meelen schreef:ATE schreef:volgende is ook in aan tochtJe krijgt het druk nu hihihit is toch geen weer om over straat te lopen
winnitou schreef:meelen schreef:En nou is 'tante' Petra er niet. kunnen haar een sms je sturenHad ik ook al gedacht, maar ik dacht dat ate dat miss liever zelf wilde doen.of haar meiden.
winnitou schreef:niet zelf meepersen hoor Ate, krijg je rode ogen vanDie moet je ook open houden he. Dat heb je toch geleerd?!
meelen schreef:winnitou schreef:kunnen haar een sms je sturenHad ik ook al gedacht, maar ik dacht dat ate dat miss liever zelf wilde doen.of haar meiden.denk ik ook wel, laten we maar aan Ate over he
meelen schreef:winnitou schreef:niet zelf meepersen hoor Ate, krijg je rode ogen vanDie moet je ook open houden he. Dat heb je toch geleerd?!van meepersen met open ogen worden ze ook rood (gesprongen adertjes)
meelen schreef:Ate heeft geen tijd hoor. De pups vliegen er achter elkaar uit natuurlijk hahahaja ze vliegen om haar oren
meelen schreef:winnitou schreef:had al in bed willen liggen maar wacht nog evenHoeveel zullen het er zijn?zes