 stallen dacht ik, hebben een luik naar buiten, ook de laatste 3 volgens mij. Daarnaast ligt nog een bak, waar een pad langs loopt waar de kluisjes staan (hangen) en zo kan je ook naar de kantine en slaapzalen.
Achter die bak zitten de slaapkamer, douches enz. vanaf daar kan je ook naar de kantine. Bij die 2e stallencomplex hebben ze ook een paar spuitplaatsen.
Achteraan heb je gewoon nog de springring, dressuurring, crossgedeelte, enz..