Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 21:16

Nicole1995 schreef:
Zit vol goede ideeen vanavond hahhaha.Pfff.kom jij op de bijrijdersstoel zitten dan Shen hahahha kan jij strooien .Breng ik hem na werktijd terug goed Liquita hahahha

Prima, als ik morgen niet aan het koetsen ga, dan kom ik graag het zout strooien hoor, ha ha! :D

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 21:17

Shenavallie schreef:
Zou het misschien door de Chinese thee komen? Ik heb vanavond nl. een hele pot in m'n eentje weg zitten drinken... :9k Wellicht zit daar een snufje Vetsin in, dan is 1 en 1 heel gemakkelijk 2! :D

je hebt toch niet aan de vetsin gesnoven he!!! whahahahahahaha

Shenavallie

@ San: Soms, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms kan ik dat best wel zijn hoor! ;) }>

Shenavallie

_sandra schreef:
Shenavallie schreef:
Zou het misschien door de Chinese thee komen? Ik heb vanavond nl. een hele pot in m'n eentje weg zitten drinken... :9k Wellicht zit daar een snufje Vetsin in, dan is 1 en 1 heel gemakkelijk 2! :D

je hebt toch niet aan de vetsin gesnoven he!!! whahahahahahaha

Sssssssst, we zitten hier wel Nationaal te chatten he! :+ 8-)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 21:18

Shenavallie schreef:
@ San: Soms, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms kan ik dat best wel zijn hoor! ;) }>

volgens mij zit dat wel goed met jou! *D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 21:19

Goed, ik ga ook maar eens de beloofde chippies en nootjes klaar zetten! Glaasje cola voor Wesley (*stuiter*stuiter*) en voor de verandering dan maar een normale kop thee voor mij, ha ha! :D En dan..... tadadada...... THE VOICE OF HOLLAND!!!!!!!! *\o/*

Zag trouwens in de voorstukjes dat de TV-kantine ook weer hilarisch moet zijn! Hopelijk hoef ik niet wéér de herhaling te kijken, omdat ik m'n luiken niet open heb kunnen houden, hi hi! ;)

_sandra

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 21:20

ga jullie verlaten, heb eeb goed boek, ga ik lekker lezen! rick wil voetbal international kijken, dus mooi de tijd voor mijn boekie! heerlijk! bakkie thee erbij, komt helemaal goed!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 21:20

Shenavallie schreef:
Goed, ik ga ook maar eens de beloofde chippies en nootjes klaar zetten! Glaasje cola voor Wesley (*stuiter*stuiter*) en voor de verandering dan maar een normale kop thee voor mij, ha ha! :D En dan..... tadadada...... THE VOICE OF HOLLAND!!!!!!!! *\o/*

Zag trouwens in de voorstukjes dat de TV-kantine ook weer hilarisch moet zijn! Hopelijk hoef ik niet wéér de herhaling te kijken, omdat ik m'n luiken niet open heb kunnen houden, hi hi! ;)

JA....met Anky, hihihihi

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 21:21

Heul veul TV-kijkplezier voor iedereen!!!! :wave:

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 21:21

veel plezier allemaal met de voice! ben denk ik de enige in NL die het niet volgt hihi

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 21:21

_sandra schreef:
ga jullie verlaten, heb eeb goed boek, ga ik lekker lezen! rick wil voetbal international kijken, dus mooi de tijd voor mijn boekie! heerlijk! bakkie thee erbij, komt helemaal goed!

Lekker...geniet ervan!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 21:21

Doeg allemaal...fijne avond!!!! :*

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 21:47

Shenavallie schreef:
Vandaag hadden ze bij Wesley op school (en natuurlijk bij meer kinderen) surprise uitpakken. Wes had een hele gave gekregen: een skatebord van acrylglas op een muurtje met daarop zijn naam in "graffiti". Echt waanzinnig gaaf gedaan! Het was al een cadeau op zich, maar het uiteindelijk cadeau was ook zeer gewaardeerd: een setje met mini-skatebordjes die je zelf kunt pimpen en een Hotwheels-autootje. Helemaal top! +:)+

Zelf had Wesley voor een meisje uit zijn klas een surprise gemaakt, althans Dennis en ik. Het meisje speelt harp en dus hadden Dennis en ik ons best gedaan om een harp in elkaar te knutselen. Het leek ons aardig gelukt! Als cadeautje hadden we allerlei knutsel- en frutseldingetjes (applicaties, kraaltjes, etc.) in een doosje. Volgens mij was dat goed terecht gekomen! ;)

bij Rowan in de klas mochten ze een kadootje uitkiezen. De eerste die mocht kiezen had de keepers handschoenen. Die een groot deel van de jongens ook wel had willen hebben. Rowan gunde ze het jochie die ze had gekozen (was het jochie wat zo loopt te schoppen steeds, maar ze hebben het volgens Rowan goed gemaakt, en vandaag reageerde hij ook heel spontaan naar Rowan, |"Rowan je zit daar in de kring, tegenover mij, goed he).
Rowan had een knuffelpaard uitgekozen (met geluid), die heeft ie voor hem en mama uitgekozen! Nu mag ik af en toe even met het paardje op schoot knuffelen.
Rowan vindt het paardje veel mooier dan de keepershandschoenen zegt ie, mama het zijn van die kinderhandschoenen en daar heb ik toch niks aan, ik heb echte.
Maar moet wel zeggen dat ik kadootjes uitkiezen niet echt leuk vind voor die leeftijd! maar ach wie ben ik......(toch zeker niet Sinterklaas)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 21:55

LIQUITA schreef:
Het moet dan zo worden, maar dan met gevlochten paardenstaarthaar natuurlijk

Afbeelding

hier heb ik nog heel veel van, heb ooit nog een crea periode gehad met sieraden maken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 22:00

Nicole1995 schreef:
_sandra schreef:
het is hier echt gigantisch aan het sneeuwen . hele dikke sneeuwvlokken! wil ook wel naar het zonnige zuiden!!!! neem ik mijn paardje mee! heb ik tenminste geen last van al die gladheid!

Ja ,echt joh,ik dacht je maakt een geintje heb ff 2 keer naar buiten moeten kijken :D :D :D :D

hier ligt niet echt veel, hoop dat het hier bij blijft. gaan morgenochtend naar de Rai voor een Sinterklaas voorstelling...dus alsjeblieft geen gladheid en sneeuw verder

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 22:04

_sandra schreef:
veel plezier allemaal met de voice! ben denk ik de enige in NL die het niet volgt hihi

ik ook niet hoor! heb nu een paar keer een stukje gezien maar dan perongeluk )volgens mij de herhalingen'
Weet alleen dat Lenny meedoet )of was dat in een ander programma, en die ken ik al van voor die tijd

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 22:06

ondertussen zitten jullie allemaal aan de buis gekluisterd en San in haar boek (welk boek lees je?).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 22:10

Heb vandaag voor een collega de brief geschreven dat zijn contract niet is verlengd, Het UWV vroeg daarom.
Heb meteen die voor mezelf ook maar gemaakt! Als ze er om vragen heb ik die tenminste. Heb die vanmijzelf maar niet zelf ondertekend, staat ook zo gek.
heb me nu wel inschreven en ook maar een uitkering aangevraagd, die rompslomp is dan achter de rug, nu de rest nog. Heb weer een vacature gevonden dus blijf lekker doorschrijven.
Nou moet je voor het gesprek met je werkcoach ook je sollicitatiebrieven die je hebt geschreven en de reacties mee nemen op papier, wat denken ze wel dat dat kost. Bijna alles gaat digitaal en dat moet je wel op papier meenemen. Denk dat ik maar onkostenvergoeding ga vragen.... en een karretje meeneem om die stapel brieven te vervoeren

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 22:18

winnitou schreef:
bij Rowan in de klas mochten ze een kadootje uitkiezen. De eerste die mocht kiezen had de keepers handschoenen. Die een groot deel van de jongens ook wel had willen hebben. Rowan gunde ze het jochie die ze had gekozen (was het jochie wat zo loopt te schoppen steeds, maar ze hebben het volgens Rowan goed gemaakt, en vandaag reageerde hij ook heel spontaan naar Rowan, |"Rowan je zit daar in de kring, tegenover mij, goed he).
Rowan had een knuffelpaard uitgekozen (met geluid), die heeft ie voor hem en mama uitgekozen! Nu mag ik af en toe even met het paardje op schoot knuffelen.
Rowan vindt het paardje veel mooier dan de keepershandschoenen zegt ie, mama het zijn van die kinderhandschoenen en daar heb ik toch niks aan, ik heb echte.
Maar moet wel zeggen dat ik kadootjes uitkiezen niet echt leuk vind voor die leeftijd! maar ach wie ben ik......(toch zeker niet Sinterklaas)

Lief <3

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 22:20

winnitou schreef:
ondertussen zitten jullie allemaal aan de buis gekluisterd en San in haar boek (welk boek lees je?).

Yep...en ga nu weer verder kijken...laterssss

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 22:25

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

Yep...en ga nu weer verder kijken...laterssss

tot laters

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 22:30

ga even mijn spullen bij elkaar zoeken voor morgen.
In iedergeval de kaartjes voor de voorstelling lijkt me wel handig om mee te nemen.
daarna moet ik nog even doorrijden naar Amstelveen om een skibroek voor Rowan op te halen. (dus geen gladheid aub). en misschien nog even een bakkie thee leuten bij een vriendin in Amstelveen maar dat is nog weersafhankelijk.
Rowan zijn vader komt rond een uur om 18.15 uur nog kadootjes voor Rowan brengen, heb hem maar uitgenodigd voor een kop warme chocolademelk. maar een smoesje er bij dat Zwarte Piet het op het andere adres van Rowan bezorgd heeft.......is ook zo ingewikkeld 2 huizen... (dat vindt Rowan nl ook)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 22:32

Rowan begint nu wel steeds meer vragen te stellen, heeft mama de kadootjes echt niet gekocht.....
maar van de Sint op school wist hij toch echt niet of het de echte of een hulp Sint was, hij dacht toch echt wel de echte Sinterklaas. (haha de zwager van mijn broer met dochter en schoonzoon (en die kent Rowan toch ook)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 23:17

Wat is die Kim de Boer steengoed, he!!!!! +:)+ Mijn god, wat een strot heeft die griet, ha ha! :D

Dacht dat ik in slaap zou vallen, maar uiteindelijk ligt er een ander mannetje te ronken in de huiskamer! :z En zowaar op de bank, iets waar we bijna nooit zitten/liggen... Wij zitten meestal op de grond, omdat Dennis doorgaans de hele bank in beslag neemt, hi hi! }:0 Heb hem maar even lekker toegestopt met fleecedekens <3 .
Straks Dennis van het station halen, anders moet dat arme joch door die rotsneeuw naar huis ploeteren en dat is alles bij elkaar toch bijna 3 kwartier lopen. Iedereen weer blij! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 23:27

Shenavallie schreef:
Wat is die Kim de Boer steengoed, he!!!!! +:)+ Mijn god, wat een strot heeft die griet, ha ha! :D

Dacht dat ik in slaap zou vallen, maar uiteindelijk ligt er een ander mannetje te ronken in de huiskamer! :z En zowaar op de bank, iets waar we bijna nooit zitten/liggen... Wij zitten meestal op de grond, omdat Dennis doorgaans de hele bank in beslag neemt, hi hi! }:0 Heb hem maar even lekker toegestopt met fleecedekens <3 .
Straks Dennis van het station halen, anders moet dat arme joch door die rotsneeuw naar huis ploeteren en dat is alles bij elkaar toch bijna 3 kwartier lopen. Iedereen weer blij! :D

en neem je Wesley dan me of blijft ie thuis